Wymiana przewodów hamulcowych (sztywnych – metalowych)

Witam!
W ostatni piątek zdarzyła się niemiła przygoda podczas powrotu do domu. Przy hamowaniu przed sygnalizacją świetlną poczułem wpadnięcie pedału w podłogę i bardzo zmniejszoną siłę hamowania. Po dojechaniu do domu i przeglądzie podwozia w poszukiwaniu wycieków płynu moim oczom ukazał się bardzo nieciekawy widok:
Jak widać wszystkie 3 przewody są do wymiany. Mam kilka pytań do kolegów / koleżanek zorientowanych w temacie:
1. Jaka jest długość poszczególnych przewodów w Xedosie ?
2. Czy do wymiany przewodów trzeba demontować jakieś podzespoły (np.zbiornik paliwa) ?
3. Na czym polega „zarobienie końcówek” i czy da radę to zrobić samodzielnie w przydomowym warsztaciku ?
4. Jeśli ktoś wymieniał przewody to proszę o opis ewentualnych pułapek, które mogą na mnie czyhać.
pozdrawiam
W ostatni piątek zdarzyła się niemiła przygoda podczas powrotu do domu. Przy hamowaniu przed sygnalizacją świetlną poczułem wpadnięcie pedału w podłogę i bardzo zmniejszoną siłę hamowania. Po dojechaniu do domu i przeglądzie podwozia w poszukiwaniu wycieków płynu moim oczom ukazał się bardzo nieciekawy widok:



Jak widać wszystkie 3 przewody są do wymiany. Mam kilka pytań do kolegów / koleżanek zorientowanych w temacie:
1. Jaka jest długość poszczególnych przewodów w Xedosie ?
2. Czy do wymiany przewodów trzeba demontować jakieś podzespoły (np.zbiornik paliwa) ?
3. Na czym polega „zarobienie końcówek” i czy da radę to zrobić samodzielnie w przydomowym warsztaciku ?
4. Jeśli ktoś wymieniał przewody to proszę o opis ewentualnych pułapek, które mogą na mnie czyhać.
pozdrawiam