Głośna praca silnika K, stukanie.
Witam
Mam pewien problem, przy zpaleniu samochodu silnik dość głśno pracuje, słychać warkot jak w ciągniku, mija po przygazowaniu do ok 3000 obrotów i pracuje bezszelestnie. Wydaje mi się że tego wcześniej nie było i chyba zaczęło się od momentu gdy wymieniłem olej. Denerwuje mnie to. Jak się tego pozbyć?
			
			
		Mam pewien problem, przy zpaleniu samochodu silnik dość głśno pracuje, słychać warkot jak w ciągniku, mija po przygazowaniu do ok 3000 obrotów i pracuje bezszelestnie. Wydaje mi się że tego wcześniej nie było i chyba zaczęło się od momentu gdy wymieniłem olej. Denerwuje mnie to. Jak się tego pozbyć?
 
- Od: 25 mar 2005, 09:35
- Posty: 30
- Skąd: Piaseczno
- Auto: XEDOS '96 2.0 v6
Kilka pytan:
Czy cichnie po rozgrzaniu silnika ok 10 minut pracy?
Skad dobiega odglos stukania(przednia glowica, tylna glowica, obudowa rozrzadu)?
Poziom oleju prawidlowy?
Kiedy byl zmieniany rozrzad?
			
			Czy cichnie po rozgrzaniu silnika ok 10 minut pracy?
Skad dobiega odglos stukania(przednia glowica, tylna glowica, obudowa rozrzadu)?
Poziom oleju prawidlowy?
Kiedy byl zmieniany rozrzad?
Full Time 4WD
VTR 1000F
		VTR 1000F
No ja włąśnie zauważyłem podobny odgłos u siebie też mi sie wydaje że z obudowy rozrządu jak ją lekko nacisne to troszke się ten dzwięk zmienia ale dalej stuka i nie ma róznicy czy na zimnym czy na ciepłym
			
			
		
 
- Od: 21 lut 2005, 15:39
- Posty: 295
- Skąd: Głogów
- Auto: była 626GE 323BG Eclipse 323F BA a teraz Scion Tc
ja mialem/mam ten stukot przed i po wymianie rozrzadu
chlopaki od Jaksy zdiagnozowali to jako przegrzanie w przeszlosci, ktore doprowadzilo do wypaczenia tloku, ktory coraz bardziej sie telepie
			
			
		chlopaki od Jaksy zdiagnozowali to jako przegrzanie w przeszlosci, ktore doprowadzilo do wypaczenia tloku, ktory coraz bardziej sie telepie
 
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
Pytam tak szczegolowo bo to co opisujecie pasuje do mojego przypadku. Po wymianie hydraulicznego napinacza paska rozrzadu wszystko ustalo. Teraz mam drugiego KLa ktory zaczyna stukac i tez wymieniam napinacz. To sie tyczy silnikow serii K
			
			Full Time 4WD
VTR 1000F
		VTR 1000F
2 kwestie:
1. co na to Jaksa ( sluchal moj silnik )?
2. jakie koszty takiej operacji?
			
			
		1. co na to Jaksa ( sluchal moj silnik )?
2. jakie koszty takiej operacji?
 
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
Więcej szczegołów....Ups chyba nie jestem w temacie....xlink napisał(a): co na to Jaksa ( sluchal moj silnik )?

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Jaksa:
zmienialiscie mi pasek i pompke w Madzi jak na zdjeciu ( z wgniecionymi drzwiami kierowcy ), a potem mi podrzuciliscie autko pod prace ( Reduta Wolska )
to bylo w dzien dziecka dla ulatwienia dodam ze do pracy od Was zawiozlem sie sam, amerykanska wersja Madzi pewnego Waszego klienta ktory nie posiada(l) prawa jazdy
 dla ulatwienia dodam ze do pracy od Was zawiozlem sie sam, amerykanska wersja Madzi pewnego Waszego klienta ktory nie posiada(l) prawa jazdy  
			
			
		zmienialiscie mi pasek i pompke w Madzi jak na zdjeciu ( z wgniecionymi drzwiami kierowcy ), a potem mi podrzuciliscie autko pod prace ( Reduta Wolska )
to bylo w dzien dziecka
 
- Od: 14 kwi 2005, 21:44
- Posty: 102
- Skąd: W-wa
- Auto: '93 GE/FP –> '02 GF/FS
NO tak ,teraz juz kumamxlink napisał(a):dla ulatwienia dodam ze do pracy od Was zawiozlem sie sam, amerykanska wersja Madzi pewnego Waszego klienta ktory nie posiada(l) prawa jazdy
 
   a wracając do tematu kolegi, to w KL/KF stukają koła wałków  rozrzadu ( te zębate pod deklami ( nie te od paska ), sa tam 2 spręzyny ktore trzeba wymieniać tylko to kuuupa roboty i monety .
  a wracając do tematu kolegi, to w KL/KF stukają koła wałków  rozrzadu ( te zębate pod deklami ( nie te od paska ), sa tam 2 spręzyny ktore trzeba wymieniać tylko to kuuupa roboty i monety .
P.S. Nie posiada prawa jazdy
 
   
   a to dobre nie , nie ma a jezdzi
  a to dobre nie , nie ma a jezdzi   
  
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Zawsze wymienia się kompleksowoalien napisał(a):Czy wymiana tego całego napinacza rozwiąże sprawę?
W sumie są 4 ale spręzyny są tylko na 2.alien napisał(a):Ile jest tych wałków?
P.S. My tu tak gadu gadu ale najrozsądniej podjechać do "Dobrego" ASO lub mechanika bo roznie to wynika z opisu.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6







