Strona 1 z 1

Przełożenia skrzyni biegów – czy da się skrócić (długość pos

PostNapisane: 16 sie 2007, 23:44
przez Widelec
krótkie w zasadzie pytanie bo nie znalazłem nic na ten temat – czy długość poszczególnych biegów jest do skrócenia (przyśpieszenie kosztem Vmax) metodą bezinwazyjną (żadnych wymian w skrzyni itp), czy też niespecjalnie? jest to kwestia przeprogramowania komputera czy jak to działa?

PostNapisane: 16 sie 2007, 23:48
przez Siw-y
bez inwazyjnie to sie nie da musialbys zmienic skrzynie albo przynajmniej kola w istniejacej
na upartego mozesz sobie zmienic opony na mniejsze duzo mniejsze zeby cos zauwazyc ;)

PostNapisane: 17 sie 2007, 00:47
przez tomekrvf
Widelec napisał(a):metodą bezinwazyjną (żadnych wymian w skrzyni itp

Jak to sobie wyobrażasz?
Musisz zmienić skrzynię.

PostNapisane: 17 sie 2007, 07:09
przez Widelec
no i tyle chciałem wiedzieć – nie da się. drugie w związku z tym pytanie – ktoś ma koncepcję na JAKĄ skrzynię z jakiego modelu? od jakiego silnika, czy też trzeba byłoby coś rzeźbić i dorabiać koła zębate wedle własnego projektu?

PostNapisane: 17 sie 2007, 07:32
przez Bodek
Ja bym raczej fabryki nie poprawiał ...

Pozdrawiam !!

PostNapisane: 17 sie 2007, 07:57
przez Widelec
Bodek napisał(a):Ja bym raczej fabryki nie poprawiał ...

Pozdrawiam !!

może nie tyle poprawiał, ile jest to chęć zmiany trochę "charakterystyki samochodu" :P czasem się to przydaje jak maglujesz po mieście i chcesz mieć przyśp. zamiast Vmax która i tak do niczego nie jest potrzebna bo w Polsce nie pojeździsz z taką dłużej niż kilka tych biednych km...

PostNapisane: 17 sie 2007, 08:03
przez Bodek
Zalezy też jeszcze jakie miasto. Jesli mam gonić na złamanie karku, ruszać ze świateł ile fabryka daje a zachwile chamować na całego bo kolejne światła mnie trzymają to jaki jest sens. To jest moje zdanie. Oczywiście kazdy dopasowuje samochód pod siebie. Ja np. większość czasu jeżdże po miastach a tam świetnie spisuje się automat.

Pozdrawiam !!

PostNapisane: 17 sie 2007, 10:52
przez zombi82
panowie czy wy nie wiecie o co koledze chodzi poprostu ma czeste "starcia" w miescie albo na jakims zamknietym odcinku i chce sobie poprawic przyspieszenie :D
a co do skrzyni to zeby sie zabawic w wymiane jkis zebatek to juz trzeba troszke sie na tym fachu znac nie chodzi mi tu o samoa wymiane ale o rodzaj zebatki na dany bieg

PostNapisane: 17 sie 2007, 15:58
przez nemi
W MX-3 jest krótsza z tego co wiem.

PostNapisane: 17 sie 2007, 16:31
przez tomekrvf
KF ma przełożenie główne 4.338 To samo jest w MX-3. KL i FS jest dłuzszy bo ma 4.105
Cięzko więc będzie skrócić skrzynię.