Auto dymi na biało.
1, 2
noxes ty chyba zycia nie masz nowy w tym dziale a co do slodkosci dymu hmm napewno nie jest to z ukladu chlodniczego bo tu mam nos wyczulony sadze ze olej ale z kad to tego nie wiem i czy warto pakowac sie w robote kto to wie . ponoc dmuchnelo z pod pokrywy zaworow uszczelke wiec gora poscila . ale nie jestem specialista w tym zakresie a sprawdzic kiepsko Obrstawiam uszczelniacze zaworowe . I teraz pytanie jak odkrece korek oleju to bedzie chuchac dmuchac z pod korka oleju? jak to one? czy po prostu wali w do cilindrow i nic sie nie dowiemy
Dopisano 20 paź 2012, 23:54:
noxes ty chyba zycia nie masz nowy w tym dziale a co do slodkosci dymu hmm napewno nie jest to z ukladu chlodniczego bo tu mam nos wyczulony sadze ze olej ale z kad to tego nie wiem i czy warto pakowac sie w robote kto to wie . ponoc dmuchnelo z pod pokrywy zaworow uszczelke wiec gora poscila . ale nie jestem specialista w tym zakresie a sprawdzic kiepsko Obrstawiam uszczelniacze zaworowe . I teraz pytanie jak odkrece korek oleju to bedzie chuchac dmuchac z pod korka oleju? jak to one? czy po prostu wali w do cilindrow i nic sie nie dowiemy
Dopisano 20 paź 2012, 23:54:
noxes ty chyba zycia nie masz nowy w tym dziale a co do slodkosci dymu hmm napewno nie jest to z ukladu chlodniczego bo tu mam nos wyczulony sadze ze olej ale z kad to tego nie wiem i czy warto pakowac sie w robote kto to wie . ponoc dmuchnelo z pod pokrywy zaworow uszczelke wiec gora poscila . ale nie jestem specialista w tym zakresie a sprawdzic kiepsko Obrstawiam uszczelniacze zaworowe . I teraz pytanie jak odkrece korek oleju to bedzie chuchac dmuchac z pod korka oleju? jak to one? czy po prostu wali w do cilindrow i nic sie nie dowiemy
Mój tak samo dymił.
Jak chcesz zobaczyć dym w czasie jazdy to daj mu w do odcinki na 2-jce a później hamuj silnikiem przez dłuższy czas a następnie depnij mu powtórnie i zobaczysz w lusterku kłęby niebieskiego dymu.
A spod korka to Ci będzie chlapać olejem.
Jak Ci dużo oleju nie bierze to nic nie rób a jak masz coś robić to uszczelniacze i pierścienie.
Tak wogóle to jeszcze trochę pojeździsz to Ci co najmniej uszczelka pod głowica puści to będziesz miał okazję aby zająć się poważniej silnikiem.
Jak chcesz zobaczyć dym w czasie jazdy to daj mu w do odcinki na 2-jce a później hamuj silnikiem przez dłuższy czas a następnie depnij mu powtórnie i zobaczysz w lusterku kłęby niebieskiego dymu.
A spod korka to Ci będzie chlapać olejem.
Jak Ci dużo oleju nie bierze to nic nie rób a jak masz coś robić to uszczelniacze i pierścienie.
Tak wogóle to jeszcze trochę pojeździsz to Ci co najmniej uszczelka pod głowica puści to będziesz miał okazję aby zająć się poważniej silnikiem.
Hazu wlasnie kwestia jest taka ze jak sie rozgrzeje silnik to wstawialem mu w [tiiit] do odcinki hamowalem silnikiem itp i nic 0 dymu. a on lekko wydaje sie ze bierze olej ale ktoredy ciezko mi stwierdzic. uszczelka glowicy cala pod korkiem nic nie chlapie a co do brania oleju to pokrywa zaworow przepuszcza niezle wiec trzeba by bylo zaczac dlubac.
chodzi mi jak ogarnac temat uszczelniaczy zaworowych? jak to sprawdizc ? bo objawy sa takie same jak i pierscienie chyba ze zmiana oleju na 10w pomoze? bo kto tam wie co tam za smiec wlany jest..
chodzi mi jak ogarnac temat uszczelniaczy zaworowych? jak to sprawdizc ? bo objawy sa takie same jak i pierscienie chyba ze zmiana oleju na 10w pomoze? bo kto tam wie co tam za smiec wlany jest..
