tak jak pisał łysy83 na przepustnicy masz małą pięciokątną śrubkę
Na ciepłym silniku wchodzisz w tryb serwisowy i przykręcasz ją o 1/4 obrotu,wsiadasz w autko jedziesz i sprawdzasz czy się poprawiło,jak nie to o następne 1/4 dokręcasz,jeżeli po puszczeniu gazu obroty zaczną schodzić za nisko to regulujesz to śrubą (pionową) na przepustnicy,nie ruszasz tej małej.
W skrócie trzeba tak pokombinować z tymi śrubkami żeby dolne obroty ustawić śrubą pionową i wtedy nie będziesz miał kłopotów z odpalaniem a górne "obroty"(żeby nie podbijało i szarpało)tą małą śrubką.Jak już ustawisz jak trzeba wyciągasz mostek i jeździsz jeżeli coś będzie nie tak lekko korygujesz już bez wchodzenia w serwisowy,trzeba pojeździć dzień dwa żeby autko się nauczyło
Układ w 100% odpowietrzony i TPS ustawiony jak w instrukcji na forum.
Jak coś napisz na PW dam Ci numer przez tel. to dużo łatwiej wytłumaczyć,powodzenia w walce