Oporne wchodzenie biegów (Xedos 6 CA KF)
Mialem to umiescic w ciagu dalszym tematu o moim nowym xedosie ale pomyslalem ze tak szybciej dostane odpowiedz. Juz mialem dostac szacowanie kosztow wymiany pierscieni (maile powoli splywaja), a tu dzisiaj wracam po pracy odpalam fure i co?? I gowno. Wlaczam jedynke grrrrrrr nic nie wchodzi, wsteczny to samo jak i dwojka. Trojka weszla po z dosc duzym oporem. Dalej nie probowalem. Wylaczylem auto i wkur....ny poszedlem do chaty. Prosze powiedzcie ze to sprzeglo a nie skrzynia bo sie chyba zalamie. Ogolnie pierwsze objawy zauwazylem jakies 4 dni temu. Po wcisnieciu sprzegla do dechy slychac bylo jakby ciche piszczenie. Sprawdzilem jeszcze sposobem ze stronki tzn ruszaniem z 5 tego biegu ale fura gasla. Mimo wszystko jedynka i dwojka wchodzily z oporami dalej bylo juz lepiej. Dojechalem na parking zostawilem auto. Nie jezdzilo przez 2 dni. No i dzisiaj nastapila opisana wyzej sytuacja. Czekam teraz na wasza autopsje.
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
na sucho nie probowalem moge sprawdzic po pracy. Przy wlaczonym silniku odglos jest mniej wiecej taki jaki wydaje samochod zuk przy normalnej zmianie biegow , a mianowicie jest to zgrzyt tak jak czasem na nie wcisnietym lub nie do konca wcisnietym sprzegle.
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
A jesli beda plamy to sadze ze do Xedosa tez dostaniesz zestaw naprawczy w przyzwoitej cenie. Sprawdz poziom plynu hamulcowego, lub jesli masz osobny zbiorniczek do sprzegla to sprawdz tam poziom plynu. Ten silownik fachowo nazwali w sklepie wysprzęglikiem.
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
pod samochodem jest sucho i dzisiaj jak zawozilem auto na serwis to najpierw nic nie chcialo wejsc wiec wezwalem kuzynka z linka zeby go scholowac ale nagle wszystko zaczelo dzialac wiec przejechalem kawale kuzyn jechal za mna w razie w. W polowie drogi znowu nie moglem wrzucic biegu ale nie zgrzytalo tylko poprostu nie moglem wrzucic. wkoncu weszla 3 i tak juz bez zmian sie dotoczylem. na szczescie na tej trojce mozna spokojnoie jechac nawet ponad stowke takze nie bylo tak zle. Jak dojechalem na miejsce wszystko znowu dzialalo [tiiit] nawet wsteczny bez problemow. Ale kiedy wyjezdzalem to podczas ruszania zaobserwowalem cos jakby samochod chcial ruszac mimo wcisnietego sprzegla. Takie lekkkie szarpanie wolalem trzymac hamulec na wszelki.
Aha przy wylaczonym silniku skrzynia chodzi luzno i bez problemow.
Aha przy wylaczonym silniku skrzynia chodzi luzno i bez problemow.
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Typowy objaw dla zatartego łozyska wałka sprzegłowego.....to te w wale korbowym. Pewnie inne podzespoły tez juz sa cienkieTarcza dokładnie...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
On jest bezawaryjny jak się o wszystko dba i wszystkie problemy eliminuje na czas .....japonski bezawaryjny samochod
Ostatnio edytowano 10 wrz 2004, 21:07 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Fakt.To nie było tego pytania......chyba sprzęgło nie jest w tej chwili największym problemem tibera
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
[cenzura] skonczyly mi sie tablice na ktorych przywiozlem auto z Niemiec wiec dzisiaj przemycam je na lewych numerach z Gliwic z aso hondy do warsztatu w u mnie w Zabrzu. Ceny w hondzie sa niestety zaporowe. Koles za wymiane sprzegla chce 1600 za czesci komplet orginalne + 380zl za robocizne. Jak przyjechalem do niego z autem i powiedzialem ze chyba padlo sprzeglo ale zeby sprawdzil jeszcze co innego moze byc zdupczone to na drugi dzien koles mi powiedzial: sprzeglo jest do wymiany, a zeby sprawdzic reszte musialbym rozkrecac silnik i policztyl mnie 70zeta. [cenzura] skad oni biora tych ludzi. Uciekam stamtad u mnie w warsztacie koles powiedzial ze za wymiane sprzegla + rozrzadu+wymiane pierscieni (jesli oczywiscie nie bedzie potrzebny szlif silnika) chce 400-500 zl. Do tego jest [tiiit] uczciwy. Bo chcialem juz zamawiac jakies czesci on mowi spokojnie zobaczymy co trzeba co nie zawsze mozna zamowic. W aso odrazu powiedzieli ze koaplety trzeba lykac, a zaloze sie ze gnojki nawet nie zajzeli pod maske. Musze potem wrzucic ich na niepolecane servisy chociaz ktos tam ich polecal.
