Wyciek paliwa z gumowego przewodu lączącego na listwach wtryskowych

Postprzez Grześ » 24 paź 2008, 18:51

Witam
Wczoraj podczas jazdy zaczęło śmierdzieć paliwem. Wyczuwalne było tylko podczas postoju na światłach i w korkach. Myślałem że to nie u mnie. Ale jak dzisiaj jechałem to znowu zaczęło śmierdzieć i wtedy zrozumiałem że to jednak u mnie.
Po dojechaniu do domu podniosłem maskę i zauważyłem że pojawił się wyciek, a właściwie pocenie na przewodzie gumowym łączącym obie listwy wtryskowe. Awaria prosta do usunięcia, ale nie wiem dlaczego wystąpiła. To że się pojawił wyciek można tłumaczyć różnymi przyczynami, ale pocenie pojawiło się jednocześnie na obu końcach przewodu w miejscach łączenia z listwami wtryskowymi. Nie jest możliwe przeciekanie z jednego końca na drugi ponieważ mokre są tylko skrajne odcinki gumowego węża.
Czy ktoś jest w stanie dać sensowną odpowiedź, lub czy komuś zdarzyło się to samo???
Przesyłam zdjęcie tego przewodu.
[img]http://xedos.eu.interii.pl/PA240035.JPG[img][/img]
Ostatnio edytowano 24 paź 2008, 20:42 przez Grześ, łącznie edytowano 2 razy
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2005, 18:59
Posty: 89
Skąd: Skarbimierz
Auto: Xedos 6 2.0 1996r

Postprzez Grześ » 24 paź 2008, 18:55

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2005, 18:59
Posty: 89
Skąd: Skarbimierz
Auto: Xedos 6 2.0 1996r

Postprzez Hugo » 24 paź 2008, 19:02

Wężyk stwardniał ze starości (tam gdzie nasunięty jest na króćce jest naprężony), spękał i zaczął się pocić. Wymień wężyk i obserwuj.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Grześ » 24 paź 2008, 19:27

Hugo napisał(a):Wężyk stwardniał ze starości (tam gdzie nasunięty jest na króćce jest naprężony)

Nie jest naprężony bo na króćcach są specjalne pogrubienia po to by się samoczynnie nie zesunął.
Czy jest stwardniały to być może ( ma jak piszesz troche latek ) ale w jednym dniu stwardniał i przepuścił na obu końcach to jest mało prawdopodobne. Boję się że jest to głębszy problem wynikający ze zbyt dużego ciśnienia w układzie paliwowym tylko nie wiem czym może to być spowodowane.
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 kwi 2005, 18:59
Posty: 89
Skąd: Skarbimierz
Auto: Xedos 6 2.0 1996r

Postprzez qbass » 24 paź 2008, 20:09

Bardzo proszę o poprawę tematu na zgodny z Regulaminem (użyj opcji "Zmień" w prawym górnym rogu Twojego posta). Inaczej temat zostanie usunięty (masz 24h).

Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6