Strona 1 z 1

Proszę o szybką POMOC !!! Wymiana klocków z ham. z tyłu.

PostNapisane: 14 sie 2008, 20:52
przez Firepoland
Zabrałem się przed godziną za wymianę klocków z tyłu. Odciągnąłem obudowę, wymieniłem klocki, założyłem ten drucik i NIE MOGĘ ZA CHINY LUDOWE cofnąć cylinerka do tyłu by zmieścić nowe klocki. Już nawet odpiąłem ręczny, odkręcałem odpowietrznik delikatnie tak że zaczął kapać lekko płyn hamulcowy.
Jak to wcisnąć? Braliśmy to na prawdę mocno, aż łapka się zaczęła giąć.
Czekam przy kompie na ODP, a mazda rozebrana!

PostNapisane: 14 sie 2008, 21:07
przez orel11
z tyły jak sa tarcze to tłoczek cofa sie poprzez wkrecanie go.Inaczej czyli przez samo wciskanie nie cofnie sie

PostNapisane: 14 sie 2008, 21:33
przez Hazu
można tez zamiast wkręcać tłoczek , wkręcać wkręt na amul znajdujący się pod korkiem(srubą) z tyłu zacisku.
A juz napewno do regulacji rećznego trzeba bedzie użyć tego regulatora.

PostNapisane: 14 sie 2008, 22:47
przez KANAL
A juz napewno do regulacji rećznego trzeba bedzie użyć tego regulatora.

Moglbys w wolnej chwili napisac cos o recznym... dzisiaj zblokowalo mi jedno kolo :D Puscil dopiero jak cos pociagnalem energicznie ale bylo ciemno wiec zabiore sie za to w sobote. Podejrzewam ze 'zrzucilem' linke z prawego zacisku... duzo roboty zeby 'odswiezyc' reczny w xedosie?

PostNapisane: 14 sie 2008, 22:54
przez Firepoland
By założyć linkę na kole od ręcznego to jakieś 10sek.
Dzięki za pomoc, właśnie skończyłem. Wymieniłem i chodzi luks. W sobotę wieczorem jeszcze ręczny podciągne, bo słąbo trzyma po naprawie. Ale to podkręce kluczem amul.
Dzieki i pozdrawiam. <faja>

PostNapisane: 14 sie 2008, 22:57
przez Hazu
KANAL

Mógłbym napisać ale łatwiej było poszukać. To tylko częśc tematów o zaciskach i recznym z tyłu.



http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

PS.
A taka ta mazda miała być perfekcyjna, a nawet reczny padnięty nie wspominajac już o wydechu czy braku mocy.

PostNapisane: 14 sie 2008, 23:15
przez KANAL
A taka ta mazda miała być perfekcyjna, a nawet reczny padnięty nie wspominajac już o wydechu czy braku mocy.

A kto wspomnial ze perfekcyjna bedzie? Pisalem tylko ze motor zdrowy, po remoncie. Z uzywanym samochodem nigdy nic nie wiadomo. Ze starego nowego nie zrobimy. A reczny... 3ma jak sie zaciagnie ale po tym co sie stalo trzeba go przejrzec.

nie wspominajac już o wydechu

a wydech to co... z kwasowki wkladali do xedosa ze takie dziwne ze po latach zjadla go ruda? Bosal tam siedzi ale swoje latka ma wiec w czym problem?

czy braku mocy.

Do 100km/h ma ok 9 sek wiec czy to az taki brak mocy? Idzie jak katalog do 100km/h. Chccce zeby jechal jak kolegi BA ktory ma w okolicach 8... wszystko w tym temaacie.

Najwazniejsze ze nie pali oleju, pracuje rowniotko, klima chlodzi jak powinna, nie sciaga, wszystko co w pradzie smiga jak powinno w miescie pali niecale 11l... o co chodzi? Szmelc? Bo dziura w wydechu a nie lubie pierdow? Bo objechal mnie BA?
Pod wzgledem samochodow jestem pedantem, nie lubie jezdzic brudnym, tak samo nie lubie jezdzic jak wiem ze cos mi kiedys sprawilo niespadzianke, trzeba to sprawdzic. Tyle.

