Widziałem tu ze ktos chce kupowac nowy [waaaco?] tylko tylko ciekawe po co??? taka tuleja kosztuje 70 zł
a to ze z zewnatrz sa całe wcale nie znaczy ze sa dobre bo w srodku moze byc juz mielonka. aha i niema w nich oleju hehe.
Czy to są dobre jeszcze tuleje wahacza (FOTO) ?
1, 2
Wypadło na kupon samych sworzni niemieckich reszta jest w stanie bardzo dobrym więc nie ma sensu kupowania całości z wymianą wyjdzie taniej niż za 1 wahacz
A do czasu jak i te padną to zapewne przyjdzie czas na nowe wahacze
A do czasu jak i te padną to zapewne przyjdzie czas na nowe wahacze
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Mam pytanie. zabieram się za wyminę sworzni w wahaczach przednich. U mechanika koszt 50pl za jeden. W pracy mam prase więc mógłbym je wcisknąć. I tu się nasuwa pytanie mam do dyspozycji tylko podjazd. Czy jak wymontuje wahacze auto się rozjedzie? (pytanie laika) Bo jeżeli tak to podjadę do warsztatu i zapłace za robocizne.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi napisał(a):Czy jak wymontuje wahacze auto się rozjedzie?
Nie wiem o jaki rozjazd Ci chodzi ale dla wymiany podjazd wystarczy w zupełności.
Pamiętaj tylko o tym, że być może będzie potrzebna spawarka.
I rób sam! Żadnych majstrów!
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Pytam bo bym zdemontował oba wahacze zabrał do pracy. W pracy panowie na warsztacie mechanicznym by mi wcisneli. a w miejscu gdzie mam podjazd mam i spawarkę więc nie ma problemu. Chodziło mi o to czy auto musi być na podnośniku czy moga być koła na ziemi gdy nie będzie wahaczy.
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
rozjechać to się chyba nie rozjadą bo bedą trzymać końcówki drążka kierowniczego ale napewno trzeba będzie bardzo powoli opuszczać auto bo koła będą się ruszać a nie lepiej cos podstawić i nie opuszczać do końca
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
tylko ,że ja nie chce go podnosić tylko wjechać na podjazd i zdemontować wahacze. Chodzi mi o taki podjazd:
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
ciężko ci będzie wyjąć ten wahacz bez podnoszenia
- Od: 25 gru 2008, 00:08
- Posty: 220
- Skąd: WR
- Auto: xedos 6 2.0 V6
Bo nie mam jak go podnieść z dwóch stron i zostawić go tak bo bym musiał dwa wahacze zabrać do pracy i na drugi dzień przyjechać. Stwierdziłem ,że za dużo zachodu i pogoda też do nie powiem czego. Podjade do mechanika (sprawdzonego) i niech on się martwi. Dzięki za pomoc.
Ostatnio edytowano 15 wrz 2010, 09:13 przez Tubi, łącznie edytowano 1 raz
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
do samego wyciągnięcia wahaczy wystarczy mocno podnieść na lewarku, bez żadnych podjazdów i podnośników.. fakt troszku więcej gimnastyki na plecach ale da rade to zrobić bez problemu.
323F ba 1.5 '95>xedos6 2.0 '97>5 2.0 Pb/Lpg '06>_____
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Sprzedam przednie zaciski hamulcowe do Xedosa6.
Sprzedam stacyjkę z 2 kluczykami i kompletem zamków.
Witam
Odświeżę nieco temat...
W najbliższym czasie przymierzam się do wymiany tulei wahaczy przednich. Mógłby ktoś napisać z grubsza jak się do tego zabrać, jakieś ogólne kroki, itp.? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie, żeby uniknąć zdziwienia przy rozkręconym zawieszeniu
Wiem że skręcać trzeba na opuszczonym samochodzie, więc już nie jest źle
Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc.
Odświeżę nieco temat...
W najbliższym czasie przymierzam się do wymiany tulei wahaczy przednich. Mógłby ktoś napisać z grubsza jak się do tego zabrać, jakieś ogólne kroki, itp.? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie, żeby uniknąć zdziwienia przy rozkręconym zawieszeniu
Wiem że skręcać trzeba na opuszczonym samochodzie, więc już nie jest źle
Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc.
- Od: 13 lip 2006, 16:45
- Posty: 268
- Skąd: Ruda Śląska
- Auto: Mazda Xedos 6 CA '96 + KL 2.5 V6
jedna tuleja jest wciskana w wahacz, druga tzw motylek w którą wchodzi jedno ramię wahacza mocowana na dwie sruby do podwozia
pierwszą wciskałem na imadle, drugą kupiłem całą (w sumie nie wiem czy jest oddzielnie do kupna)
na pewno trzeba uważać na te śruby w podwoziu, by nie pourywać
musisz generalnie odkręcić łącznik stabilizatora, rozpiąć wahacz od zwrotnicy no i odkręcić sam wahacz, potem wymianka tulej
robiłem dawno temu sam więc jak coś pominąłem to niech mnie ktoś poprawi
pierwszą wciskałem na imadle, drugą kupiłem całą (w sumie nie wiem czy jest oddzielnie do kupna)
na pewno trzeba uważać na te śruby w podwoziu, by nie pourywać
musisz generalnie odkręcić łącznik stabilizatora, rozpiąć wahacz od zwrotnicy no i odkręcić sam wahacz, potem wymianka tulej
robiłem dawno temu sam więc jak coś pominąłem to niech mnie ktoś poprawi
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Generalnie większość śrub powinna dość bezproblemowo się odkręcić. Ale jakiegoś wd40 też warto mieć pod ręką. Do śrub trzymających "motyla" polecam klucz pneumatyczny albo odpowiednio długą brechę ... Ale moim zdaniem nie powinieneś ich poukręcać...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6