Auto dymi na biało.

Postprzez szumki44 » 20 paź 2012, 23:54

noxes ty chyba zycia nie masz :D nowy w tym dziale :D a co do slodkosci dymu hmm napewno nie jest to z ukladu chlodniczego :) bo tu mam nos wyczulony sadze ze olej ale z kad to tego nie wiem i czy warto pakowac sie w robote kto to wie . ponoc dmuchnelo z pod pokrywy zaworow uszczelke wiec gora poscila . ale nie jestem specialista w tym zakresie a sprawdzic kiepsko :) Obrstawiam uszczelniacze zaworowe . I teraz pytanie jak odkrece korek oleju to bedzie chuchac dmuchac z pod korka oleju? jak to one? czy po prostu wali w do cilindrow i nic sie nie dowiemy :)

Dopisano 20 paź 2012, 23:54:

noxes ty chyba zycia nie masz :D nowy w tym dziale :D a co do slodkosci dymu hmm napewno nie jest to z ukladu chlodniczego :) bo tu mam nos wyczulony sadze ze olej ale z kad to tego nie wiem i czy warto pakowac sie w robote kto to wie . ponoc dmuchnelo z pod pokrywy zaworow uszczelke wiec gora poscila . ale nie jestem specialista w tym zakresie a sprawdzic kiepsko :) Obrstawiam uszczelniacze zaworowe . I teraz pytanie jak odkrece korek oleju to bedzie chuchac dmuchac z pod korka oleju? jak to one? czy po prostu wali w do cilindrow i nic sie nie dowiemy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Hazu » 21 paź 2012, 08:45

Mój tak samo dymił.

Jak chcesz zobaczyć dym w czasie jazdy to daj mu w do odcinki na 2-jce a później hamuj silnikiem przez dłuższy czas a następnie depnij mu powtórnie i zobaczysz w lusterku kłęby niebieskiego dymu.

A spod korka to Ci będzie chlapać olejem.


Jak Ci dużo oleju nie bierze to nic nie rób a jak masz coś robić to uszczelniacze i pierścienie.

Tak wogóle to jeszcze trochę pojeździsz to Ci co najmniej uszczelka pod głowica puści to będziesz miał okazję aby zająć się poważniej silnikiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez szumki44 » 21 paź 2012, 11:06

Hazu :) wlasnie kwestia jest taka ze jak sie rozgrzeje silnik to wstawialem mu w [tiiit] do odcinki hamowalem silnikiem itp i nic 0 dymu. a on lekko wydaje sie ze bierze olej ale ktoredy ciezko mi stwierdzic. uszczelka glowicy cala pod korkiem nic nie chlapie :) a co do brania oleju to pokrywa zaworow przepuszcza niezle wiec trzeba by bylo zaczac dlubac.

chodzi mi jak ogarnac temat uszczelniaczy zaworowych? jak to sprawdizc ? bo objawy sa takie same jak i pierscienie :) chyba ze zmiana oleju na 10w pomoze? bo kto tam wie co tam za smiec wlany jest..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 21 paź 2012, 11:09

Jeśli kopci po porannym odpaleniu to uszczelniacze wyrypane. Jeśli by pierścienie to jak go pociśniesz konkretnie to by kopcił.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez radar88 » 21 paź 2012, 11:11

Łączę z podobnym tematem.
szumki44 to że jesteś nowy to nie usprawiedliwia Cię do nie stosowanie się do regulaminu, a taki nowy to nie jesteś bo jesteś tu z nami od czerwca 2011. Używaj proszę opcji szukaj przed założeniem nowego tematu.
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5558 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez szumki44 » 21 paź 2012, 11:54

Tutaj problem na zimnym silniku . Po rozgrzaniu i cisnieciu na maxa nie ma zbytnio dymu itp
http://www.youtube.com/watch?v=HiCVc2Vt ... e=youtu.be
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Hazu » 21 paź 2012, 12:26

szumki44 napisał(a):nie ma zbytnio dymu


To znaczy że coś tam jest?

Olej problem.

Nie ma co się spuszczać nad starym trupem.

