sołtys napisał(a):podam ci dokładnie odwrotny przykład zwykła prosta i hamowanie np. przed skrzyżowaniem ( 90% stłuczek w zimie ma taki powód) gorsze opony z przodu to kilka kilanaście metrów dłuższa droga hamowania ponieważ to przód odpowiada głównie za hamowanie
a, latem w piekną pogode sychy asfalt jak wytłunaczysz te stłuczki

bo moim zdaniem to nie przód odpowiada,tylko kierującu nie zachował odpowiedniej odległości do zatrzymania samochódu
sołtys napisał(a): ( 90% stłuczek w zimie ma taki powód) gorsze opony z przodu
a dalej piszesz
sołtys napisał(a):Kochani biedni Polacy często mają taką konfigurację na kołach i jeżdzą całą zime, nikt natomiast nie jeżdzi w konfiguracji odwrotnej zimówki tył letnie przód ( za wyjątkiem maluchów i polonezów),
i dlatego mamy tyle grożnych wypadków ,i nie chodzi tylko o zime, ale zobacz co było kiedy po długim okresie suszy popadał deszcz :to nie były stłuczki, tylko grożne wypadki i niezależnie od napędu lepsze opony mają być z tyłu
przód jest cięższy i warstwa wody ma go trudniej podniesć
tył jest lżejszy, a Ty chcesz mu dać jeszcze gorsze opony .takie rozwiązanie jest dobre jeżeli w deszczu 50tki nie przekraczasz
sołtys napisał(a):zimówki z przodu letnie z tyłu (brak kasy a jeżdzić trzeba było)
czasami ludzie pytają czemu poobracało ich na prostej drodze niby bez powodu(sami dodają"DOBRZE ŻE Z PRZECIWKA NIC NIE JECHAŁO")