pawelc napisał(a):W stosunku do Ciebie potrafię czytać i doczytałem że auto oddane było do mechanika ,a to że mechanik przeczyścił prowadnice to wcale nie znaczy że problem usunął ,tak ciężko podnieść koło i sprawdzić ? ,problem może dalej być dlatego napisałem możliwe przyczyny
AmRoz jeszcze nie opisał swoich testów zarówno z podniesieniem samochodu, jak i swobodnym wytraceniem prędkości, a Ty się strasznie przy tym irytujesz. Usiądź – policz do stu, może Ci przejdzie

Czy naprawdę uważasz, że z powodu źle/niewłaściwie wykonanej usługi przez kogośtam jest sens bić pianę na tym forum, tym bardziej że jeśli chodzi o zaciski to jesteśmy zgodni? Może powinieneś sobie napisać dużymi literami, że są (jak w każdym zawodzie)
mechanicy i Mechanicy. Jaką masz gwarancję, że koledze AmRoZowi wcisnął coś, co jest odpowiednie do jego samochodu? Stawiasz 100% diagnozę na odległość? Czarodziej normalnie

Może i mi przez net "wymigasz" błędy
Równie dobrze mechanik pod nieobecność właściciela mógł ukręcić prowadnicę i na jej miejsce wkręcić coś innego – aby było, aby zapłacił i pojechał. Tak naprawdę są setki przyczyn (w tym ludzkie) niewłaściwego działania hamulców. Jeszcze raz – nie jesteś wstanie zdiagnozować przyczyny nie widząc danego elementu. To tylko NASZE gdybanie, które może okazać się słuszne bądź nie. Dlatego napisałem o przeglądzie w innym zakładzie. Koszt nie wielki, a spojrzenie na przypadek inny.
Mam nadzieję, że AmRoZ się odezwie i opisze przyczynę dolegliwości swojego Xedoska

I nie chodzi tu o to po której stronie jest racja (mi to wisi), ale o to żeby samochód był w pełni sprawny i AmRoZ cieszył się z każdego następnego pokonanego kilometra

Czego jak najbardziej mu życzę.
Pozdrawiam