Twoja byla taka perfekcyjna ze sam musiales sie za instalacje LPG wziasc bo zima madzia nie chciala jezzic po tym jak druciarz spieprzyl robote. Nie po to tutaj jestesmy zeby sobie docinac i wypominac. Nio chyba ze chcemy pokazywac wyzszosc. Mam urlop wiec postow moge klepac jeden za drugim.

PS. Dzieki za linki, powazniee szukalem ale az tyle tego nie znalazlem.

PostNapisane: 15 sie 2008, 00:35
przez bazyl wspaniały
Hazu napisał(a):wkręcać wkręt na amul znajdujący się pod korkiem(srubą) z tyłu zacisku.

tylko i wyłącznie, wtedy dopiero tłoczek da się cofnąć. inaczej lipa. aha po zabiegu nie zapomnij wyregulować ręcznego.
ale o tym wszystkim było bardzo dużo na forum

PostNapisane: 15 sie 2008, 08:13
przez Hazu
KANALwszystko sie zgadza
tylko:
KANAL napisał(a):A kto wspomnial ze perfekcyjna bedzie?

sprzedający

PostNapisane: 15 sie 2008, 08:26
przez Grzyby
Kolejny temat o czymś co było na forum wielokrotnie wałkowane.

Ryba81 napisał(a):Czekam przy kompie na ODP

jakby nie można było użyć tego http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
Ryba81, rozumiem takie działanie u osoby która na forum zarejestrowała się wczoraj. Ale Ty? I na dodatek Kandydat?

PostNapisane: 15 sie 2008, 09:17
przez qbass
bazyl wspaniały napisał(a):
Hazu napisał(a):wkręcać wkręt na amul znajdujący się pod korkiem(srubą) z tyłu zacisku.


tylko i wyłącznie,

Raczej wykręcać.

PostNapisane: 15 sie 2008, 10:11
przez Firepoland
Grzyby napisał(a):Kolejny temat o czymś co było na forum wielokrotnie wałkowane.

Ryba81 napisał(a):Czekam przy kompie na ODP

jakby nie można było użyć tego http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
Ryba81, rozumiem takie działanie u osoby która na forum zarejestrowała się wczoraj. Ale Ty? I na dodatek Kandydat?


ok, rozumię, ale czas mnie gonił. Szukałem i nic mi nie wpadło więc szybko założyłem temat.
Już po sprawie, pomogło. Auto naprawione.

PostNapisane: 15 sie 2008, 11:22
przez chudy
Bedzie kosz :D

PostNapisane: 15 sie 2008, 19:10
przez Hazu
jesteś pewien
qbass napisał(a):Raczej wykręcać

do wciągnięcia tłoczka?

PostNapisane: 15 sie 2008, 19:38
przez chudy
Hazu napisał(a):qbass napisał:
Raczej wykręcać

do wciągnięcia tłoczka?

Rany – ani się nie wkręca ani nie wykręca – bo tam nie ma żadnej śruby z gwintem tylko mała przekładnia z tego imbusa na mechanizm samoregulacji tłoczka, więc kręci się w lewo lub w prawo a tłoczek się chowa albo wysuwa... tyle.

PostNapisane: 15 sie 2008, 22:01
przez bazyl wspaniały
chudy napisał(a):Rany – ani się nie wkręca ani nie wykręca – bo tam nie ma żadnej śruby z gwintem tylko mała przekładnia z tego imbusa na mechanizm samoregulacji tłoczka, więc kręci się w lewo lub w prawo a tłoczek się chowa albo wysuwa... tyle.

od kręcenia się nie schowa, trzeba wcisnąć po wykręceniu śruby

qbass napisał(a):Raczej wykręcać.

zwracam honor, mój błąd :) niedoczytałem