Ozzy napisał(a):Jak o tym kiedyś pisałem to pan mbydlinski nie dał wiary
Bo w moim przypadku nie masz racji, w Hondzie miałem problemy z maglem zupełnie inne objawy wystarczy kręcić i czuć pukanie, odbijanie dobijanie nie ma znaczenia czy dodajesz gazu czy nie.
Ozzy napisał(a):które nasilają się gdy jeżdżę po nierównej nawierzchni,
No widzisz... a przeczytaj jeszcze raz mojego posta! Nie ma żadnej różnicy czy jadę po prostej czy krzywej nawierzchni!! Jak jadę i delikatnie skręcę kierą i lekko dodam gazu (koła są skręcone przegub się rozpręża dodaję gazu lekko i dlatego on puka!!) przecież to proste jak jeba...e nie ma to nic wspólnego z kierownicą ani z częściami zawieszenia, twój problem i mój to dwie różne rzeczy. Ja nie mam żadnch innych stuków puków, ani w przekładni, ani nigdzie!! Autko płynie!
Ozzy napisał(a):odczuwane są właśnie pod stopami i to z obu stron oraz przy kręceniu kierą.
Jak kręcę kierownicą to nic nie stuka, tylko w momencie lekkiego dodania gazu, czyli to na 100% kwestia układu napędowego z tym że obstawiam przegub wewnętrzny a nie zewnętrzny.
fred35_86 napisał(a):Mechanik powiedział że to przegub.
No właśnie ale wewnętrzny przegub! Ja robię to w sierpniu jeśli do tego czasu nic nie będziesz robił to ja dam ci znać czy pomogło... Raczej jestem pewien