Gęsty, biały dym – remontować?

Postprzez moth » 23 paź 2009, 17:24

Kupilam Mazde Xedos 6 1.6 z 92 roku, przerobiona na gaz, nie sprawiala klopotu,troche skakaly obroty i zarla oleju ale to podobno normalne przy gazie.
Podczas dosc dalekiej podrozy wywalio mi wode z chlodnicy, winny okazal sie jeden gumowy waz ( nie pytajcie o szczegoly nie znam sie za bardzo :P), ktorego przycielismy powyzej przecieku i tak zamontowalismy na slowo honoru. Przejechalam bez dalszych problemow ok 1 tys km. Auto stalo ok 2 tyg nie odpalane, przy pierwszym odpaleniu zaczal wydobywac sie gesty bialy dym i zaczelo dymic sie z silnika. Mechanik stwierdzil przegrzanie sie silnika z glowica do wymiany. Zalecil kupno nowego silnika bo podobno koszt naprawy wyniesie wiecej.

Prosze o porade? Z doswiadczenia wiedzac co najlepiej zrobic? Sprzedac auto uszkodzone i stracic kase? remontowac i wlozyc 2 tys ( auto kupione za 6 tys) szukac silnika i tez doplacac?

Dziekuje Wam z gory

Ćma
moth
 

Postprzez ZipperPL » 23 paź 2009, 17:27

troche skakaly obroty i zarla oleju ale to podobno normalne przy gazie.


bzdura <jelen>



moth napisał(a):Mechanik stwierdzil przegrzanie sie silnika z glowica do wymiany. Zalecil kupno nowego silnika bo podobno koszt naprawy wyniesie wiecej.



dobrze Ci doradził :|
www.osk-karo.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2007, 23:24
Posty: 116
Skąd: Libiąż/Skawina
Auto: Mazda 626 GE 2,0 LPG STAG 200

Postprzez Hazu » 23 paź 2009, 18:25

ZipperPL napisał(a):moth napisał:
Mechanik stwierdzil przegrzanie sie silnika z glowica do wymiany. Zalecil kupno nowego silnika bo podobno koszt naprawy wyniesie wiecej.



dobrze Ci doradził


dokładnie
ale ten silnik był tylko przez 2 lata montowany <lol>
nowszy może nie pasować

mój silnik też był przegrzany i głowica okazała się być pęknięta i wymieniłem go na 1,8 DOHC z mazdy 323bg GT :P

Remontować może być warto jeżeli głowica nie jest pęknięta.
Ostatnio edytowano 23 paź 2009, 18:26 przez Hazu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Rostow » 23 paź 2009, 18:26

Silnik i po problemie a z tego zrób np,karmnik dla sikorek
Rostow
 

Postprzez Hazu » 23 paź 2009, 18:28

z silnikami bywa różnie
tym bardziej że taki silnik się sypał w zdecydowanej większości (jak Z5)

Ja dopiero za drugim razem trafiłem na znośny silnik a wybór mmiałem większy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez moth » 23 paź 2009, 18:39

Dzieki za odpowiedz, powiedzcie mi jak bardzo traci auto na takiej usterce? w sensie za ile moge je sprzedac? chcialabym odzyskac chociaz polowe, auto kupilam za 6 tys...

nie mam ani kasy na naprawe ani wiedzy wystarczajacej zeby sie nie nadziac na kolejne howno...

mam nauczke na przyszlosc ;(
moth
 

Postprzez Hazu » 23 paź 2009, 19:01

moth napisał(a):za ile moge je sprzedac

za tyle ile ktoś Ci zaoferuje <lol>

to zależy przede wszystkim od stanu całego auta .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez moth » 23 paź 2009, 19:19

bardzo dziekuje,bede szukac kogos zainteresowanego kupnem.
moth
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6