Witam
Mam problem z moim altkiem w 1,6 i wczoraj wpadłem na pomysł, że go wyjmę i oddam do regeneracji (w końcu pracuję w firmie regenerującej to). Po odpięciu kabelków i odkręceniu śruby napinajacej i śruby mocującej zdjąłem spokojnie pasek, alternator się spokojnie zluzował i tu pojawił się problem. Którędy go wyjąć??? górą nie za bardzo widzę możliwość, a dołem to hmmm czekałoby mnie chyba odkręcanie półosi, a to już mi się średnio uśmiecha. Dla informacji: szynę regulacji alternatora też odkręciłem, ale to nic nie dało. Autko mam na gaz więc za silnikiem też pełno okablowania i zastanawiam się czy nie zakręcić zaworu na butli i rozpiąć to okablowanie, ale to chyba jeszcze bardziej czaso i energo chłonne niż półoś.
HELP!!!
Wymiana alternatora.
Strona 1 z 1
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
temat rozwiązany.
Zdjąłem prawą poduchę silnika, odkręciłem opaskę trzymającą maglownicę, podniosłem na lewarku silnik i poszło. Rozwiązanie to polecam ze względu na brak konieczności regulacji czegokolwiek poza altkiem po wykonaniu naprawy.
Zdjąłem prawą poduchę silnika, odkręciłem opaskę trzymającą maglownicę, podniosłem na lewarku silnik i poszło. Rozwiązanie to polecam ze względu na brak konieczności regulacji czegokolwiek poza altkiem po wykonaniu naprawy.
http://www.japanesetoys.eu – Forum miłośników aut japońskich
- Od: 1 sty 2009, 18:33
- Posty: 412
- Skąd: Grudziądz
- Auto: Było 626GD Coupe 2.0i16V '89
Było MX-6 GE 2.5V6 '93
Było Xedos CA 1,6 16V '94
Jest Millenia TA 2,5V6 '95
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6