Mazda Xedos 6 16V – jak dołożyć koni?

Postprzez karamilan » 17 cze 2010, 09:45

Witam jestem dziewczyną więc wszystko jest czarną magią dla mnie ;P
Co mogę zrobić żeby moja zdzirka miała większą moc? Mazda jest niby z niemiec (ale chyba dużo silnikowo przeszła) – jest strasznie zajechana. <płacze> Myślę nad wymianą całego silnika lub .... no właśnie??? co mogę zrobić??? Jest po wymianie: wszystkich płynów, hamulcy, rozrządu, filtrów, piastach, chłodnicach i wiele wiele innych. Nie sprzedam jej za nic :] chciałabym ją jakoś przywrócić do życia <oczko> jak jest tu jakiś maniak który naprawde zna się na tym? ;) będe wdzięczna za wszystkie wskazówki dotyczące jej reanimacji :)
Z góry dzięki
karamilan
 

Postprzez Tubi » 17 cze 2010, 12:09

Jedynie swap silnika na mocniejszy. Z tego silnika nic nie wydoisz więcej. A powiem jeszcze ,że tego typu tematów jest baaardzo dużo.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 11:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez karamilan » 17 cze 2010, 13:47

Ok :) dziękuje bardzo
Pozdrawiam
karamilan
 

Postprzez Hazu » 17 cze 2010, 17:24

Po przesiadce z 2,0 na 1,6 stwierdziłem że on wogóle nie jedzie, mimo że do 200 dawał sie rozpędzić, to przyśpieszanie ogólnie to była masakra i to był ten mocniejszy silnik 113KM
Kręcenie go na wysokie obroty skutkowało spalaniem wyższym niż w przypadku 2,0.

Wymieniłem silnik na mocniejszy 1,8 i juz było dobrze z przyśpieszniem.

Na szczęście skrzynia uległa uszkodzeniu i korzystając z okazji wymieniłem silnik na 2,0 V6
I to właśnie ten silnik tylko i wyłącznie powinien być montowany w xedosie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez widlak » 17 cze 2010, 17:58

To znowu masz 2.0?
MojA KoCHanKa ZaLoTniE MruCzY JaK JĄ PrzYcisNE

WYPOSAŻENIE GASTRONOMII, SKLEPÓW I MAGAZYNÓW, MEBLE, CHŁODNICTWO, KLIMA, KOLEKTORY, PISAĆ NA PW

PrOjEkTy AUTO CAD wykonuję....

MoJa KoCHaNKa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2009, 17:55
Posty: 90
Skąd: Białystok
Auto: MaZdALeNa XEDOS 6 CA KF

Postprzez Hazu » 17 cze 2010, 18:21

Na razie 2,0 :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Mev » 17 cze 2010, 20:31

Hazu napisał(a):I to właśnie ten silnik tylko i wyłącznie powinien być montowany w xedosie.

Cieszę się bardzo, że doszedłeś do tego znowu :D
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 13:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Fedu » 17 cze 2010, 21:04

Mi tylko brakuje tego efektu co 1.6 w 2.0 tego nie ma tz. moment obrotowy w 1.6 był przy 3600 a w 2.0 dopiero 5000obr/min...ten kto jeździł to wie o co mi chodzi..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 15:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez Tubi » 17 cze 2010, 21:08

tylko ,że 1.6 ma do 6tys a 2,0 do 7 obroty więc podobnie wychodzi
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 11:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Postprzez Hazu » 17 cze 2010, 21:19

w 1,6 momentu obrotowego praktycznie nie było a ciągnął do finału równo bęz skoków mocy czy przymuleń.
za to 1,8 miał super moment od najniższych obrotów (napewno lepszy niż KF) wadą było to że przy dodaniu gazu często zrywał przyczepność nawet nie wchodząc na wysokie obroty.
KF za to ma nieduży moment obrotów od dołu ale jak już vrisy sie przełączają to dostaje niezłego kopa.

A obroty 1,6 ma do 7300
stary kf miał 7750
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez uno00 » 31 paź 2010, 07:46

co to sa virsy??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 maja 2009, 11:31
Posty: 34
Skąd: Włocławek / Helsingborg
Auto: Mazda Xedos 6

Postprzez mbydlinski » 4 lis 2010, 18:29

Fedu napisał(a):Mi tylko brakuje tego efektu co 1.6 w 2.0 tego nie ma tz. moment obrotowy w 1.6 był przy 3600 a w 2.0 dopiero 5000obr/min...ten kto jeździł to wie o co mi chodzi..

Nie chcę być niemiły ale jeździłem i nie wiem o co chodzi. 1.6 nie jeździ ;/
Hazu napisał(a):za to 1,8 miał super moment od najniższych obrotów (napewno lepszy niż KF)
Ciekwe?? Chętnie prześledziłbym wykresy z hamowni.
Mev napisał(a): Hazu napisał(a):I to właśnie ten silnik tylko i wyłącznie powinien być montowany w xedosie.


