Temat niedawno przerabiany przeze mnie

Pierwszy pasek na jaki zmieniłem to był Gates (potrzymał jakieś 2 miesiące). Drugi pasek Bando (wytrzymał miesiąc). Zmienione koło pasowe alternatora na inne (używane) + trzeci nowy pasek Bando = cisza

Powiem Ci, że ja kupiłem koło na szrocie od kia shuma/sephia (1.6 benz.), wymaga jednak ono kilku przeróbek. Otwór wewnętrzny w kole należy roztoczyć/rozwiercić z 14mm na 17mm oraz trzeba dotoczyć tulejkę dystansową, która odpowiada za odsadzenie koła od alternatora. Pozostałe wymiary są zgodne :–)
Jest też różnica w cenie. Koło pasowe od kia kupiłem za 20zł, a za używane koło od xeda krzyczą około 80zł.
Moriss napisał(a):Miałem to samo.. Kup dobry pasek ja kupiłem Gates'a i daj dobremu mechanikowi żeby dobrze go naciągnął i będziesz miał spokój.

Moriss pamiętaj, że jak za mocno naciągniesz pasek to szybko posypią się łożyska
