Witam
Wczoraj podczas jazdy zaczęło śmierdzieć paliwem. Wyczuwalne było tylko podczas postoju na światłach i w korkach. Myślałem że to nie u mnie. Ale jak dzisiaj jechałem to znowu zaczęło śmierdzieć i wtedy zrozumiałem że to jednak u mnie.
Po dojechaniu do domu podniosłem maskę i zauważyłem że pojawił się wyciek, a właściwie pocenie na przewodzie gumowym łączącym obie listwy wtryskowe. Awaria prosta do usunięcia, ale nie wiem dlaczego wystąpiła. To że się pojawił wyciek można tłumaczyć różnymi przyczynami, ale pocenie pojawiło się jednocześnie na obu końcach przewodu w miejscach łączenia z listwami wtryskowymi. Nie jest możliwe przeciekanie z jednego końca na drugi ponieważ mokre są tylko skrajne odcinki gumowego węża.
Czy ktoś jest w stanie dać sensowną odpowiedź, lub czy komuś zdarzyło się to samo???
Przesyłam zdjęcie tego przewodu.
[img]http://xedos.eu.interii.pl/PA240035.JPG[img][/img]
Wyciek paliwa z gumowego przewodu lączącego na listwach wtryskowych
Strona 1 z 1
Jeszcze raz link
http://xedos.eu.interii.pl/PA240035.JPG
http://xedos.eu.interii.pl/PA240035.JPG
- Od: 10 kwi 2005, 18:59
- Posty: 89
- Skąd: Skarbimierz
- Auto: Xedos 6 2.0 1996r
Wężyk stwardniał ze starości (tam gdzie nasunięty jest na króćce jest naprężony), spękał i zaczął się pocić. Wymień wężyk i obserwuj.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):Wężyk stwardniał ze starości (tam gdzie nasunięty jest na króćce jest naprężony)
Nie jest naprężony bo na króćcach są specjalne pogrubienia po to by się samoczynnie nie zesunął.
Czy jest stwardniały to być może ( ma jak piszesz troche latek ) ale w jednym dniu stwardniał i przepuścił na obu końcach to jest mało prawdopodobne. Boję się że jest to głębszy problem wynikający ze zbyt dużego ciśnienia w układzie paliwowym tylko nie wiem czym może to być spowodowane.
- Od: 10 kwi 2005, 18:59
- Posty: 89
- Skąd: Skarbimierz
- Auto: Xedos 6 2.0 1996r
Bardzo proszę o poprawę tematu na zgodny z Regulaminem (użyj opcji "Zmień" w prawym górnym rogu Twojego posta). Inaczej temat zostanie usunięty (masz 24h).
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed
Regulamin
Opcja: Szukaj
Jak używać opcji: Szukaj
Oznaczenia modeli i silników
FAQ Forum MazdaSpeed
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6