Witam oto moja krotka przygoda z wymiana tarcz.Odkrecamy kolo,ja podkladam je pod przod progu i jeszcze oczywiscie stoji na lewarku i na hamulcu recznym.Potem odkrecamy dwie sruby od zacisku pokazane na zdjeciach(jak nie puszczaja to WD40), a nastepnie jedna sruba imbusowa (6 chyba),sciagamy zacisk,zmienaiamy tarcze.Problem moze byc tloczek w zacisku,nowe tarcze i klocki sa grubsze niz stare a tloczek jest ustawiony pod stare.Trzeba go czyms rozebchac mi sie udalo zrobic to kluczem nasadkowym z grzechotka.Nastepnie po zalozeniu zacisku zakrecamy dwie wczesniej odkrecone sruby i jedna imbusowa,potem czyscimy tarcze odtluszczaczem jakims i zakladamy kolo.Wazne:po zalozeniu kola wszystko musi luzno chodzic tzn;Kolo sie krecic ma bez zadnych mocnych podkreslam oporow,reszta sie sama ulozy.
Zdjęcia:
