Strona 1 z 1

Coś mi stuka w układzie kierowniczym.

PostNapisane: 5 maja 2008, 23:40
przez Firepoland
Zrobiłem ostatnio 2000km, dość intensywnie i to po kiepskiej nawierzchni. pojawiły się lekkie stuki. Gdy ruszam lekko kierownicą na wyłączonym silniku(stuka gdzieś po środku na dole). Nie są to końcówki drążka kierowniczego, bo sprawdzałem sam na kanale i trzymają się sztywno i mocno. Stukanie odchodzi gdzieś na łączeniu pionowego drążka kierowniczego z poziomymi częściami układu kierowniczego.
Dziękuję i pozdrawiam. <co?>

PostNapisane: 5 maja 2008, 23:59
przez Mieczyslaw
Ryba to Ty jednak zyjesz ;)

PostNapisane: 6 maja 2008, 15:35
przez Silas
jak nie końcówki to może być magiel...

PostNapisane: 6 maja 2008, 15:40
przez STEffAN
też stawiam na maglownice

PostNapisane: 6 maja 2008, 19:14
przez Firepoland
I to jest maglownica. Jutro na 16 jestem na przegląd. Regeneracja maglownicy to koszt około 400zł.

PostNapisane: 6 maja 2008, 21:53
przez Soluks
u mnie też maglownica lekko stuka, ale narazie nic z tym nie robie jakoś w regeneracje nie wierze

PostNapisane: 7 maja 2008, 10:45
przez Firepoland
to uwierz, bo nowa kosztuje koło 1000zł. A używanej to chyba nie kupisz, jeżeli o regeneracji nie chcesz słyszeć. Od lekkiego stukania do teraz minęło mi 2000 tys.km. Więc zacznij myśleć.

PostNapisane: 8 maja 2008, 19:46
przez Firepoland
za remont, czyli: naprawienie cieknącej jednak maglownicy, zalanie jej płynem, ustawienie zbierzności, uszczelnienie jenego przegubu+robocizna: 600zł.
100 zł w tym za to że to V6, ponieważ więcej pracy.

PostNapisane: 15 sie 2008, 21:28
przez luk_1313
Witam. Mam pytanie:
Po przejechaniu 50-80 km zaczyna coś stukać w zawieszeniu mniej więcej na środku, stuki nasilają sie w trakcie jazdy. Amorki nowe, luzów nie ma, tuleje na wahaczach zmienione,stabilizator ok. Czy to umarł magiel? Następnego dnia rano znów cisza.
Może ktoś wie czy śrube i kontre na maglownicy uda się podkręcić z kanału bez żadnego demontażu?
Proszę o opinię. U mnie regeneracja magla to 1200. :(

Re: Coś mi stuka w układzie kierowniczym.

PostNapisane: 18 paź 2010, 18:37
przez jurgen9
Witam wszystkich!
U mnnie tez stuka w ukladzie kierowniczym,czasem przy wyjezdzie z parkingu musze przygazowac bo trace calkiem wspomaganie Möglby ktos napisac co to moze byc?
Chcialbym takze Was spytac czy przekladnia z serii 2 bedzie pasowala do serii 1 ?
Niewiem czy nie bedzie konieczna wymiana pompy wspomagania ,prosze o pomoc!
Pozdrawiam!

Re: Coś mi stuka w układzie kierowniczym.

PostNapisane: 18 paź 2010, 19:13
przez lukkil
sprawdź poziom płynu i pasek od wspomagania.

Re: Coś mi stuka w układzie kierowniczym.

PostNapisane: 18 paź 2010, 20:00
przez jurgen9
-No wlasnie ,plyn i pasek rok temu wymienione,zapomnialem dodac ze plynem wspomagania ukladu kierowniczego ochlapany jest troche kompresor klimy :)

Re: Coś mi stuka w układzie kierowniczym.

PostNapisane: 23 paź 2010, 13:05
przez Fedu
jurgen9 napisał(a):Chcialbym takze Was spytac czy przekladnia z serii 2 bedzie pasowala do serii 1 ?


Niema xedosa z serii drugiej. Po 94r jest różnica w mocy silnika. Powinno pasować bo konstrukcyjnie nic się nie zmieniło :P jest tylko różnica B6 vs KF i to nie wiem czy nie idzie to samo <co?>

Re: Coś mi stuka w układzie kierowniczym.

PostNapisane: 23 paź 2010, 20:38
przez jurgen9
Niema xedosa z serii drugiej. Po 94r jest różnica w mocy silnika. Powinno pasować bo konstrukcyjnie nic się nie zmieniło :P jest tylko różnica B6 vs KF i to nie wiem czy nie idzie to samo <co?>[/quote]

Hallo Fedu!
Dzieki za odpowiedz, seria 1 byla produkowana 1992-1994 a seria 2 1994-1999.(Mozesz sie upewnic na Xedos Commiunity.de)
Ruznice byly nieduze ale byly np: S1-144ps , S2-140ps.Przytrafilo mi sie juz ze pompa wody niepasowala z S2 do S1
Kurde , dalej niewiem co to moze byc a niechcialbym kupowac wszystkiego bo moze niebyc takiej potrzeby i wywale kase jak zwykle.Za tydzien w srode robie przeglad i napewno przez ten wyciek dostane negatywny :(
Fedu dzieki jeszcze raz !
Pozdro