Po podniesieniu auta na podnośniku zobaczyłem na obudowie skrzyni/silnika element czy tez odgiętą przeciętą blachę obudowy. Auto jeździ normalnie, jak każdy xed poniżej 10stopni dymi, oleju mu ubywa w tempie ok 1l na tysiąc. okolice i dół skrzyni oczywiście jest zaolejony. zdjęcia pod linkami poniżej
http://picasaweb.google.com/lh/photo/dA ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/TD ... directlink
Co to jest?czy to normalne?
Pozdrawiam
Sławek
[X6 B6] Element na obudowie skrzyni
Strona 1 z 1
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
Lowiec napisał(a):Auto jeździ normalnie, jak każdy xed poniżej 10stopni dymi, oleju mu ubywa w tempie ok 1l na tysiąc. okolice i dół skrzyni oczywiście jest zaolejony.
Każdy normalna średnio zadbana mazda ma suchy silnik i skrzynie, tak samo większość mazd nie dymi przy odpalaniu i nie bierze tyle oleju.
a to odgięte to osłona sprzęgła – pewnie jakaś łajza to tak popsuła.
jak byś potrzebował to mam taką osłonę.
Popsuła przy wymianie sprzęgła?może przez to uciekać olej z silnika?
Pozdrawiam
Sławek
Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
napewno nie ucieka przez to olej z silnika
to tylko osłona chroniąca przed kurzem i brudem
olej uciekać może poprzez uszczelniacz wału (bardzo drogi)
lub poprzez uszczelnienia silikonowe
to tylko osłona chroniąca przed kurzem i brudem
olej uciekać może poprzez uszczelniacz wału (bardzo drogi)
lub poprzez uszczelnienia silikonowe
Czy są jakieś objawy w czasie jazdy tego że cieknie przez uszczelniacz wału?
Pozdrawiam
Sławek
Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
no właśnie jeżdzi przyzwoicie, ma co prawda 290tyskm ale to nie powód do złomowania go tylko znika olej w zastraszających ilościach.
Widzę, że masz już kolejny silnik w swoim Xedzie:) zadowolony? Najbardziej interesowała mnie Twoja przygoda z BP ale skoro skrzynia nie wytrzymała to taka zamiana chyba nie ma większego sensu. No i w moim B6 wymieniłem rozrząd na org...
Pozdrawiam
Sławek
Widzę, że masz już kolejny silnik w swoim Xedzie:) zadowolony? Najbardziej interesowała mnie Twoja przygoda z BP ale skoro skrzynia nie wytrzymała to taka zamiana chyba nie ma większego sensu. No i w moim B6 wymieniłem rozrząd na org...
Pozdrawiam
Sławek
Nie dokazuj, miła nie dokazuj...
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
http://www.youtube.com/watch?v=eP5wNDeGqLk&feature=related
Link do kilku dokumentów na temat Xedosa:
https://docs.google.com/folder/d/0B_CZcjbKtd0KblBqRVpPcEVxaE0/edit
jakbym normalnie jeździł to by wytrzymała skrzynia
pewnego razu gdy ruszyłem ostro koło jedno wpadło w wyrwę w jedni i wyskoczyło i było po wszystkim
ogólnie bardzo przyjemnie sie jeździło z tym BP bo był dosyć dynamiczny szczególnie w dolnym zakresie obrotów.
Ale zastosowane koło zamachowe od B6 spowodowało ze wibracje silnika były jeszcze większe niż w przypadku B6.
pewnego razu gdy ruszyłem ostro koło jedno wpadło w wyrwę w jedni i wyskoczyło i było po wszystkim
ogólnie bardzo przyjemnie sie jeździło z tym BP bo był dosyć dynamiczny szczególnie w dolnym zakresie obrotów.
Ale zastosowane koło zamachowe od B6 spowodowało ze wibracje silnika były jeszcze większe niż w przypadku B6.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6