Witam
Może się podepnę – moje problemy z dziwnymi stukami w sumie zostały rozwiązane – maglownica do wymiany – jednak chciałbym się was zapytac (poradzi) czy konieczna jest wymiana całej maglownic

?.
Pytanie może zadam inaczej – czy w maglownicy poza drążkami może się cokolwiek innego popsuc / zużyc

Jeśli nie to rozumiem ,że wymiana samy drążków powinna odnieśc pozytywny skutek ( wyeliminowanie stuków)
Jeszcze jedno – jak już wiecie – maglownica do wymiany – jednak chciałbym się dowiedziec czy objawa polegający na "próbie przeskoczenia koła" rownież może by związana rownież z maglownicą.
Może teraz opiszę dokładniej o co mi chodzi z tą "próbą przeskoczenia koła" – chodzi o koło przednie – objaw jest taki , że gdy ruszam w miarę dynamicznie autem ze skreconymi doscy mocno kołami w lewo (ale nie na max) mam takie uczucie jakby koło było luźne / nieprzykręcone , jakby na chwilę "uciekło" w innym kierunku – czuc to w aucie , które rownież poddaje sie takiemu "przeskoczeniu" – w sumie nie wiem jak to opisac – to dosyc trudne
Na zakończenie dodam , że wszystkie elementy zawieszania były wymienione ( 2x tuleje wachcacza, sworzeń, końcówki drążków, końcówki stabilizatorów) Przeguby zawnętrzne na 100% sprawne tak samo jak i amortyzatory, brak pęknięc sprężyn w MCpersonie, zwrotnice sprawne. Dodatkowo sworznie zostały podspawane do wachacza.
Pozdrawiam