Możliwa
tylko za pół roku bedziesz jescze raz rozbierał aby wymienić docisk a za następne pół roku łożysko.
Ale jak będziesz miał szczęście to możesz dłużej pojeździć po wymianie samej tarczy.
Gdzie są biegi ?
1, 2
dobra weryfikacja części można pojeździć jeszcze długo (docisk od strony wewnętrznej praktycznie się nie zużywa ,gorzej jest od zew. gdzie pracuje łożysko oporowe tam często się wyciera tak że łożysko haczy i wyrywa łapki docisku ),ale tarcza i łożysko oporowe do tego łożysko w kole zamachowym to myślę że minimum jakie musimy wymienić
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
hubal napisał(a):ja już nie wiem co o tym myśleć rano zanim pisałem działo się z biegami tak jak pisałem wyżej a popołudniu zaszedłem do auta i na zgaszonym silniku mogę piegami przekładać ale jak tylko odpalę na luzie to biegu nie wsadzę nawet nie zgrzytnie a nie wsadzę żadnego dopiero jak odpalę go na biegu to zaraz ciągnie i to z normalną siłą rety co to się dzieje nadmienię że on trochę stał może coś zaśniedziało? Nie wiem co mam myśleć na ten temat. A i jeszcze był taki motyw że jak był odpalony i próbowałem wcisnąć bieg auto gasło czy ja mam jakiś wynalazek?
w swojej tez tak mialem, na poczatku chodzila 1 opornie i 5 i raz bylo tak ze zapaliłem auto i biegi nie wchodza na zgaszonym wchodzily wszystkie, nie bawilem sie w wymiane czesci, kupilem druga skrzynie i problem zalatwiony.
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6