Mazda xedos 6 2.0 1993r. 144 KM pytanie o ET
1, 2
Witam ma pytanko jakie ET zastosować do felgi 17" aby wraz z oponą nie wystawała za obrys auta bo mam auta na 17" z ET 35 na oponach 215/40R/17 i lekko wystają i na dodatek autko wydaje się wysokie na nich zamiast być trochę jakby niższe
-
leser2000
to raczej takie felgi nie maja prawa wejść normalnie do xeda
a To ET jak najbardziej jest optymalne mozna jescze troche koła pochylić jeżeli jescze nie dotykająopony do amortyzatorów bokiem.
zmierz odległość amortyzatora od ranu nadkola a później szerokość opony i zobaczysz czy to ma prawo się zmieścić.
Jak szerokość koła mniejsza to trzeba pochylić koło (na śrubach mocujących korpus piasty do amortyzatora)
a To ET jak najbardziej jest optymalne mozna jescze troche koła pochylić jeżeli jescze nie dotykająopony do amortyzatorów bokiem.
zmierz odległość amortyzatora od ranu nadkola a później szerokość opony i zobaczysz czy to ma prawo się zmieścić.
Jak szerokość koła mniejsza to trzeba pochylić koło (na śrubach mocujących korpus piasty do amortyzatora)
to juz by było na styk ale nie powinno ocierać (taki twierdzi znajomy z lublina który takie ma)
nawet przy ET 35 wystarczy tylko wykorzystać luz na mocowaniu amortyzatora aby trochę pochylić koło aby nie ocierało.
nawet przy ET 35 wystarczy tylko wykorzystać luz na mocowaniu amortyzatora aby trochę pochylić koło aby nie ocierało.
A czy po pochyleniu tego kola nie zmieni się geometria i nie zacznie zdzierac opon z jednej strony ,i auto nie bedzie sie gorzej prowadzic?Bo wydaje mi się ze ta mozliwosc regulacji jest do ustawienia geometrii kół i a nie do wyeliminowania obcierania za szerokiego koła.
- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
deejay27
tak zdecydowanie nie pochylaj koła bo zmieni się geometria napewno i zedrze Ci cały bok opon a samochód zacznie bokiem jeździć przy skręcie a po prostej to będzie 4 ślady zostawiał.
tak zdecydowanie nie pochylaj koła bo zmieni się geometria napewno i zedrze Ci cały bok opon a samochód zacznie bokiem jeździć przy skręcie a po prostej to będzie 4 ślady zostawiał.
Ok dzięki za radę widziałem kiedyś takie pochylenie w oplu astrze i dokładnie tak ja pisze Hazu połówka opony była prawie że zdarta pozdrawiam wszystkich
-
leser2000
Trzeba mieć trochę umysłu do wszystkiego bo przegiąć nie trudno.
Zapewniam że bardziej koła się pochylają przy obniżeniu auta o te 30mm niż przy pochyleniu kół tą metodą o której pisałem.
Zapewniam że bardziej koła się pochylają przy obniżeniu auta o te 30mm niż przy pochyleniu kół tą metodą o której pisałem.
Nom ja planuję go troszkę obniżyć chociaż teraz jak mam go na 215/40R/17 to się troszkę wysoki wydaje ale za to jak jadę w piątkę to nic nie obciera
-
leser2000
Witam wszystkich.
Aby nie zakładać nowego tematu to piszę tutaj.
Mam pytanie również o ET. Chodzą mi felgi po głowie o takich parametrach: rozstaw śrub 5x 114.3- 16x7J osadzenie felgi ET-55.
Mam obawę, że mogą trzeć mi o amortyzator. Zdjęcie jak wygląda ta felga na Mazdzie 6 poniżej.
Będą pasować one do Xedosa 6?
Aby nie zakładać nowego tematu to piszę tutaj.
Mam pytanie również o ET. Chodzą mi felgi po głowie o takich parametrach: rozstaw śrub 5x 114.3- 16x7J osadzenie felgi ET-55.
Mam obawę, że mogą trzeć mi o amortyzator. Zdjęcie jak wygląda ta felga na Mazdzie 6 poniżej.
Będą pasować one do Xedosa 6?
- Od: 18 paź 2015, 09:10
- Posty: 42
- Skąd: Grodzisk Wlkp.
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 KF
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6