Drgania przy przyspieszaniu
1, 2
Przy przyspieszaniu po idelnie równej drodze (rarytas w Polsce) autem strasznie trzesie. Dragania zaczynają się od około 80 km/h i trwaja do około 120 km/h, potem juz prawie ich nie czuć. Trzepie całym autem. Autka nie ściąga, opony i felgi sprawdzone, wyważenie też. W zawieszeniu 0 luzów, zauważyłem tylko lekko uszkodzoną osłonę przegubu wewnętrznego. Czy mogł pasć przegub i czy takie byłyby objawy?? Jeszcze raz podkreśle że trzepie tylko przy przyspieszaniu i czuc to tylko na równej drodze. Pozdrawiam i prosze o pomoc w rozpoznaniu problemu.
-
martini
Moze to byc lozysko ktoregos kola.. Mialem podobnie w starej 626- od 90 do 110 byly drgania ale najbardziej bylo czuc to w kierownicy (boto bylo lozysko przednie ).
Ale jak to strasznie trzesie to nie wiem czy to moze byc to. .
pozdr
luk
Ale jak to strasznie trzesie to nie wiem czy to moze byc to. .
pozdr
luk
- Od: 29 lis 2004, 19:38
- Posty: 26
- Skąd: Skierniewice
- Auto: Xedos 6 2.0 V6, Mondeo 2.5 V6
A mi trzęsie kierownica przy gwałtownym przyspieszaniu, ale tylko czasem. Piasta cz łozysko
Ja nie jestem kibel i dokręcam koła
a to pech
Wiem, że było sporo tematów o trzęsących się autach ale żaden mi nie podpasił. Problem występuje głównie na autrostradzie przy wiekszej prędkości (gdy silnik ma co robić). Gdy przyśpieszam np od 120 km/h w zwyż autem zazwyczaj zaczyna lekko trzęść. Za to podczas jazdy z podobną prędkością pod górkę to zawsze telepie. W zasadzie nawet po równym na autostradzie nie da się jechać szybciej niż 150 bo gdy silnik czuje opór (powietrza, górki) to już telepie. Czasem wystarczy odjęcie na chwilę gazu to ustaje ale powraca jak tylko mocniej przycisnę.
Moje przypuszczenia:
– łożysko podpory półosi,
– przegób zew/wew?
Moje przypuszczenia:
– łożysko podpory półosi,
– przegób zew/wew?
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Mam to samo, wymieniłem łożysko podpory, jutro poskładam i zdam relacje czy pomogło.Dodam że łożysko wyglądało na dobre. Przy okazji wymieniłem smar w przegubach. Powodzenia przy wyjmowaniu półosi, k..wy się sypały.
- Od: 11 lip 2009, 22:37
- Posty: 93
- Skąd: Gorlice
- Auto: Xedos 6 V6
Mazda 3 BK 1.6 Y6
W moim przypadku aby to sprawdzić to musze sie bujnąć min do 130 i albo górka albo redukcja i ostro w pedał. No i te wibracje też nie od razu się pojawiają, raczej dopiero po pewnym czasie jazdy z większą prędkością.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
gregorg napisał(a):Powodzenia przy wyjmowaniu półosi, k..wy się sypały.
oj będa sie sypały bo też mnie to czeka
jak ci się udało odkręcic podporę bo dostęp jest tragiczny
Prawdopodobnie byc może aczkolwiek nie na pewno..
- Od: 18 sty 2010, 00:08
- Posty: 7
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: xedos '92 kf
jak ci się udało odkręcic podporę bo dostęp jest tragiczny
Podniosłem auto na bok na podnośnikach (czyli tak jak do wymiany koła), po godzinie kombinacji odkręciłem belkę pod silnikiem ( na 6 śrub), wykręciłem świece i do dzieła po omacku pomiędzy rury kolektora.Jak je już popuścisz to pójdą w palcach.Składanie zajęło dużo mniej czasu
- Od: 11 lip 2009, 22:37
- Posty: 93
- Skąd: Gorlice
- Auto: Xedos 6 V6
Mazda 3 BK 1.6 Y6
szukałem ale dotarłem tylko do tematów :
1) [Xedos6 CA] Trzęsie autem przy przyśpieszaniu viewtopic.php?f=127&t=115161&p=1951750#p1951750
2) Drgania w układzie kierowniczym viewtopic.php?f=127&t=48030
1) [Xedos6 CA] Trzęsie autem przy przyśpieszaniu viewtopic.php?f=127&t=115161&p=1951750#p1951750
2) Drgania w układzie kierowniczym viewtopic.php?f=127&t=48030
Ostatnio edytowano 29 kwi 2014, 21:44 przez leiszman, łącznie edytowano 2 razy
Mazda Xedos 2.0l V6 24V
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6