mbydlinski napisał(a):panowie przy skręcie w lewo i delikatnym dodaniu gazu (tylko w czasie jazdy)słychać rytmiczne puk puk puk puk(zaznaczam nic nie strzela, tylko puk puk puk). Jak wcisnę mocno gaz to nic nie słychać. Jak nie dodaję gazu tylko skręcam nie ma pukania, Stuki i Puki niewyczuwalne na kierownicy, prędzej wydaje mi się że dochodzą z okolic nóg. Pytanie –> przegub zew, przegub wew? czy ewentualnie coś innego?
Po wymianie sprężyn nie było pukania przez jakieś 200km później wróciło ... nie kumam.
Obstawiam prawy przegub zewnętrzny, Ceny na allegro zaczynają się od 65zł a jak to wygląda w praktyce z wymianą ile sobie śpiewają (tzn. jakiego rzędu to są koszta: część +wymiana 300zł?czy więcej?)? Czy wymieniać od razu prawy i lewy?
Z racji tego, że posiadamy Wszyscy takie same auta, co czyni nas jedną wielką rodziną X6, czuję się w obowiązku sprowadzenia Cię mój drogi Bracie na ziemię
Do meritum od pewnego czasu mam takie same objawy. Tak się składa, że mam kolegę diagnostę, który przemaglował mi zawiechę, na wszystkie sposoby i po konsultacji z innymi diagnostami, w sumie 4 osoby orzekli, że PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA ,potocznie zwana maglownicą, się kończy. Mój mechanik, jak tylko usłyszał o stukach w okolicy nóg kierowcy potwierdził, co tylko mnie dobiło. Bo na 3 stówach się nie skończy. masakra
