Witam
potrzebuję konkretnej odpowiedzi jaką sondę mogę wsadzić do mojego xeda. Szukałem informacji na forum, ale większość jest na temat V'ki, a ja mam 1,6 16v no i powstaje problem.
W mojej sondzie są 3 kabelki, kostki niestety nie mam więc są one podłączone bezpośrednio.
Czy mogę użyć sondy 4 pinowej i jak wtedy kable spiąć, może ktoś z was ma możliwość opisania mi jakie kable za co odpowiadają w 3 pinowej i w 4 pinowej.
z góry dzięki
pozdrawiam
brkr
Sondy lambda.
Strona 1 z 1
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Po konkretny symbol sondy najlepiej napisz albo zadzwoń do Carspeedu:
biuro@carspeed.pl, 506153025
Jeśli chodzi o przewody to:
– 2 białe to grzałki,
– czarny to sygnał,
– szary (jeśli jest) to masa.
W sondach trzyprzewodowych masa idzie po obudowie sondy. Można więc ten szary przewód podpiąć gdzieś do masy, ale lepiej kupić sondę oryginalną.
PS. Czy tego xedosa czasem nie widuję w Bydgoszczy w Biznes Parku?
biuro@carspeed.pl, 506153025
Jeśli chodzi o przewody to:
– 2 białe to grzałki,
– czarny to sygnał,
– szary (jeśli jest) to masa.
W sondach trzyprzewodowych masa idzie po obudowie sondy. Można więc ten szary przewód podpiąć gdzieś do masy, ale lepiej kupić sondę oryginalną.
PS. Czy tego xedosa czasem nie widuję w Bydgoszczy w Biznes Parku?
no oczywiście bo moja żona jeździ nim do pracy
pracuje w Atos
Carspeed zaoferował mi dedykowaną NGK/NTK bez wtyczki za jedyne 165PLN +przesyłka
jest jakaś opcja tańsza?
pracuje w Atos
Carspeed zaoferował mi dedykowaną NGK/NTK bez wtyczki za jedyne 165PLN +przesyłka
jest jakaś opcja tańsza?
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
A podali Tobie konkretny symbol? Jeśli to byłaby taka sama jak do v6 (ja też mam wersję z 3 przewodami), to możesz spróbować z moją. Ja wymieniłem już obie szukając przyczyny kłopotów z moim autem (kupowałem nowe mniej więcej za taką kwotę jak podałeś), ale nie wiem czy było to konieczne. Główną przyczyną moich problemów był zawór EGR.
Nowej dużo taniej raczej nie dostaniesz. Są jeszcze uniwersalne NGK/NTK za ok. 90PLN, auto będzie z nimi działać, ale mogą mieć nieco inną charakterystykę niż te dedykowane.
Jeśli chcesz to mogę dać Magdzie w pracy moją sondę i sobie przetestujesz działanie.
Nowej dużo taniej raczej nie dostaniesz. Są jeszcze uniwersalne NGK/NTK za ok. 90PLN, auto będzie z nimi działać, ale mogą mieć nieco inną charakterystykę niż te dedykowane.
Jeśli chcesz to mogę dać Magdzie w pracy moją sondę i sobie przetestujesz działanie.
no jakby dało radę to jak najbardziej
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6