Dziwne pukanie w podłodze.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Bruce » 19 lip 2009, 19:44

Po zmianie opon i felg na nowe czuję dziwne pukanie w podłodze.Jest ono bardzo delikatne. Odczuwalne jest przy prędkościach od 40 do 60 km/h potem wszystko się uspokaja. Przy jeździe w zakrętach się nasila. Ale też tylko w tym zakresie prędkości. Dodam że na kierownicy niczego nie czuć. Przy większych prędkościach wszystko jest ok. Nie czuć również niczego podczas hamowania.Dotychczas miałem koła od serii. Teraz mam 195/50/16. Nie znam ET tych felg ale krawędzie opon są równo z błotnikami. Czy przyczyny szukać w zawieszeniu czy w kołach, pomimo tego że na kierownicy niczego nie czuć?
Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 22:00
Posty: 103
Skąd: Bartniczka k/Brodnicy
Auto: Peugeot 407 SW
2.0 HDI 136

Postprzez kattom » 20 lip 2009, 22:53

Doszedłeś już co Ci popukuje ? Masz na pewno dobrze założone felgi ? Żadna nie uciekła na plastikowym pierścionku (o ile takie masz) ?
Różni Ludzie. Różne potrzeby. Jeden Zespół.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 maja 2007, 23:18
Posty: 59
Skąd: Mysłowice
Auto: XEDOS 6 CA KF

Postprzez Bruce » 21 lip 2009, 09:34

Jutro będę zdejmował koła to obejżę co tam się dzieje. Okazało się że mam luz na drążku kierowniczym. Po założeniu nowego, napiszę czy jeszcze puka czy nie.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 22:00
Posty: 103
Skąd: Bartniczka k/Brodnicy
Auto: Peugeot 407 SW
2.0 HDI 136

Postprzez Bruce » 2 sie 2009, 10:29

Niestety po zmianie łączników i drążka kierowniczego nadal puka. Zaobserwowałem natomiast jeszcze jedną rzecz. Gdy wydawało mi się że problem znikł najechałem na studzienkę i od razu pukanie wróciło. Prędkość pukania pasuje do obrotów koła i czasami jest mocniejsze czasami słabsze, zawsze się wzmaga przy jeździe po łuku. Czy łożysko może dawać takie objawy? Dodam że muszę jeszcze kolumnę kierowniczą wymienić bo w czasie wymiany drążka mechanik znalazł na niej luz. Czy ona może tak mieszać?

kattom napisał(a):Żadna nie uciekła na plastikowym pierścionku (o ile takie masz) ?

Mam pierścienie i są porządnie spasowane, więc ten problem odpada.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 22:00
Posty: 103
Skąd: Bartniczka k/Brodnicy
Auto: Peugeot 407 SW
2.0 HDI 136

Postprzez Barthek » 2 sie 2009, 21:07

Witam, obstawiam przeguby – ewentualne luzy na nich... miałem podobnie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 11:41
Posty: 1508 (0/1)
Skąd: Praszka
Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black

Postprzez NoMaD » 3 sie 2009, 09:41

Ja tak mam w 323F Bg i wina lezy po stronie wybitych tulei wahaczy przednich
NoMaD
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 09:19
Posty: 192
Skąd: Szwedy/Domostawa/Nisko
Auto: 323F BG 1.6 --->323F BG 1.8---> 323F BA 1.5 ---> chwilowo toyota yaris I

Postprzez misiek@07 » 3 sie 2009, 11:38

Ja obtawiam przegub wewnętrzny, miałem tak samo. A jak przejeżdzasz przez jakieś wzniesienia i powiedzmy podbija ci samochód to też to słyszysz?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2009, 09:46
Posty: 77
Skąd: Warszawa- Bródno
Auto: 626 1.8 16V GE "96 Hatchback

Postprzez Bruce » 10 sie 2009, 10:29

Wczasie uderzenia nie słychać. Ale jak już w coś uderzę to pukanie się nasila. Dwa dni pózniej jest ledwie wyczuwalny dopuki nie wjadę znowu na nierówności.
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2006, 22:00
Posty: 103
Skąd: Bartniczka k/Brodnicy
Auto: Peugeot 407 SW
2.0 HDI 136

Postprzez misiek@07 » 10 sie 2009, 10:49

Przegub jak nic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 kwi 2009, 09:46
Posty: 77
Skąd: Warszawa- Bródno
Auto: 626 1.8 16V GE "96 Hatchback

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6