Strona 1 z 1

Wymiana tulei i sworznia wahacza

PostNapisane: 17 mar 2006, 08:34
przez nor
Jutro zabieram się za wymianę. Proszę wszystkich obeznanych w temacie o wskazówki.

PostNapisane: 17 mar 2006, 09:42
przez Riki
Jak masz taka mozliwosc to tulejki wciśnij na prasie, sworzen takze.
Jak sworzen zamontowany jest w CA? jak w GE?
pozdr

PostNapisane: 17 mar 2006, 11:53
przez Waluś
Bym ci pokazał jak to się robi hehe, ale znowu serwer mi nie działa.

A ważna uwaga to – dokręcaj [waaaco?] na kołach, nie na lewarku. Bez kanału może być kłopot z kiepskim dojściem

PostNapisane: 17 mar 2006, 13:56
przez nor
Przeczytałem Waluś twoją relację, szkoda tylko, że nie wymieniałeś sworznia, ale opis naprawy jest dobry. <peace>

PostNapisane: 17 mar 2006, 14:17
przez Wodzu
Waluś napisał(a):dokręcaj [waaaco?] na kołach, nie na lewarku

A dlaczego?? Ja odkręcałęm na lewarku.

PostNapisane: 17 mar 2006, 14:19
przez Grzyby
Wodzu

Waluś napisał(a):dokręcaj

a nie

Wodzu napisał(a):Ja odkręcałęm

okularki by się zdały :P

PostNapisane: 17 mar 2006, 14:35
przez Wodzu
okularki by się zdały

hahaha To wina rozwalonego monitora <lol>
No nie moge. Prawie spadłem z krzesła. <glupek2>
To się nadaje na post miesiąca :P

PostNapisane: 17 mar 2006, 14:57
przez Grzyby
Wodzu napisał(a):To się nadaje na post miesiąca

zapraszam do właściwego tematu <lol>

PostNapisane: 17 mar 2006, 15:10
przez Wodzu
Grzyby napisał(a):zapraszam do właściwego tematu

Sam nie bede sie pogrążał :p

PostNapisane: 17 mar 2006, 15:26
przez Waluś
hahaha <spoko> rozbawiliściemnie :P
A co do dokręcania to chodzi oczywiście o ułożenie swożna w ramie auta. Jeśli Dokręciszna podniesionym auceto zablokujesz wewnętrzny swożeń w ramie samochodu, tym samym opuszczając auto guma odrazu zostaniepoddana poważnym napręzeniom i wkrótkim czasiezostanie z niej wiór hehe. Tak prawda. Nie zaszkodzi pobujać autem góra,dół przed dokręceniem :P