Oporne wchodzenie biegów (Xedos 6 CA KF)

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez XsiX » 19 wrz 2004, 02:31

stuka, puka ? :| chyba że skrzynia w bagażniku <lol>
olej cieknie od spodu ? :| fakt że na uszczelniaczu skrzynia lekko mi się poci ale żeby ciekło ? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Tiber » 19 wrz 2004, 11:59

Dobra XsiX widze ze urazilem godnosc twojej madzi :) sorry moze napisal to ktos inny.
Znalazlem natomiast cos takiego:

"Tak jak wspomnialem pierscienie tylko oryginalne ( wszystkie inne to szit nadający się na kolczyk dla krowy ) całkowity koszt wymiany pierscieni + zrobienie głowicy od podstaw ( szlif zaworow gniazd.i zam. nowych uszczelniaczy ) to 2700 zł. Po takiej naprawie spalanie oleju jest fabryczne czyli 1L na 10 tyś km."

Nie moglem sie tylko doszukac kto jest tu cytowany.Wydaje mi sie za takie cos powinno zadowolic moj samochodzik
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2004, 22:06
Posty: 54
Skąd: zabrze

Postprzez XsiX » 19 wrz 2004, 12:07

spoko nie uraziłeś mnie w końcu sam napisałeś:
chyba ze powalilo mi sie z kims innym

stan mojego silniczka oceniam jako dobry +
(po likwidacji nieszczelności będzie celujący) ;) <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Jaksa » 19 wrz 2004, 13:38

"Tak jak wspomnialem pierscienie tylko oryginalne ( wszystkie inne to szit nadający się na kolczyk dla krowy ) całkowity koszt wymiany pierscieni + zrobienie głowicy od podstaw ( szlif zaworow gniazd.i zam. nowych uszczelniaczy ) to 2700 zł. Po takiej naprawie spalanie oleju jest fabryczne czyli 1L na 10 tyś km."
Wszystko ok ale ten opis dotyczy mazdy 1,8/2,0 a nie V6
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Tiber » 19 wrz 2004, 16:00

wiedzialem ze to zbyt piekne zeby bylo prawdziwe :| .
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2004, 22:06
Posty: 54
Skąd: zabrze

Postprzez VIP » 19 wrz 2004, 19:32

nie wiem czy ci to w czyms pomorze ale znajomy ktory ma takze xedoske i jezdzi ja juz 6 lat ma lewe rece :) jest prezesem i ma duzo kasy wiec wiesz zawsze tylko wymienia te rzeczy co trzeba wymieniac co jakis prsebieg na tylko originalne ! i powiem ci ze skusil mnie zebym rowneisz kupil te auto bo przejechal nim juz ponad 150 tys i ... nic mu nie jeblo :)

ale do czasu heheh :)

bo wlasnie jakies tydzien temu poszla mu tarcza sprzeglowa !

do tego wymienili mu zawory (nie wiem ile szt)

i przewody wysokiego napiecia ! (ktore jak sie przejachalem tym autem to mu pow ze ma do wymiany)

za to powyzsze zaplacil 3 tys zl (2 tys czesci (wiem ze za przewody 500 zl_) 1 tys robocizna !

co do twojego tematu to hmm widizalem keidy w ogloszeniach silniczek 2.0 v6 za 3 tys zl na chodzie

szczerze powiem ze wspolczuje bo ja sam nei wiem c bym zrobil jak by mi tak... sie najebalo

co do pytania do XSIX odnosnie spalania oleju – to mi rozniesz jak tomkowi bierze ok 1 l na 10k km
i rowneisz poci sie po pokrywami (widocznie norma)

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2004, 09:39
Posty: 249
Skąd: żory
Auto: XEDOS 6 2.0 V6 Automat

Postprzez Tiber » 19 wrz 2004, 20:28

poci sie po pokrywami (widocznie norma)

no chyba to norma bo moj jest suchy i sie dupczy. Wiec jesli komus sie silnik nie poci niech odrazu sprzedaje fure ;) :D . ....uj mnie strzela bo juz tu planowalem lakiernika i gaz a tu przyjdzie sprzedac auto z czym jak wiadomo w Polsce nie jest najlatwiej. Moze jakis komis lyknie. Oczywiscie mam jeszcze mala nadzieje ze cala sprawa zakonczy sie pomyslna reanimacja mojej furki w kosztach na ktore bede mogl sobie pozwolic czyli jakies 5,5k. <prosze>
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2004, 22:06
Posty: 54
Skąd: zabrze

Postprzez Jacek Goska » 29 wrz 2004, 18:58

mam Pytanie – to nie jest dla mnie problem ale....
Sprzęgło "bierze"bardzo nisko przy pododze czy da sie to jakos podcjągnąć ?
Poza tym wszystko działa OK i nie mam problemów z wbijaniem biegów – no może czasami raz na 20 wsteczny nie chce wejść lub wchodzi trudno ? Co wy na to ?
Początkujący
 
Od: 21 wrz 2004, 13:18
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Xedos 6ł 1.6 16 V, 1994

Postprzez Jaksa » 29 wrz 2004, 19:29

Jacek Goska napisał(a):Co wy na to
Wszystko mozna zrobic ,sprzęgło ma reg. na pedale.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6