Strona 1 z 1

Różnica pomiędzy podporą łożyska półosi KL KF

PostNapisane: 2 sie 2011, 22:06
przez gingol
Witam. Jakie są różnice pomiędzy podporami łożysk dłuższej półosi przy silniku KF i KL?? Zmieniłem silnik z KF na KL i nie pasuje mi podpora od KF(jest montowana na 2 śruby) kupiłem montowaną na 3 śruby od silnika KL, a ta znów nie pasuje. Jest po prostu za bardzo wysunięta do tyłu i nie można było złapać śrub. Udało mi się zamontować ta od KF wystarczyło wywiercić dodatkowy otwór. No ale jest problem bo gdy się rozpędzam to przy 40km/h drży mi cały samochód. Podejrzewam że półoś nie idzie w lini tylko jest z ukosowana i od tego powstaje bicie. W jaki sposób mam dobrać odpowiednią podporę do tego silnika skoro ani od KL ani od KF nie pasuje??

Re: Różnica pomiędzy podporą łożyska półosi KL KF

PostNapisane: 30 sie 2011, 08:36
przez yrek28
proponuje półoś od mazdy 626 która miała silnik 2,5
ja u siebie jak wymieniałem silnik to od razu ze skrzynią od tej mazdy i nie było żadnych problemów
a półosie sie różniły wielkością otworów i w sumie niczym więcej.
a skrzynie to masz zwykła czy też wymieniałeś

Re: Różnica pomiędzy podporą łożyska półosi KL KF

PostNapisane: 30 sie 2011, 19:09
przez Hazu
Od KL musi pasować co najwyżej śruby wymień
w starych xedosach były też takie same jak w KL.
A drżenie to czym innym jest spowodowane, ale to inny temat który jest już na forum.
Z resztą w Polsce nie wolno jeździć z prędkościami powodującymi to drżenie :P

Re: Różnica pomiędzy podporą łożyska półosi KL KF

PostNapisane: 3 wrz 2011, 18:20
przez pawelc
a w nowszych kl-ach też były na dwie śruby

Re: Różnica pomiędzy podporą łożyska półosi KL KF

PostNapisane: 7 wrz 2011, 20:58
przez turbos87
Witam
Co do podpór macie racje niczym sie bardzo nie róznia poza montarzem na trzy sruby lub na dwie i gruboscia półosi i takze wejsciami do przegubów, wejscia do skrzyn sa takie same ,