magicadm napisał(a):Może się i czepiam, ale od kiedy na przeglądach sprawdzają geomterię
Po pierwsze mowa tu jest tylko o ustawianu zbieżności
Po drugie zawsze na przeglądzie jest sprawdzana zbieżność przednich i tylnych kół – przynajmnij tam gdzie ja robię przegląd
magicadm napisał(a):Bez urazy, ale chyba żyjesz w błednym przekonaniu, że za pomocą linijki uzyskasz dokładność porównywalną do laserowych czujników.
nic o linijce nie napisałem ale to też dobry sposób przecież kiedyś nie było laserów ani najazdowych mierników zbieżności
magicadm napisał(a):Wstępnie ustawić można -a nawet trzeba po wymianie jakiegoś elementu – byle w miarę bezpiecznie dojechać na pomiar i regulację na profesjonalnym sprzęcie.
miałem do wymiany końcówkę drażka kierowniczego
według ciebie powinienem pojechać do profesjonalnych zakładów na wymianę
wtedy zapłaciłbym 40zł za wymianę i 70zł za ustawienie zbieżności = 110zł + cena końcówki w serwisie trochę więcej kosztuje
ja za końcówkę zapłaciłem 50zł i potrzebowałem ok 20 min na wymianę
oraz dwukrotnie poprawiałem ustawienie zbieżności i jest dobrze