Cieszę się bardzo, że doszedłeś do tego znowu :D

sedno sprawy.
kamilian –>Chcesz zwiększyć moc ?? zmień silnik na większy, tylko to zapewni ci że nie zaszkodzisz silnikowi. Powodzenia życzę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 21:18
Posty: 173
Skąd: Rybnik
Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP

Postprzez Hazu » 4 lis 2010, 18:46

mbydlinski napisał(a):Ciekwe?? Chętnie prześledziłbym wykresy z hamowni.

zobacz sobie, sa wykresy z 323GT BG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Fedu » 5 lis 2010, 22:07

mbydlinski napisał(a): Fedu napisał(a):Mi tylko brakuje tego efektu co 1.6 w 2.0 tego nie ma tz. moment obrotowy w 1.6 był przy 3600 a w 2.0 dopiero 5000obr/min...ten kto jeździł to wie o co mi chodzi..
Nie chcę być niemiły ale jeździłem i nie wiem o co chodzi. 1.6 nie jeździ ;/


Chodzi mi o to że w B6 jest odczuwalny moment obrotowy przy 3600 a w KF 5000tyś.
A co do tego że silnik B6 nie jedzie to przejedz się Astrą, Vectrą ,Laguną albo BMW 316 to dowiesz się co to znaczy "nie jedzie" żaden z nich nie ma startu do xedosa z B6. :P Wiem bo szwagry maja i ich 1.6 miękły przy x6 B6:D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 15:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez mbydlinski » 6 lis 2010, 18:17

Fedu napisał(a):A co do tego że silnik B6 nie jedzie to przejedz się Astrą, Vectrą ,Laguną albo BMW 316 to dowiesz się co to znaczy "nie jedzie"

ehh zostałem deczko źle zrozumiany, nie chciałem nikogo obrazić ani nie daj Boże się wywyższać.
Te niemieckie konie nie jadą i tu się zgadzam.
Chciałem jedynie porównać 1.6 d0 2.0 no niestety różnica pojemności a co z tym idzie mocy itp. nie pozostawia wątpliwości. Kiedyś miałem siene 1.6 103km i też żadna beema, astry itp. nie miały startu więc wiem że takie silniki też potrafią wiele. Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2010, 21:18
Posty: 173
Skąd: Rybnik
Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP

Postprzez Fedu » 7 lis 2010, 18:03

Dokładnie o to samo mi chodzi. Jak na 1.6 radzi sobie bardzo dobrze,no ale do KF nie ma startu <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 15:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez bansenio » 7 lis 2010, 21:24

Siema, a jak tam Fedu Twój dolot ze stożkiem, wszystko okki??
Transatlantic bans
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2009, 14:37
Posty: 90
Skąd: Kraków
Auto: Xedos 6 2.0 V6 '97

Postprzez Mev » 9 lis 2010, 07:43

mbydlinski napisał(a):różnica pojemności

A przede wszystkim dwa cylindry ekstra i zupełnie inna charakterystyka Vki w stosunku do rzędowej czwóreczki :)

Kultura pracy V6 jest niesamowita, przesiadłem się z 2.0 V6 na 2.8 R6 i niestety mimo (nadal) 6 cylindrów brakuje temu silnikowi takiej właśnie kultury Xedosowej Vki... Xedos powinien mieć V6 i tyle :P
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 13:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Fedu » 10 lis 2010, 15:14

bansenio napisał(a):Siema, a jak tam Fedu Twój dolot ze stożkiem, wszystko okki??


Wszystko w porządku brak nieszczelności i brania lewego powietrza <spoko>

Mev napisał(a):Kultura pracy V6 jest niesamowita, przesiadłem się z 2.0 V6 na 2.8 R6 i niestety mimo


Wczoraj gość podjechał Passatem b3 2.8 VR6 i pokazał mi "piękny" dźwięk swojej VR6 żadnego wrażenia na mnie nie zrobił. Po usłyszeniu Xedosa Vki zamilkł i już nie był taki wesoły jak wcześniej hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 15:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez Tubi » 10 lis 2010, 15:35

Fedu napisał(a):
bansenio napisał(a):Siema, a jak tam Fedu Twój dolot ze stożkiem, wszystko okki??


Wszystko w porządku brak nieszczelności i brania lewego powietrza <spoko>

Mev napisał(a):Kultura pracy V6 jest niesamowita, przesiadłem się z 2.0 V6 na 2.8 R6 i niestety mimo


Wczoraj gość podjechał Passatem b3 2.8 VR6 i pokazał mi "piękny" dźwięk swojej VR6 żadnego wrażenia na mnie nie zrobił. Po usłyszeniu Xedosa Vki zamilkł i już nie był taki wesoły jak wcześniej hahaha


Kocham minę panów z golfa jak gazują na światłach obok mnie a KF ryknie <lol>
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2009, 11:54
Posty: 1468 (10/16)
Skąd: Subkowy
Auto: Był:
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1992
Mazda Xedos 6 CA 2.0 MT 1994
Mazda Xedos 9 TA 2.5 AT 2000
Mazda 6 GY 2.3 MT 2005 fl
Jest:
Mazda 6 GJ SE 2.0 MT 2012

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6