Łączę z podobnym tematem.
szumki44 to że jesteś nowy to nie usprawiedliwia Cię do nie stosowanie się do regulaminu, a taki nowy to nie jesteś bo jesteś tu z nami od czerwca 2011. Używaj proszę opcji szukaj przed założeniem nowego tematu.
szumki44 to że jesteś nowy to nie usprawiedliwia Cię do nie stosowanie się do regulaminu, a taki nowy to nie jesteś bo jesteś tu z nami od czerwca 2011. Używaj proszę opcji szukaj przed założeniem nowego tematu.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5558 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Tutaj problem na zimnym silniku . Po rozgrzaniu i cisnieciu na maxa nie ma zbytnio dymu itp
http://www.youtube.com/watch?v=HiCVc2Vt ... e=youtu.be
http://www.youtube.com/watch?v=HiCVc2Vt ... e=youtu.be
szumki44 napisał(a):nie ma zbytnio dymu
To znaczy że coś tam jest?
Olej problem.
Nie ma co się spuszczać nad starym trupem.
Pamiętaj, że to co włożysz w samochód to pieniądze stracone.
Wymień tylko uszczelkę pod pokrywą zaworów aby silnik był suchy i śmigaj.
Nie chcę prorokować, ale rożne rzeczy jeszcze Ciebie mogą spotkać z tym silnikiem.
Jak będzie dobrze to jeszcze zdążysz wydać pieniądze.
Z tego co się orientuję masz jeszcze sporo do wydania na ten samochód.
Skarbonka...i jak się coś kupuje to ona rośnie:) jeśli dymienie nie przeszkadza Ci bardzo a masz w pobliżu tani olej i suchy silnik to policz czy taniej dolewać czy naprawiać.
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
ja tego nie kupilem Pojechalem z rodzicami ogladnelem auto i odrazu mowilem im ze to smiec ale przeciez ja wyolbrzymiam i sie nie znam ^_^ a teraz masz zalatwiaj pytaj i rob... ja mam swojego Fs-ka i w pupie jak mi padnie engine to bedzie 2.5 jak 2.5 padnie to 3.0 hhaa
szumki44 napisał(a):ja mam swojego Fs-ka i w [tiiit] jak mi padnie engine to bedzie 2.5
Dokładnie tak samo myślę, tyle, że mój FS nie chce się poddać...
Jak masz trochę oleju w głowie to sobie silnik sam zrobisz.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
zrobic i bym zrobil ale to 1.6 mamy i jak cos pojdzie to wiesz bedzie trucie i gadanie do konca zycia ze ja to robilem wiec nie tykam sie tam do autka jej heh a co fs-kow to krecac do odciny nie pada i sadze ze dobre sa te modele
swój 1.6 sam zrobiłem pierwszy raz w ręku klucz dynamometryczny mając.
A może mama chce moją skarbonkę?jest ładna, po remoncie b6, do wymiany w nim tylko jeden hydroregulator i oring na drugim wtryskiwaczu właśnie zaczął sikać a wymianiany był ze dwa miesiące temu. Lux torpeda normalnie:)
A może mama chce moją skarbonkę?jest ładna, po remoncie b6, do wymiany w nim tylko jeden hydroregulator i oring na drugim wtryskiwaczu właśnie zaczął sikać a wymianiany był ze dwa miesiące temu. Lux torpeda normalnie:)
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Witam, miałem to samo – chmura białego dymu. Przyczyną była uszkodzona uszczelka pod głowicą i jak się okazało pęknięcie głowicy na trzecim cylindrze – prawdopodobnie załatwił to uszkodzony termostat który się nie otwierał gdy temperatura wzrastała (przegrzało uszczelkę i uszczelka popsuła się).
Sprawdzajcie sprawność termostatu – koszt termostatu z uszczelką 35zł (wymiana jest prosta i każdy będzie w stanie go wymienić) a może to uratować silnik.
Sprawdzajcie sprawność termostatu – koszt termostatu z uszczelką 35zł (wymiana jest prosta i każdy będzie w stanie go wymienić) a może to uratować silnik.
- Od: 11 kwi 2015, 08:28
- Posty: 18
- Skąd: śląsk
- Auto: Mazda Xedos 6 CA 1.6 16V 107KM 79kW
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6