Witam
Jestem posiadaczem Mazdy xedos 6; 1,6 l 1994 r., zainstalowany GAZ
Mam już ponad 4 lata, i stało się nieszczęście. Padła uszczelka pod głowicą.
Jestem już po wymianie. Jest jedno ale...
Nie jestem w pełni zadowolony z naprawy, na benzynie obroty znacznie falują, nawet jak się rozgrzeje silnik i tak ten problem pozostaje, silnik delikatnie szarpie na benzynie. Natomiast po przełączeniu na gaz jedzie normalnie. Zaznaczam, że przed wymianą wszystko silnik pracował jak marzenie, zarówno na benzynie jak i na gazie.Nie wiem co może być tego przyczyną.
Może ktoś miał z was podobny problem i będzie miał jakąś radę na zaistniały problem?
Problem z silnikiem po wymianie uszczelki pod głowicą
Strona 1 z 1
Co do gazu masz sekwencję czy mikser?
Strzelam, ale sprawdziłbym listwę wtryskową i same wtryskiwacze (benzyny). Może podczas ponownego montażu wypadła lub pokruszyła się uszczelka i silnik bierze dodatkowe powietrze (lub nie ma wystarczającej kompresji). Gaz jednak więcej "wybacza".
Strzelam, ale sprawdziłbym listwę wtryskową i same wtryskiwacze (benzyny). Może podczas ponownego montażu wypadła lub pokruszyła się uszczelka i silnik bierze dodatkowe powietrze (lub nie ma wystarczającej kompresji). Gaz jednak więcej "wybacza".
- Od: 10 sie 2014, 17:51
- Posty: 4
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323C V (BA) 1.5 DOHC 16V 97r + LPG sekwencja.
Sprawdzić warto także, czy właściwie jest wszystko złożone, czy wszystkie wtyczki są na właściwym miejscu, czy rozrząd jest dobrze złożony, czy zapłon jest dobrze ustawiony i podstawowe rzeczy jak kopułka, palec, kable WN, a najlepiej wymrugać na początek błędy.
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6