Strona 1 z 1

Zacisk hamulcowy tylny- kompatybilność – Xedos 6 czy to samo

PostNapisane: 15 sty 2008, 15:17
przez karaś
Witam, przeleciałem na szybko "szukajkę" i nic mi nie wpadło w oko :| . Stąd więc moje pytanie, czy zacisk hamulca tył lewy w xedosie 6 jest ten sam co w MX-6 bądź którejś wersji 626 ??

PostNapisane: 15 sty 2008, 15:25
przez pawelc
mx-6 i 626 ma ten sam tak że podejrzewam że i xedos ma identyczny

PostNapisane: 15 sty 2008, 16:08
przez Grzyby
karaś napisał(a):przeleciałem na szybko "szukajkę"

i jak? dobrze Ci było ?? <diabełek>

Z tego co wiem są to identyczne zaciski (na 99%)

PostNapisane: 15 sty 2008, 17:21
przez qbass
Pasuje na 100%

Poza tym znalazłem http://www.allegro.pl/item296208137_zac ... szamy.html ciekawe jak to się sprawuje...:)

PostNapisane: 15 sty 2008, 19:10
przez Grzyby
qbass napisał(a):Poza tym znalazłem http://www.allegro.pl/item296208137_zac ... szamy.html

niezła cena, biorąc pod uwagę że w IC to koszt ok. 500zł

qbass napisał(a):ciekawe jak to się sprawuje...

za taką cenę spokojnie można zaryzykować jak ktoś jest w potrzebie

PostNapisane: 15 sty 2008, 19:45
przez karaś
Grzyby napisał(a):i jak? dobrze Ci było ?? <diabełek>

Drogi Mariuszku, to nie to samo co picie wodki z Toba <diabełek> , ale ze daleko jestes to musialem jakos dac rade sobie sam :P

dzieki Panowie, bede za chwilke analizowal co tam nastrugaliscie. Dam znac po zakonczonej operacji na madzi o wynikach – czy pasowalo czy nie ;)

PostNapisane: 15 sty 2008, 20:04
przez qbass
Grzyby napisał(a):qbass napisał:
ciekawe jak to się sprawuje...

za taką cenę spokojnie można zaryzykować jak ktoś jest w potrzebie

Też tak myślę. :)
Grzyby napisał(a):qbass napisał:
Poza tym znalazłem http://www.allegro.pl/item296208137_zac ... szamy.html

niezła cena, biorąc pod uwagę że w IC to koszt ok. 500zł

Dokładnie, same gumki do zacisków to duży koszt, więc cały zacisk za te pieniążki się opłaca kupić :)

PostNapisane: 15 sty 2008, 23:31
przez pawelc
a mi wygladą ten zacisk na regeneracje czyli wymienione gumki i pomalowany srebrzanką

PostNapisane: 16 sty 2008, 12:49
przez Grzyby
pawelc napisał(a):mi wygladą ten zacisk na regeneracje czyli wymienione gumki i pomalowany srebrzanką

nie sądzę – poza tym to sklep i dają rok gwarancji
Trzeba się cieszyć że pojawia się coraz więcej tanich zamienników a nie kręcić nosem :P

PostNapisane: 16 sty 2008, 18:09
przez bazakbal
Grzyby napisał(a):nie sądzę – poza tym to sklep i dają rok gwarancji

ale nigdzie nie jest napisane, że jest nowy :)

Grzyby napisał(a):Trzeba się cieszyć że pojawia się coraz więcej tanich zamienników a nie kręcić nosem

nie słyszałem jeszcze o tanich nowych zaciskach hamulcowych. wiele jest takich regenerowanych części sprzedawanych z gwarancją. pamiętam niedawno jeszcze kupowałem w IC maglownice do uno tzw. regenerowane (podobno profesjonalnie) z roczną bodajże gwarancją w cenie coś ok. 100, co w porównaniu do faktycznie nowej maglownicy stanowi ułamek ceny.

PostNapisane: 16 sty 2008, 18:29
przez qbass
na aukcji napisał(a):Stan
Nowe

PostNapisane: 17 sty 2008, 09:56
przez interpc
To samo co Ford Probe

PostNapisane: 17 sty 2008, 11:41
przez Grzyby
interpc napisał(a):To samo co Ford Probe

dodaj jeszcze że II generacji :)

PostNapisane: 17 sty 2008, 11:51
przez bazakbal
qbass napisał(a):na aukcji napisał:
Stan
Nowe

a niby co miał wybrać przy wystawianiu aukcji?

PostNapisane: 17 sty 2008, 15:14
przez qbass
Nie wiem, według mnie (i chyba nie tylko) nowe znaczy nowe. Zresztą, jak ktoś zechce kupić, to sobie zadzwoni i dopyta szczegółów.
Chociaż i tak bardziej opłaca się kupić te zaciski niż regenerować własne, często pordzewiałe jak diabli... ;)

EDIT: Więc sprawa wyjaśniona. Szkoda, że na aukcji napisane jest "nowe" :|

PostNapisane: 17 sty 2008, 15:23
przez karaś
korespondowalem z gosciem i sa to regenerowane zaciski ;) – tak wiec koniec dyskusji :P