Regulacja (naciągnięcie) ręcznego

no? chcę wiedzieć, zanim wlezę pod auto. muszę podciągnąć, bo nie mogę się ślizgać, tak, jakbym chciał 
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
nor napisał(a):Jesli przy dzwigni naciag sie skonczyl to jest jeszcze regulacja przy zacisku odkreca sie taka srubke(zaslepke) a w srodku znajduje sie srubka z wielowypustem na imbus 4 lub 5 i mozesz probowac nia regulowac.
nemi napisał(a):gdzie dokładnie jej szukać
nemi napisał(a):I czy pokręcenie tą śrubką nie powoduje przypadkiem jakiejś zmiany w hamowaniu normalnym hamulcem?
Waluś napisał(a):ej zaraz zaraz a wy nie macie tak jak wszyscy przypadkiem regulacji przy dźwigni ręcznegow kabinie?? zajrzyjcie no tam dokładnie. Powinno być na
Zaciski tylne regulujesz co 10 tysiecy km czyli przy przeglądzie ( zakładam ze wszystko jest ok ) sam to on się nie przereguluje .... rozmawiamy o hamulcu pomocniczym ( linki tez sie wyciagają a szczegolnie te z JC )SHY napisał(a):ale powiedz jaki sens mialaby regulacja co chwila hamulca recznego
Słuchaj , jezdziłem GE 2 lata i zawsze po ok 10 tysiach musiałem "ręczny" podciagac bo był słaby a i zasadniczy robił sie niski.SHY napisał(a):Jaksa z Toba spierac sie nie bede bo napewno znasz sie lepiej
To masz chyba nowe zaciski bo obecnie wszystkie mazdy ktore wiezdzają na podnosnik mają stojace zaciski na maxa ...Dramat!!!SHY napisał(a):Hamulec jak kupilem tak po 20kkm byl w tym samym stanie (
Jaksa napisał(a):To masz chyba nowe zaciski bo obecnie wszystkie mazdy ktore wiezdzają na podnosnik mają stojace zaciski na maxa