Aha koles z mojego warsztatu popwiedzial ze jezeli bedzie potrzebny szlif silnika to lepiej sie rozgladnac za nowym Co wy na to. I ile moze kosztowac taki silniczek i czy wogole mozna gdzies znalezc.
P.S. Cyba muszer sie postarac o status klubowicza bo co tak bede siorpal tylko z tej stronki tak to przynajmniej cos sie dorzuce,a i na jakims zlocie moze sie dowiem czegos ciekawego bo z tego co widze wiekszosc tutaj potrafi pogrzebac cos w silniku
Aha koles z mojego warsztatu popwiedzial ze jezeli bedzie potrzebny szlif silnika to lepiej sie rozgladnac za nowym Co wy na to. I ile moze kosztowac taki silniczek i czy wogole mozna gdzies znalezc.
P.S. Cyba muszer sie postarac o status klubowicza bo co tak bede siorpal tylko z tej stronki tak to przynajmniej cos sie dorzuce,a i na jakims zlocie moze sie dowiem czegos ciekawego bo z tego co widze wiekszosc tutaj potrafi pogrzebac cos w silniku
- Od: 22 sie 2004, 22:06
- Posty: 54
- Skąd: zabrze
Hehe,ten koles chyba nie wie co to znaczy wyremontowac silnik w V6 robi to po godzinach czy jak? A gdzie koszty utrzymania filrmy ,ludzi ...... 400-500 zl Życzę szczęśliwej drogi z tym remontemza wymiane sprzegla + rozrzadu+wymiane pierscieni (jesli oczywiscie nie bedzie potrzebny szlif silnika) chce 400-500 zl. Do tego jest [tiiit] uczciwy
Dobry motor KF kosztuje ok 5000-6000 zł.I ile moze kosztowac taki silniczek i czy wogole mozna gdzies znalezc.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
za wymiane sprzegla + rozrzadu+wymiane pierscieni (jesli oczywiscie nie bedzie potrzebny szlif silnika) chce 400-500 zl. Do tego jest [tiiit] uczciwy
tia ale to za robocizne to nie tak mało ...
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Człowieku,czy Ty wiesz wogóle co to znaczy remont silnika? Wszystkim się wydaję że to takie " hop" ..... robiłem już takie motory po takich co wzieli 500 zł za remont,a zresztą o czym tu gadać.....dla mnie inni mogą robic za 1 zl tylko aby dobrze bylo zrobione.W tym Kraju jest dziwny układ cena jest wykładnikiem a nie jakosc usługi-chore.....tia ale to za robocizne to nie tak mało
Słuchaj jak masz takiego kolegę za taaakie małe pieniądze to niech robi i szlify ,koszt szlifu bloku ( w Warszawie ) 60 zl od cylindra.....tylko wiesz o tym że jak robisz szlif to musisz kupic nowe nadwymiarowe tłoki a to już inna bajka cenowa. Remont kapitalny motoru V6 z gratami częsciowo oryginalnych ( pierscienie,uszczelki,uszczelniacze ) z papierem kosztuje od 5000-7000 zł w tym robota 1500 zł więc odpowiedz sobie sam co się lepiej opłaca.czyli wprzypadku kiedy bedzie potrzebny szlif silnika lepiej chyba kupic nowy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
za wymiane sprzegla + rozrzadu+wymiane pierscieni
tia no tak jeżeli to co ja cytuje to remont silnika to spoko
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6