Brak Wolnych Obrotow / falujace obroty.

Postprzez fcn » 28 cze 2009, 09:58

Mazda Xedos 6 2.0 V6 Przeb.119.000 tys.km po wymianie uszczelek pokrywy zaworow problemy z wolnymi obrotami brak mozliwosci ich ustawienia ! Powtarzajace sie bledy obie sondy lambda i czujnik przepustnicy Opis :Na zimnym silniku brak podtrzymania silnik gasnie po kilkukrotnym odpaleniu i zagrzaniu silnik pracuje w zakresie 1250 – 1500 i b.wolno opada na swoje 750 – 800 obrotow i faluje gora- dol !Czyszczono przepustnice kpl.w aso mazda wymieniono 2 weze tj.podcisnieniowy baypass i harmonijkowy pomiedzy przepustnica i filtrem powietrza,po informacji od mechanika weze podcisnieniowe sa ok ? CO JESZCZE MOZE BYC NIE TAK napomne ze po oddaniu autka do mechanika bylo wszystko ok silnik pracowal Perfekt ! Jezeli mozecie cos doradzic to prosilbym bardzo poniewarz jestem bez mojej Madzi juz od dwoch tygodni.

Dzieki !
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez Grzyby » 28 cze 2009, 13:48

jakby mało było tematów o problemach z obrotami .....
Poza tym pasowałoby jednak zapoznać się z zasadami jakie panują na forum, a półroczny staż to aż nadto ....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez trewi » 28 cze 2009, 14:44

uszczelki kup orginalne
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2008, 20:28
Posty: 51
Auto: 626 2.5 V6 Pb+LPG 94r

Postprzez Grzyby » 28 cze 2009, 15:06

dolej płynu i odpowietrz układ
Poszukaj trochę – wszystko zostało już napisane na tym forum ...
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez fcn » 28 cze 2009, 18:02

Witam !
Grzyby tylko ze na forum sie nic nie zgadza z objawami ktore sa u mnie a tymi co sa opisane na forum !!!!
a tak po zatym co ma wspolnego plyn w Xedosie i wolne obroty bo 626 to ok zgoda ale xedos ?
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez Grzyby » 28 cze 2009, 23:03

Skoro uważasz że nic to czekaj dalej aż mechanika oświeci....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez fcn » 28 cze 2009, 23:40

To badz przynajmniej bardziej przyjacielsko nastawiony i cos doradz !a nie zaczynasz watek i nie konczysz ! poziom wody ok ! ale znalazlem dzis jedna gumowa tulejke wysoka na 4 cm i srednice ok 1,5 cm i niewiem gdzie ona ma byc wlozona byc moze to jest przyczyna tych obrotow bo na sciankachtej gumy zaowazylem olej takze przypuszczam ze gosciu zampomnial te tuleje gumowa zalozyc ? tylko pytanie gdzie ?
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 00:10

fcn napisał(a):cos doradz !a nie zaczynasz watek i nie konczysz !

<czytaj>
Grzyby napisał(a):dolej płynu i odpowietrz układ

możesz w odwrotnej kolejności

Więcej nie zamierzam się powtarzać. Na forum wszystko jest.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez kierownik » 29 cze 2009, 13:22

fcn Grzyby ma rację, po pierwsze tematów o tym już było dużo – najpierw przejrzyj je, wyklucz u siebie ewentualne możliwości i dopiero opisuj. uwierz, że nie ma sensu wszystkiego powtarzać, powiększać forum, skoro już ktoś miał taki sam objaw i sobie poradził. wystarczy poczytać.
temat leci w kosz za 24h.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez fcn » 29 cze 2009, 16:03

Kierownik ! przejzalem forum i wg.mnie nic sie nowego nie dowiedzialem a a propo znalazlem winowajce mojego problemu tj.kolektor ssacy ciagnie lewe powietrze ( uszczelki sa nowe a i orginalne kupione w Mazdzie ) i puszczaja !
Dzieki ! Pozdrowienia i na przyszlosc jak grzyby chce naprawde pomoc to troche zaangazowania a nie wymadrzac sie !
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 16:07

fcn napisał(a):kolektor ssacy ciagnie lewe powietrze

no to marnie szukałeś bo o tym też było

I nie wymądrzam się, a informuję.
Jak nie potrafisz zrozumieć tego co się do Ciebie pisze to co ja na to mogę poradzić?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez fcn » 29 cze 2009, 20:55

To jak jestes taki ho ho to wrzuc linka z tym tematem jezeli zle szukalem !
Dzieki !
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 21:19

Ani mi to w głowie....
Skoro Ty nie możesz zadać sobie trudu zapoznania się z regulaminem i poprawnego nazwania tematu....
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez fcn » 29 cze 2009, 21:40

A dlaczego twierdzisz ze temat jest zle nazwany ? wg ciebie jak mialem go nazwac ? facet zastanow sie co za bzdury wypisujesz !!!!
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez Grzyby » 29 cze 2009, 21:44

fcn napisał(a):facet zastanow sie co za bzdury wypisujesz

nie irytuj mnie człowieku bo założę Ci bana.
Czytałeś (ze zrozumieniem) regulamin o co prosiłem w pierwszym poście?
Najwyraźniej nie, bo wtedy nie pisałbyś tego co wyżej.

Podam Ci na tacy – poczytaj sobie tutaj
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez kierownik » 30 cze 2009, 11:30

fcn słuchaj się Grzyba, bo zęby na tym zjadł i bez powodu Członkiem Zarządu nie jest...
a na gg chyba sam Ci pisałem, że masz źle nazwany temat... :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez fcn » 30 cze 2009, 19:51

Witam !
Chcialbym przeprosic wszystkch tychi ktorych urazilem ,obrazilem lub nie zrozumialem na forum mysle ze zrozumiecie zirytowanego czlowieka ktory mial swoja Madzie dostac po trzech godzinach a czeka na nia juz trzy tygodnie ! Ale niestety tak to jest jak ktos nazywa siebie mechanikiem i podchodzi do tematu w sposob Bardzo Niestaranny i nieodpowiedzialny ale mam nauczke na przyszlosc !Mysle ze z tej lekcji wyciagne odpowiednie wnioski !
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez fcn » 1 lip 2009, 16:15

Witam !
Grzyby jak mogl bym Cie prosic o wywalenie mojego tematu do kosza !
Dzieki!
Pozdro !
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Postprzez kierownik » 1 lip 2009, 16:24

fcn a rozwiązałeś sprawę przez uszczelnienie dolotu?
akurat ja tu jestem modem i decyduję co wywalić a co nie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez fcn » 1 lip 2009, 16:32

Ello !
Sprawa sie oparla na uszczelnieniu dolotu i zle zalozonej uszczelce pokrywy zaworow od strony grodzi pozostalo mi tylko jutro ustawienie TPS-A ..... i smigam !
Początkujący
 
Od: 18 sty 2009, 14:23
Posty: 9
Skąd: Nürnberg
Auto: Mazda Xedos 2.0 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6