Strona 1 z 2

Czy 1.6 ma wtryski ?

PostNapisane: 1 lis 2015, 21:42
przez baku13
Witam mam pytanie czy ten silnik jest na wtrysku czy ta przepustnica robi za gaźnik ?

PostNapisane: 2 lis 2015, 10:08
przez krzysek71
A co to trabant jasne że na wtrysku

PostNapisane: 2 lis 2015, 22:41
przez baku13
Honda civic 1.5 ma przepustnice z wtryskiem połączoną ,w xedosie wtrysków to nie widać a jak miałem Diesla to widziałem gdzie sie znajdują. A ostatnio byłem podłączony pod kompa i na benzynie wtryski dawały po 2, 5 ms czy to jest norma , bo nie wiem jak katalogowo powinno być .

PostNapisane: 3 lis 2015, 11:44
przez rrrobson
W silniku B6 jak najbardziej jest wtrysk wielopunktowy. Masz cztery wtryskiwacze, po jednym na każdy cylinder. Siedzą schowane między pokrywą zaworów,a przepustnicą, dobrze się przypatrz :D

Pod kompa benzyny to się nie podłączałem, ale obserwując poprzez program LPG to na wolnych obrotach czasy benzyny u mnie wynosiły 3.6 ms. Czy to norma ? Nie wiem :P

PostNapisane: 3 lis 2015, 12:58
przez krzysek71
Piszesz że podłanczałeś po komputer i czasy były po 2.5 ms to skąd twoje pytanie czy to na wtrysku <rotfl>

Re: Czy 1.6 ma wtryski ?

PostNapisane: 5 lis 2015, 20:15
przez baku13
No ja też pod komputerem od LPG podglądnąłem czas wtrysku a na LPG wychodziło mi ok 6 ms . Dzisiaj zmieniłem wtryski od LPG na nowe Valtek typ 30 min. 3,5ms przy 1 barze czyli teraz powinno być w normie. No w sumie to nie moje pytanie tylko kuzyna bo chyba ze 3 razy mnie się pytał czy ta Mazda jest na pełnym wtrysku , a ja nie wiedziałem dokładnie .

PostNapisane: 6 lis 2015, 13:50
przez rrrobson
Wymieniłeś wtryski na nowe, ale czy regulowałeś instalacje ?

Pamiętaj, że po wyregulowaniu czas wtrysku benzyny na benzynie i benzyny na gazie ma być taki sam.

PostNapisane: 6 lis 2015, 22:35
przez baku13
Wymieniałem na nowe .
Ps Czy od starych kabli WN Janmor może gasnąć brakować mocy do ok. 2600 rpm i przy nagłym przyśpieszaniu ?

PostNapisane: 7 lis 2015, 08:42
przez krzysek71
Brakuje ci mocy na gazie czy na benzynie

PostNapisane: 7 lis 2015, 15:43
przez baku13
Na gazie brakuje tak do 2600 rpm , a jak przełączę na benzynę i się silnik rozgrzeje to auto gaśnie.
Zauważyłem taki objaw jak mam benzynę i dodam gazu puszcze i dodam to łapie zmułę, a na gazie ja zrobię to samo to coś stuknie i dopiero wchodzi na obroty . <co?>

PostNapisane: 7 lis 2015, 19:35
przez krzysek71
Sprawdz błędy ale bym stawiał na przepływkę.Uzupełnij profil o lokalizację

PostNapisane: 7 lis 2015, 19:45
przez baku13
Sprawdzałem teraz w nocy kable Wn Janmor i mam przebicia białe iskry szły na przewodach. Muszę zamówić nowe tylko nie wiem jakie ?

PostNapisane: 7 lis 2015, 20:23
przez krzysek71
Zamów NGK i będzie gitara

PostNapisane: 7 lis 2015, 21:26
przez baku13
Miałem NGK RC ZE 37 i nie pasują bo mają za krótkie fajki o jakieś 3cm, a w każdym sklepie mieli tylko taki model .

PostNapisane: 7 lis 2015, 22:12
przez krzysek71
A to ciekawe katalog NGK pisze że takie mają być

PostNapisane: 9 lis 2015, 22:47
przez baku13
Do mojej Mazdy pasują niby RC ZE 27 , ale ja kupiłem Janmor kable i wszystko wróciło do normy :D

PostNapisane: 11 lis 2015, 16:58
przez baku13
Jednak nie do końca jest wszysko ok. bo lubi złapać zamułe lub zgasnąć podczas wrzuceniu na bieg jałowy . A ta przepływka to gdzie sie znajduje ?

PostNapisane: 12 lis 2015, 08:35
przez krzysek71
Między przepustnicą a filtrem powietrza tam szukaj

PostNapisane: 14 lis 2015, 20:03
przez baku13
Już zlokalizowałem tą przepływkę tylko nie wiem jak mogę ja naprawić czy tylko wymiana wchodzi w grę ?

PostNapisane: 14 lis 2015, 20:57
przez krzysek71
Wymiana na sprawną a jak ją sprawdziłeś że chcesz wymieniać