Uszkodzona automatyczna skrzynia – nie ma 4 biegu
marcin12 a zdiagnozowałeś choć usterkę ?
Kiedy ostatni raz wymieniano olej/filtr w skrzyni ?
Czy skrzynia była przepłukiwana ?
Jaki przebieg ?
Czy HOLD sygnalizuje usterkę ?
Jak wchodzą inne biegi ?
Opisz coś więcej ...
Kiedy ostatni raz wymieniano olej/filtr w skrzyni ?
Czy skrzynia była przepłukiwana ?
Jaki przebieg ?
Czy HOLD sygnalizuje usterkę ?
Jak wchodzą inne biegi ?
Opisz coś więcej ...
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
jakie powinno byc prawidlowe ładowanie w xedosie 2l v6 ? mam problem ze skrzynia automatyczna nie wrzuca 4 biegu i slizga sie miedzy 2 a 3 czytalme na forum ze moze to byc spowodolane zbyt malym ladowaniem akumulatora niby pisza ze ma byc 14,8 V a u mnie jest 14,1
- Od: 22 kwi 2006, 10:53
- Posty: 10
- Skąd: Gubin
ziomgub napisał(a):mam problem ze skrzynia automatyczna nie wrzuca 4 biegu i slizga sie miedzy 2 a 3 czytalme na forum ze moze to byc spowodolane zbyt malym ladowaniem akumulatora
Ja bym nie był taki pewien.
Przy zaniku 4 biegu i poślizgu 2 na 3 skrzynia już ewidentnie kończy się moim zdaniem. Jak jeszcze miałem Millenie 2.5 A/T to się tym interesowałem.
POJEDŹ DO SERWISU ASB – NIECH ZDIAGNOZUJĄ USTERKĘ
Od tego trzeba zacząć, zeby wiedzieć na czym się 'stoi'.
Moim zdaniem masz dwa wyjścia :
– olać to i dojechać skrzynię do końca. Któregoś pieknego dnia zostanie Ci tylko 1 bieg ... wtedy kupisz nową skrzynię / wyremontujesz starą.
– naprawiasz teraz skrzynie w nadzieji, ze nie cała jest spartolona ... i koszt nie bedzie taki duży.
Ja bym wybrał opcję numer 1 ... chyba, ze kroi Ci się jakiś dłuższy wyjazd – wtedy bym nie ryzykował.
Ps.
Puhcio napisał(a):Kiedy ostatni raz wymieniano olej/filtr w skrzyni ?
Czy skrzynia była przepłukiwana ?
Jaki przebieg ?
Czy HOLD sygnalizuje usterkę ?
Jak wchodzą inne biegi ?
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
ziomgub – nie pisz kolejnych postów jeden za drugim
Obok każdego swojego postu masz przycisk "zmień" – jak chcesz coś dopisać – zrób to w ten sposób (a nie 3 kolejne posty w 5 minut)
Obok każdego swojego postu masz przycisk "zmień" – jak chcesz coś dopisać – zrób to w ten sposób (a nie 3 kolejne posty w 5 minut)
12 – Czujnik położenia przepustnicy
55 – Czujnik prędkości własnej pojazdu
56 – Czujnik temp. oleju w skrzyni A/T
Nie ma oznaczeń dla błędów –> 18, 54, 57.
Polecam –> http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php
Przy błędzie 56 jest to prkatycznie niemożliwe ...
I po tym zaczęły się problemy ? Jeśli tak, to skrzynia prkatycznie do wyrzucenia ...
Tzn ? Troche nie rozumiem ... U mnie jak wybrałem "D" to na wyświetlaczu podświelona była literka "D". Jeśli wcisnąłem hold ... to zapalał sie napis 'hold'.
To na bank to nie jest 3 bieg. Na 3 biegu dochodziłem do 180 km/h przy ~ 6000 rpm. Więc, to maksymalnie 2 bieg. Na 1 biegu dochodziłem do 70 km/h.
55 – Czujnik prędkości własnej pojazdu
56 – Czujnik temp. oleju w skrzyni A/T
Nie ma oznaczeń dla błędów –> 18, 54, 57.
Polecam –> http://www.mazdaspeed.pl/obsluga/kody.php
ziomgub napisał(a):HOLD nie pokazuje usterki (nie mruga)
Przy błędzie 56 jest to prkatycznie niemożliwe ...
ziomgub napisał(a):lej i filtr byl wymieniany miesiac temu przebieg 165.000
I po tym zaczęły się problemy ? Jeśli tak, to skrzynia prkatycznie do wyrzucenia ...
ziomgub napisał(a):dziala prawidlowo tzn jak wcisne przycisk hold to wyskakuja na wyswietlaczy cyferki jaki jest bieg itd. a jak wylacze to nic nie ma
Tzn ? Troche nie rozumiem ... U mnie jak wybrałem "D" to na wyświetlaczu podświelona była literka "D". Jeśli wcisnąłem hold ... to zapalał sie napis 'hold'.
ziomgub napisał(a):jak bym mial wybrac opcje 1 to bym musial sie nad tym dlugo zastanawiac poniewaz jak jade 60km/h to juz mam 3000 obr/min a jak jade 80 to 4500 wiec duze jest spalanie
To na bank to nie jest 3 bieg. Na 3 biegu dochodziłem do 180 km/h przy ~ 6000 rpm. Więc, to maksymalnie 2 bieg. Na 1 biegu dochodziłem do 70 km/h.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
ziomgub napisał(a):u mnie jak wybieram de to swieci sie d a jak wciskam HOLD to wyskakuje 3 ktorej nie ma
Aha, no to tak jak być powinno. Przy 'zaholdowanym' D masz tylko 3 bieg.
ziomgub napisał(a):sprawdzilem jeszcze raz te biegi i okazuje sie tak jak bylo pisane ze niestety mam tylko 2 biegi
No to radzę uważać, bo za chwile zostanie Ci tylko 1 bieg. Pomyśl o naprawie/wymianie skrzyni ... lub sprzedaży samochodu.
Ps. A co się dzieje, gdy wciśniesz HOLD na D ?
Ps.2 Wybież wybierakiem przełozenie S .... i policz ile jest biegów.
Pozdrawiam,
Paweł
Paweł
- Od: 16 sty 2005, 17:08
- Posty: 2553
- Skąd: Katowice
- Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG
Grzyby napisał(a):ziomgub – nie pisz kolejnych postów jeden za drugim
Obok każdego swojego postu masz przycisk "zmień" – jak chcesz coś dopisać – zrób to w ten sposób (a nie 3 kolejne posty w 5 minut)
ziomgub – Raz zwróciłem ci uwagę, teraz robię to po raz kolejny
Zastosuj się do zasad tego forum – następne twoje posty pisane w ten sposób wywalę do kosza!
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6