radar88 napisał(a):Sprawdź ten rozrząd, bo mam coś wrażenie że mechanik go zblokował (jak się da) w takiej pozycji jak był i tylko pasek założył i tyle, nie sprawdzając czy aby na pewno jest ok.
podobno rozrzad jest zalozony od podstaw (wg instrukcji na pudelku – tak mi powiedziano). majster jak skonczyl to powiedzial ze tak mu sie wydawalo ze poprzedni jakby wlasnie przeskoczyl o jeden zabek wiec nie sugerowal sie poprzednimi ustawieniami tylko zrobil to od podstaw. no ale wlasnie... czy zrobil go dobrze skoro nie moze dopatrzec sie znakow przy ustawianiu aparatu zaplonowego? nie chce narazie lazic do kogos innego bo ten to przynajmniej uczciwy jest (srubke jak chce mi inna zalozyc to sie zapyta najpierw)
radar88 napisał(a):Panowie ale my tu o aparacie mamy rozmawiać, a zaczyna się OffTop
tak tak zgadzam sie podpialem sie pod ten temacik bo problem zaczal sie od tych znakow zakichanych...
czyli co robic co majstrowi przekazac... zeby sprawdzil rozrzad (mam tam byc i patrzec mu na rece zeby poskladal tak jak na filmikach co lowiec polecil?)???
no a starszy mi gadal jak maly bylem zebym do samochodowki poszedl... heh...