Strona 1 z 1

sporotwe zawieszenie za twarde!co zrobic?

PostNapisane: 20 lip 2007, 00:00
przez BIGer
witam, jak kupowalem auto to wiedzialem ze auto ma sportowe sprezyny, po niemieckich drogach podrozowalo sie swietnie, lecz miesiac w kraju i mam dosc takiego zawieszenia, i teraz pytanie gdzie kupie seryjne sprezyny do xseda bo amorki chyba ma fabryczne,kupic nowe czy uzywanie i o ile auto pojdzie do gory?,teraz wyglada slicznie ale nie jest na nasze drogi:(

PostNapisane: 20 lip 2007, 17:42
przez kadet
poleciala wiadomosc na pw

PostNapisane: 21 lip 2007, 11:26
przez BIGer
jak tylko sie uwine z robota to odpowiem do ciebie, fotki mazdy sa w naszych mazdach

PostNapisane: 24 lip 2007, 14:37
przez .:MarciN:.
Podpinam się pod prośbę kolegi.

W naszym Xedosie jest zawieszenie sportowe założone w Niemczech, auto trzyma się drogi wspaniale, ale na dziurawych, pełnych zagłębień drogach i oponkach o profilu 40 daje bardzo o sobie znać (autem jeżdżą rodzice i już powoli puszczają im nerwy a ze względu na charakter pracy mojego taty czasem musi dużo podróżować po drogach podrzędnych – czasem aż serce boli i szkoda Xedzia zawiechy)

Niestety nie mogłem znaleźć w papierkach jakie zawieszenie zostało założone. Dodam tylko że auto z przodu siedzi niżej niż z tyłu (myślę że jeśli tył i przód byłyby na podobnym poziomie to na pewno byłoby lepiej).

Jak sprawdzić, co zrobić? Co polecacie?

Bo aż szkoda to podnosić bardzo wysoko do serii.

Mogę jeszcze napisać że założone są oponki 215/40/17, średnica felgi 8 cali, więc o mniej szerokich nie ma mowy. Czy profil 45 da radę wejść? Czy będzie odczuwalna jakaś minimalna różnica?

PostNapisane: 24 lip 2007, 22:10
przez Hazu
.:MarciN:. napisał(a):215/40/17, średnica felgi 8 cali


8 cali to nie średnica.

Na takich kołach nie jest dziwnym ze źle się jeździ po dziurach.

.:MarciN:. napisał(a):W naszym Xedosie jest zawieszenie sportowe założone w Niemczech


Po czym poznałeś że ten xedos ma sportowe zwieszenie???

.:MarciN:. napisał(a):Dodam tylko że auto z przodu siedzi niżej niż z tyłu (myślę że jeśli tył i przód byłyby na podobnym poziomie to na pewno byłoby lepiej).


Możliwe że z przodu są pęknięte spreżyny i dlatego siedzi prawie na odbojnikach.

Ja miałem pęknięta sprężynę przednią – pęknięta była w takm miejscu że nie dało się odczuc tego pęknięcia w czasie jazdy.

PostNapisane: 24 lip 2007, 23:48
przez Bodek
Poprostu szukaj chętnych na zamianę. Moja GD też miała bardzo sztywne i niskie zawieszenie. Po niedługim czasie znalazłem osobe która się chętnie poprostu zamieniła. Ja dałem facetowi moje niskit i sztywne On mi swoje wyższe i miększe – seryjne. Ja 1000% zadowolenia, a on – nie mam pojęcia. Poogłaszaj się gdzie tylko możesz, chetnych na wibrację podczs jazdy jest wielu, a Ty chcąc zmienić zawieszenie na bardziej komfortowe moim zdaniem bardo dobrze robisz!!

Pozdrawiam !!

PostNapisane: 26 lip 2007, 10:32
przez kadet
jak juz pisalem do Bigera na pw z checia dokonalbym takiej zamiany...o ile jestes zainteresowany...widzialem fotki w NM i w sumie cos takiego jak masz bardzo by mnie interesowalo. czekam na info.Pozdrawiam