Strona 1 z 1

Kolejność wpięcia przewodów WN.

PostNapisane: 27 lut 2006, 18:55
przez ross
Witam
Mam pytanie czy ktoś moze mi sprawdzić ułożenie przewodów WN w Mazda Xedos 6 1.6 ,tzn.jak sa wpięte przewody do modułów (dokładnie chodzi mi o podanie cyfr 4123 albo inaczej)stojąc przed samochodem .Myślę że wiadomo o co chodzi.
Dzięki

Pozdrawiam

PostNapisane: 27 lut 2006, 22:00
przez Alexs
no to na kopułce powinien być opis, cyferki pod każdym...

PostNapisane: 27 lut 2006, 22:04
przez Hazu
no i co?

PostNapisane: 27 lut 2006, 22:55
przez Alexs
jak nie ma gazu to można próbować, ale kolega ma więc nie doradzaj mu tak bo to nieunikniony strzał!!!!

PostNapisane: 15 mar 2006, 22:58
przez ross
Witam
Sorrki że nic nie pisałem ale akurat mnie nie było. Już nie mam tej Mazdy co w opisie( dopiero musze zmienić) chodzi mi o xedos 6 1.6 16V '94 rok i tam nie ma kopułki tylko moduły (bez gazu).Teraz mam 4123 i nie jestem pewien.Jeszcze raz dzięki za odp.
Pozdrawiam

PostNapisane: 12 gru 2008, 17:30
przez Woyt4s
a co może się stać jak są wpięte nie tak jak trzeba (chodzi o kolejność).. ewentualnie jakie sa objawy. Pytam bo właśnie zmieniam przewody – niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń cyferek itd.
Z góry dzięki za pomoc

aha jeszcze jedno – czy to że są dłuższe od oryginalnych może przeszkadzać w czymś poza tym że są bardziej narażone na przetarcie ?

PostNapisane: 12 gru 2008, 21:13
przez żubr
Praktycznie wszystkie silniki 4-cylindrowe produkowane w ostatnim 30-leciu, obojętnie czy to benzyna czy diesel – mają kolejność zapłony 1-3-4-2. Tak samo jest w przypadku mazdy.

Woyt4s napisał(a):a co może się stać jak są wpięte nie tak jak trzeba (chodzi o kolejność).. ewentualnie jakie sa objawy. Pytam bo właśnie zmieniam przewody – niestety nie ma na nich żadnych oznaczeń cyferek itd.


silnik w ogóle nie odpali lub nie będzie pracował na którymś cylindrze.

aha jeszcze jedno – czy to że są dłuższe od oryginalnych może przeszkadzać w czymś poza tym że są bardziej narażone na przetarcie ?

kable powinny mieć konkretną rezystancję dla danego modelu układu zapłonowego, jeśli dobierałeś kable dokładnie wg. katalogu to powinno być ok.

PostNapisane: 13 gru 2008, 07:11
przez Woyt4s
żubr napisał(a):kolejność zapłony 1-3-4-2

to oznaczenie niestety nic mi nie mówi bo na kablach nie ma żadnych numerów.
Wpiąłem poprostu od najdłuższego do najkrótszego pokolei i wszystko działa na szczęście. Najważniejsze że problem został rozwiązany.

Dzięki serdeczne za pomoc :)