Problem z rozwijaniem mocy ale nie zawsze gdzie szukać????

Postprzez domi1978 » 19 lut 2009, 16:36

Ostatnio zauwazyłem że moje V6(tylko benzyna) jest jakby ospałe szczególnie na wolnych obrotach i nie ma znaczenia czy silnik ciepły czy zimny.Rozpędzając sie wchodze na wyzsze obroty od 3500 obr/min w górę i wtedy silnik rowija moc takimi etapami jakby koponiki dostawał.Wczesniej płynnie przyspieszał w kazdym przedziale obrotowym,teraz rzadko kiedy jest ok.
Myslałem ze to wina paliwa na poczatku ale tankowałem ostatnio na Statoilu i to samo,swiece nówki,kopółka i palec rozdzielacza przeczyszczone i nic nie pomogło....
Czy ktoś miał podobne objawy w tym silniczku???
Wymienie jeszcze filtr paliwa bo nie wiem kiedy był wymieniany ostatnio i zresetuję kompa,ale to by było za proste hehe.
Poradzcie proszę gdzie szukac a moze kompa mu zresetowac????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez majkes » 19 lut 2009, 16:55

a przewody wysokiego napięcia wymienione?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2008, 23:09
Posty: 101 (1/0)
Skąd: Janikowo
Auto: ZWYKŁY XEDOS

Postprzez radost » 19 lut 2009, 17:15

U mnie są również kopniaki jak to ująłeś i to jest jak najbardziej normalne w tym aucie (v-ris'y się przełączają). Szczególnie zauważalny jest ten przy 4,5 k, oprócz gwałtownego przyrostu mocy auto zaczyna inaczej ryczeć. Mało zauważalny kop jest u mnie jeszcze przy około 3,8k i 6k.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Hazu » 19 lut 2009, 18:40

Tak sobie pomyslałem że może regulator ciśnienia paliwa nawalać.
gdzieś tu na forum o cos o tym było niedawno.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez domi1978 » 19 lut 2009, 18:43

Ale czemu wczesniej szedł jak przecinak i to typowe głośniejsze buczenie i CIĄG był raz tylko przy 4000tys/obr......(do tych obr. i po płynnie przyspieszał)
Byłem pod kompem dopiero i nic nie wykazało ale mechaniory od mazdy powiedzieli zeby jednak filtr paliwa wymienic bo podobno własnie jak jest filtr paliwa brudny sa podobne objawy....
Przewody nie wymienione jeszcze ale i przyjdzie czas i na nie....
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez Zubeck » 19 lut 2009, 21:06

A jak autko zachowuje się na postoju dodając gazu? Tez płynnie nie podnosi obrotów? ...
I love this fuckin black xed
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2009, 17:40
Posty: 285
Skąd: SRC, śląskie
Auto: 2.0 V6 144ps manual- juz nie ma:(

Postprzez DymeK » 19 lut 2009, 21:11

spr dolot powietrza czy szczelny mialem cos podobnegi i mialem peknieta ta harmonijke w kszlałcie L
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez domi1978 » 19 lut 2009, 21:33

Na postoju jeszcze co zauwazyłem to na zimnym zaraz po zapaleniu silnik przerywa przy przygazowywaniu nie zawsze ale czesciej,a na wolnych chodzi równo.Po przejechaniu 200m jest juz ok...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2008, 17:39
Posty: 90
Skąd: lublin

Postprzez Hugo » 19 lut 2009, 21:50

domi1978 napisał(a):Na postoju jeszcze co zauwazyłem to na zimnym zaraz po zapaleniu silnik przerywa przy przygazowywaniu nie zawsze ale czesciej,a na wolnych chodzi równo.Po przejechaniu 200m jest juz ok...
Polecam wymianę przewodów wysokiego napięcia.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez dyszel » 19 lut 2009, 21:52

Hugo napisał(a):Polecam wymianę przewodów wysokiego napięcia.

i świec :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez chudy » 19 lut 2009, 22:15

dyszel85 napisał(a):i świec krzywy


domi1978 napisał(a):swiece nówki


najpierw czytamy, potem piszemy ;) a co do przerywania na zimnym silniku, to mogę śmiało powiedzieć że te V-ki bardzo nie lubą jak się im dusi "na zimno" – potrafią dławić się zbyt dużą dawką paliwa
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez dyszel » 19 lut 2009, 22:23

kolego moderatorze, zwróć uwagę nie na to że nie doczytałem tematu, tylko że takich tematów było na forum co najmniej kilka – i na to powinieneś zwrócić uwagę :|
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez chudy » 19 lut 2009, 22:27

dyszel85 napisał(a):kolego moderatorze, zwróć uwagę nie na to że nie doczytałem tematu, tylko że takich tematów było na forum co najmniej kilka

Moderator działu 626 zapewne zauważy ten fakt i poczyni odpowiednie działania. A moje spostrzeżenie nie miało być w żaden sposób złośliwe – każdemu może się zdarzyć przeoczyć jakiś drobiazg :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez dyszel » 19 lut 2009, 23:03

ok ;) wiem że to nie było złośliwe bo to jest jedyny normalny klub w Polsce i tu każdy jest dla każdego życzliwy – dobra to tyle OT, proponuję przeszukać forum, bo wg mnie było kilka podobnych tematów :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez waldii » 19 lut 2009, 23:26

dyszel85 napisał(a):wiem że to nie było złośliwe bo to jest jedyny normalny klub w Polsce i tu każdy jest dla każdego życzliwy –

hahaha hahaha hahaha <lol> dobre <lol>
waldii
 

Postprzez dyszel » 20 lut 2009, 14:06

<lol>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 17:39
Posty: 1388 (0/1)
Skąd: Łańcut
Auto: była 626 GE FS Pb95 only
jest gowno wort MKIII napędzany bajurą
& 7KM made in PRL/japan power CB 450N

Postprzez RoRO » 24 lut 2009, 13:37

Moim skromnym zdaniem to niedostaje paliwa tyle ile potrzebuje, wiadomo ze na zimnym potrzeba wiecej i na wyzszych obrotach tez potrzeba wiecej, ja bym poszedl w kierunku prawidlowego zaopatrzenia silnika w paliwo i powietrze (filtry,przewody itp), potem elektryka(przewody ,swieczki itd.).Powodzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2007, 12:24
Posty: 40
Skąd: unna/DE
Auto: Rx 7 FC r.86 150 PS 140 tys.
6 GG/GY r.2007 143 PS 220 tys.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6