Pamiętaj, że to co włożysz w samochód to pieniądze stracone.

Wymień tylko uszczelkę pod pokrywą zaworów aby silnik był suchy i śmigaj.

Nie chcę prorokować, ale rożne rzeczy jeszcze Ciebie mogą spotkać z tym silnikiem.

Jak będzie dobrze to jeszcze zdążysz wydać pieniądze.

Z tego co się orientuję masz jeszcze sporo do wydania na ten samochód.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez noxes » 21 paź 2012, 13:21

Widzę szumki że skarbonkę kupiłeś. Też taką mam tyle że z KFem
a to dymienie to jest jeszcze nic.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Lowiec » 21 paź 2012, 13:27

Skarbonka...i jak się coś kupuje to ona rośnie:) jeśli dymienie nie przeszkadza Ci bardzo a masz w pobliżu tani olej i suchy silnik to policz czy taniej dolewać czy naprawiać.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez noxes » 21 paź 2012, 13:34

Ale ładne te skarbonki :) :) Superol najtaniej wyjdzie 5zł/1l <lol> <lol> a zwykły mineralny z beczki kupi za max 10zł
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 21 paź 2012, 16:46

ja tego nie kupilem :) Pojechalem z rodzicami :) ogladnelem auto i odrazu mowilem im ze to smiec :P ale przeciez ja wyolbrzymiam i sie nie znam ^_^ a teraz masz zalatwiaj pytaj i rob... :) ja mam swojego Fs-ka :) i w pupie :P jak mi padnie engine to bedzie 2.5 :P jak 2.5 padnie to 3.0 :D hhaa :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez noxes » 21 paź 2012, 17:02

szumki44 napisał(a):ja mam swojego Fs-ka i w [tiiit] jak mi padnie engine to bedzie 2.5

Dokładnie tak samo myślę, tyle, że mój FS nie chce się poddać...
Jak masz trochę oleju w głowie to sobie silnik sam zrobisz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 21 paź 2012, 17:43

zrobic i bym zrobil ale to 1.6 mamy :P i jak cos pojdzie to wiesz bedzie trucie i gadanie do konca zycia ze ja to robilem :) wiec nie tykam sie tam do autka jej :) heh a co fs-kow to krecac do odciny nie pada :D i sadze ze dobre sa te modele :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Lowiec » 21 paź 2012, 23:05

swój 1.6 sam zrobiłem pierwszy raz w ręku klucz dynamometryczny mając.
A może mama chce moją skarbonkę?jest ładna, po remoncie b6, do wymiany w nim tylko jeden hydroregulator i oring na drugim wtryskiwaczu właśnie zaczął sikać a wymianiany był ze dwa miesiące temu. Lux torpeda normalnie:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related

Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2008, 22:57
Posty: 1399 (0/2)
Skąd: Gryfino
Auto: Xedos 6 1.6 '96 CA B6 Z8 CA2 LPG BRC
M-B 180 Kompressor Sportcoupe
Opel Astra II 1.6 16V
E53 3.0d

Postprzez szumki44 » 21 paź 2012, 23:26

nie dzieki. To ja juz wole tego odjebac w kosmos nakladem kasy :) i bedzie smigac jak tralala :P wiadomo
mr. $ zrobi wszystko hahaha :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez valco » 15 mar 2016, 19:54

Witam, miałem to samo – chmura białego dymu. Przyczyną była uszkodzona uszczelka pod głowicą i jak się okazało pęknięcie głowicy na trzecim cylindrze – prawdopodobnie załatwił to uszkodzony termostat który się nie otwierał gdy temperatura wzrastała (przegrzało uszczelkę i uszczelka popsuła się). <glupek2>

Sprawdzajcie sprawność termostatu – koszt termostatu z uszczelką 35zł (wymiana jest prosta i każdy będzie w stanie go wymienić) a może to uratować silnik. <nauka>
Początkujący
 
Od: 11 kwi 2015, 08:28
Posty: 18
Skąd: śląsk
Auto: Mazda Xedos 6 CA 1.6 16V 107KM 79kW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6