xedos 6 slaba moc
Strona 1 z 1
witam mam maly problem w mojej xedos 6 (1.6 16v 107KM + gaz) nie znalalem rozwiazania na forum problem wyglada nastepujaco silnik odpala od kopa czasem na poczatku dymi na bialo przez pare sekund na benzynie od 1500 do 3000 obrotow przerywa nie ma mocy po 3000 lapie moc i przyspiesza bardzo dobrze zmienie bieg spadnie ponizej 3000 i to samo i tak w kolko na gazie dziala dobrze po 2 nie moge przekroczyc wiekszej predkosci na autostradzie jak 140km/h na gazie i benzynie obroty na gazie raz mam na 1100 raz na 1500 samo sie zmienia jak mu sie podoba na benzynie 1500 ciagle mechanik mowi ze to moze przez silnik krokowy ze ssanie caly czas jest wlaczone czy ktos mogl by mi pomuc w tej sytuacji bo juz nie wiem co zrobic
w aucie wymienialem wtryski i swiece myslalem ze to przez t0 ale nic 
Everything is important but my car is most important
- Od: 18 cze 2010, 18:05
- Posty: 36
- Skąd: Kraków
- Auto: Xedos 6 1.6 16v 107KM 95r
pierwsze co to srawdzenie błędów by pasowało
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
podpinalem w pracy kompa (brain bee) nie jest to moze najlepszy nie moglem znalesc mazdy xedos z takim silnikiem jak ja mam, byly same 2.0 wiec znalalem odpowiednik silnika z mazdy 323f silnik 1.6 16v 79kW i nie wykazalo bledow zadnych
Everything is important but my car is most important
- Od: 18 cze 2010, 18:05
- Posty: 36
- Skąd: Kraków
- Auto: Xedos 6 1.6 16v 107KM 95r
kolega zapierdzielone wtryski. W sienie po nalaniu ruskiej beny to samo miałem.
- Od: 30 cze 2010, 22:18
- Posty: 173
- Skąd: Rybnik
- Auto: MONDEO MK3 2.0TDCI 115KM + CHIP
wtryski wymienilem dobrze rozpylaja nie ma z nimi problemu juz nie wiem co mam sprawdzac nic wsumie nie wykluczylem moze silnik krokowy bo obroty sie wachaja nie w duzej skali ale czuc to ale czy to moze byc wina tego ?
Everything is important but my car is most important
- Od: 18 cze 2010, 18:05
- Posty: 36
- Skąd: Kraków
- Auto: Xedos 6 1.6 16v 107KM 95r
ja mam podobny problem u siebie (mazda 626 GE silnik FS 2,0 DOHC) tylko dzieje mi się tak dopiero jak silnik jest rozgrzany. Błędów nie pokazuje. Wymieniłem świece i kable, wyczyściłem dolot i krokowca. Lambda spradzona. Ostatnio robiłem remont silnika i po przebiegu ok 600km od remontu mi to wszystko wyszło
Zostaje mi jeszcze aparat do podmiany ale to dopiero w przyszłym tyg bo narazie nie mam drugiego auta (dawcy części). Zauważyłem po tym remoncie większe spalanie u siebie. Spokojnie jeżdżę bo jest na dotarciu i pali mi ok 9,5l/100 wcześniej mi paliła do 8,5 przy średnio dynamicznej jeździe. Też nie wiem o co chodzi z tym ale szukam dalej
MAZDA 626 GE CRONOS 2,0 16V FS 1996
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
Spalanie Pb:
Miasto – 8-9l/100km Trasa – 5,8-7l/100km
Spalanie LPG (BRC):
Miasto – 8,5-10l/100km Trasa – ???
- Od: 13 maja 2010, 09:00
- Posty: 27
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest Mazda 6 GY 2,0 147KM 2007 a była 626 GE SEDAN 2,0 FS `96
rozrząd dobrze założony...
? sprawdz aparat zapłonowy w jakiej pozycji jest ustawiony jak na środku regulacji to oki jak jest w skrajnej to rozrząd do poprawy

http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
rozrzad robilem tydzien temu napewno dobrze zalozony dzis wrocilem z wyprawy padalo jak cholera zauwazylem na gazie brak mocy na niskich obrotach (wczoraj i wczesniej) bylo dobrze na cieplym i na zimnym juz nie wiem co jest z tym silnikiem :/ na bezynie teraz dziala dobrze ale tez nie osiagne wieej niz 140km/h i slabo sie rozpedza ..
Everything is important but my car is most important
- Od: 18 cze 2010, 18:05
- Posty: 36
- Skąd: Kraków
- Auto: Xedos 6 1.6 16v 107KM 95r
Czego Ty oczekujesz od tego silnika ?
Ma beznadziejnie niski moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów wiec szały z 1200 kg nie zrobi.
a dodatkowo Twój jest w nienajlepszej kondycji
Pewnie zawór vics ciągle otwarty to sie nie ma co dziwić żę jest slaby.
a do tego LPG pewnie II gen wypaliła zawory a nawet sekwencja jeśli jest to nie dostrojona.
ALe ty na wet nie napisałeś czy jakieś błędy sterownik wyswietla jaką instalcje masz zamontowaną itd
Ma beznadziejnie niski moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów wiec szały z 1200 kg nie zrobi.
a dodatkowo Twój jest w nienajlepszej kondycji
Pewnie zawór vics ciągle otwarty to sie nie ma co dziwić żę jest slaby.
a do tego LPG pewnie II gen wypaliła zawory a nawet sekwencja jeśli jest to nie dostrojona.
ALe ty na wet nie napisałeś czy jakieś błędy sterownik wyswietla jaką instalcje masz zamontowaną itd
znalazlem przyczyne po 1 mialem zapchany caly katalizator nie odprowadzal spalin i silnik sie grzal wywalilem go wsadzilem strumienice po 2 uszkodzony czujnik spalania stukowego za wczesnie zadwal zaplon z niepelna mieszanka zrobilem to i czuc odrazu roznice w jezdzie jak ktos ma podobny problem warto sprawdzic te 2 rzeczy pozdrawiam
Everything is important but my car is most important
- Od: 18 cze 2010, 18:05
- Posty: 36
- Skąd: Kraków
- Auto: Xedos 6 1.6 16v 107KM 95r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6