W moim niedawno zakupionym Xedosie mam dwa niepokojące mnie objawy:
1. Podczas krecenia kierownicą (jak działa wspomaganie) i gdy jest cicho w środku słyszę bardzo delikatne terkotanie. Kierownicą nie trzęsie, nie ma najmniejszego luzu, skręca się pewnie (choć wiem, że mam jeden sworzeń na wahaczu do roboty). Czy ktoś spotkał się z podobnym objawem, skąd to może dobiegać ? Coś w układzie kierowniczym ? Wspomaganie pada ?
2. Z tyłu z prawego nadkola dobiega lekkie skrzypienie podczas przejazdu przez jakieś długie poprzeczne nierówności. Jak jest krótki garb czy dziurka – wszystko jest OK, przechodzi extra i tłumi ślicznie, ale gdy Xedosik się "bujnie" słychać pojękiwanie (skrzypienie). Amory z tyłu mam po 65% skuteczności, więc nie są jeszcze takie złe. Co tam jeszcze z tyłu może jęczeć ?
Z góry dzięki za rady. Pozdrawiam.
Terkotanie przy kręceniu kierownicą, skrzypienie z tyłu
Strona 1 z 1
XsiX napisał(a):1. może być np. łożysko górnego mocowania amortyzatorów.
2. sprawdź sprężynę oraz gumę na dole sprężyny
Odnosi się to pewnie do punktu drugiego .. myślałem już o łożysku mocowania amora .. ale, że znam się na tym bardzo miernie więc pytam. Jak był na kanale to widziałem też jakieś drążki – myślisz, że żaden z nich ?
Różni Ludzie. Różne potrzeby. Jeden Zespół.
- Od: 12 maja 2007, 23:18
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 CA KF
1 dotyczy punktu 1
2 dotyczy punktu 2
Generalnie zawieche najlepiej sprawdzić na szarpaku – taki zabieg rozwieje wszystkie twoje wątpliwości.
W moim przypadku przyczyną terkotania przy kręceniu kierą były właśnie zatarte łożyska amorków.
pozdrawiam
2 dotyczy punktu 2
Generalnie zawieche najlepiej sprawdzić na szarpaku – taki zabieg rozwieje wszystkie twoje wątpliwości.
W moim przypadku przyczyną terkotania przy kręceniu kierą były właśnie zatarte łożyska amorków.
pozdrawiam
Tego bym się nie spodziewał, że łoźysko było przyczyną terkotania przy kręceniu (ile takie łożysko Cię wyszło?).
Na szarpaku byłem dokładnie 4 dni temu. Amory przód po 85%, tył po 65%, sworzeń na wahaczu prawym niebawem do zrobienia, bo zaczyna być luźny, reszta GIT. A wczoraj zaczęło skrzypieć :/
Co do sprężyny i jej gumy – co mam dokładnie sprawdzić .. czy jest pęknięta, bądź poszarpana ? Czy, że coś jest obluzowane ?
Na szarpaku byłem dokładnie 4 dni temu. Amory przód po 85%, tył po 65%, sworzeń na wahaczu prawym niebawem do zrobienia, bo zaczyna być luźny, reszta GIT. A wczoraj zaczęło skrzypieć :/
Co do sprężyny i jej gumy – co mam dokładnie sprawdzić .. czy jest pęknięta, bądź poszarpana ? Czy, że coś jest obluzowane ?
Różni Ludzie. Różne potrzeby. Jeden Zespół.
- Od: 12 maja 2007, 23:18
- Posty: 59
- Skąd: Mysłowice
- Auto: XEDOS 6 CA KF
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6