Problem z rozwijaniem mocy ale nie zawsze gdzie szukać????
Strona 1 z 1
Ostatnio zauwazyłem że moje V6(tylko benzyna) jest jakby ospałe szczególnie na wolnych obrotach i nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny.Rozpędzając sie wchodze na wyzsze obroty od 3500 obr/min w górę i wtedy silnik rowija moc takimi etapami jakby koponiki dostawał.Wczesniej płynnie przyspieszał w kazdym przedziale obrotowym,teraz rzadko kiedy jest ok.
Myslałem ze to wina paliwa na poczatku ale tankowałem ostatnio na Statoilu i to samo,swiece nówki,kopółka i palec rozdzielacza przeczyszczone i nic nie pomogło....
Czy ktoś miał podobne objawy w tym silniczku???
Wymienie jeszcze filtr paliwa bo nie wiem kiedy był wymieniany ostatnio i zresetuję kompa,ale to by było za proste hehe.
Poradzcie proszę gdzie szukac a moze kompa mu zresetowac????
Myslałem ze to wina paliwa na poczatku ale tankowałem ostatnio na Statoilu i to samo,swiece nówki,kopółka i palec rozdzielacza przeczyszczone i nic nie pomogło....
Czy ktoś miał podobne objawy w tym silniczku???
Wymienie jeszcze filtr paliwa bo nie wiem kiedy był wymieniany ostatnio i zresetuję kompa,ale to by było za proste hehe.
Poradzcie proszę gdzie szukac a moze kompa mu zresetowac????
- Od: 30 lis 2008, 17:39
- Posty: 90
- Skąd: lublin
U mnie są również kopniaki jak to ująłeś i to jest jak najbardziej normalne w tym aucie (v-ris'y się przełączają). Szczególnie zauważalny jest ten przy 4,5 k, oprócz gwałtownego przyrostu mocy auto zaczyna inaczej ryczeć. Mało zauważalny kop jest u mnie jeszcze przy około 3,8k i 6k.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Ale czemu wczesniej szedł jak przecinak i to typowe głośniejsze buczenie i CIĄG był raz tylko przy 4000tys/obr......(do tych obr. i po płynnie przyspieszał)
Byłem pod kompem dopiero i nic nie wykazało ale mechaniory od mazdy powiedzieli zeby jednak filtr paliwa wymienic bo podobno własnie jak jest filtr paliwa brudny sa podobne objawy....
Przewody nie wymienione jeszcze ale i przyjdzie czas i na nie....
Pozdrawiam
Byłem pod kompem dopiero i nic nie wykazało ale mechaniory od mazdy powiedzieli zeby jednak filtr paliwa wymienic bo podobno własnie jak jest filtr paliwa brudny sa podobne objawy....
Przewody nie wymienione jeszcze ale i przyjdzie czas i na nie....
Pozdrawiam
- Od: 30 lis 2008, 17:39
- Posty: 90
- Skąd: lublin
Polecam wymianę przewodów wysokiego napięcia.domi1978 napisał(a):Na postoju jeszcze co zauwazyłem to na zimnym zaraz po zapaleniu silnik przerywa przy przygazowywaniu nie zawsze ale czesciej,a na wolnych chodzi równo.Po przejechaniu 200m jest juz ok...
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
dyszel85 napisał(a):i świec krzywy
domi1978 napisał(a):swiece nówki
najpierw czytamy, potem piszemy
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
kolego moderatorze, zwróć uwagę nie na to że nie doczytałem tematu, tylko że takich tematów było na forum co najmniej kilka – i na to powinieneś zwrócić uwagę 

dyszel85 napisał(a):kolego moderatorze, zwróć uwagę nie na to że nie doczytałem tematu, tylko że takich tematów było na forum co najmniej kilka
Moderator działu 626 zapewne zauważy ten fakt i poczyni odpowiednie działania. A moje spostrzeżenie nie miało być w żaden sposób złośliwe – każdemu może się zdarzyć przeoczyć jakiś drobiazg
- Od: 30 sty 2005, 12:07
- Posty: 1016
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)
ok
wiem że to nie było złośliwe bo to jest jedyny normalny klub w Polsce i tu każdy jest dla każdego życzliwy – dobra to tyle OT, proponuję przeszukać forum, bo wg mnie było kilka podobnych tematów ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

dyszel85 napisał(a):wiem że to nie było złośliwe bo to jest jedyny normalny klub w Polsce i tu każdy jest dla każdego życzliwy –





-
waldii
Moim skromnym zdaniem to niedostaje paliwa tyle ile potrzebuje, wiadomo ze na zimnym potrzeba wiecej i na wyzszych obrotach tez potrzeba wiecej, ja bym poszedl w kierunku prawidlowego zaopatrzenia silnika w paliwo i powietrze (filtry,przewody itp), potem elektryka(przewody ,swieczki itd.).Powodzenia.
- Od: 26 mar 2007, 12:24
- Posty: 40
- Skąd: unna/DE
- Auto: Rx 7 FC r.86 150 PS 140 tys.
6 GG/GY r.2007 143 PS 220 tys.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6