witam,
przeglądając wątki i fotorelacje na forum znalazłem fotorelacje z demontażu McPersona w Mazdzie, kolega który to opisywał napisał że w mazdzie kat pochylenia przedniego koła jest regulowany śrubami McPersona?? Wie ktoś coś na ten temat??
POzdrawiam
Regulacja kąta pochylenia przedniego koła
Strona 1 z 1
przylaczam sie do pytania, nazywa sie to chyba kat pochylenia sworznia zwrotnicy?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
fazi napisał(a):Obracając górne mocowanie kolumny McPhersona zmienia się jednocześnie kąt pochylenia koła i wyprzedzenia sworznia zwrotnicy,dotyczy GD w innych nie jestem pewien.
Tak masz rację w GE i mx6 też ale w xedosie nie można zmienić położenia górnego mocowania amortyzatora.
5 śrób jest rozmieszczone tak że tylko w jednym położeniu pasuje mocowanie.
Można wykorzystać luzy montażowe części zawieszenia (mocowanie amortyzatora do zwrotnicy i mocowanie wahacza) ale dużo w ten sposób nie ustawisz.
Zawsze można rozwiercić otwory aby powiększyć luzy ale to według mnie "kowalstwo".
Pamiętajcie że do Xedosa nie nadają się [waaaco?] od GE bo zmieni się geometria zawieszenia.
no wlasnie,w kowalski sposob mozesz rozwiercic mocowanie teleskopu ze zwrotnica i zastosowac tam podkladki typu fasolka(maja otwor blizej jednej strony.W ten sposob uzyskujesz regulacje.Taki rozwiazanie jest np. w bleeeeeeeeeeeeeeee GOLFACH)
-
waldii
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6