Remont czy swap?

Postprzez Lowiec » 22 kwi 2013, 12:32

Ja robiłem wymianę pierścieni, panewek, regenerację głowicy – czyszczenie i sprawdzenie szczelności ( wcześniej były w niej wymienione uszczelniacze). Żadnego honowania i szlifów nie było. Obecnie trochę oleju ucieka (poci się) ale chyba bardziej przez w jednym miejscu rozszczelnioną miskę olejową. Remont robiłem przy 310, teraz mam 342. Jeśli wmontujesz inny silnik to w przypadku miksera sam montaż będzie prosty, gorzej z zestrojeniem całości – może być konieczny większy parownik.
Mechanicy jak pytałem to za samą wymianę pierścieni chcieli 900, ja sobie jeszcze wymieniłem poduszki silnika, uszczelnienie półosi, regenerację reflektorów i inne pierdoły.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6