Stuki w kole

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez przemoluz » 29 kwi 2006, 13:02

jak w temacie. Przy skrecaniu stuka mi w okolicach koła, przy skręcie w prawo, w lewo i przy hamowaniu. Przeguby, klocki tarcze wymienione miesiąc temu. Jakiekolwiek sugestie ?
świat mężczyzny byłby piękny gdyby każde zwiazki były tak bezusterkowe jak mazda
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 wrz 2005, 14:55
Posty: 10
Skąd: Inverness (Scotland)
Auto: <Xedos 6> 2.0 V6 24V '96

Postprzez havranek » 5 maja 2006, 07:48

Gdyby nie to hamowanie to mozna pdejrzewac slizgi na kolumnie mcphersona (mazda nie ma lozysk tylko slizgi) szczegolnie dobrze to slychac na wolnych obortach w czasie postoju kiedy xzacznie sie krecic kierownica. koszt nieduzy 50-60pln tylko wymiana dosyc droga.
pzdr
MO
havranek
 

Postprzez dakopi » 5 maja 2006, 17:28

Sprawdż sworzeń kulowy wahacza on też potrafi stukać, znam to autopsji ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 paź 2005, 12:53
Posty: 135
Skąd: Wyry/Górny Śląsk
Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11

Postprzez jacobs » 5 maja 2006, 17:42

havranek napisał(a):mazda nie ma lozysk tylko slizgi)

626ge też ma ślizgi?? czym to sie różni od łożysk? Mi też coś stuka po zimie, trzeba zawieszenie zrobić :P
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Bluzg » 7 maja 2006, 07:05

dołaczam sie do pytania – skret w prawo, hamowanie, cofanie, jakis dziwny stuk w lewym kole (przekleta zima) i bardziej niz przed zima kierownica trzesie na nierownosciach
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sie 2005, 11:58
Posty: 10
Skąd: Częstochowa
Auto: 626 GE FS SGI

Postprzez Toomi » 7 maja 2006, 20:20

Tez mam cos takiego-626 comprex. Wydaje mi sie że to stabilizator. Ostatnio próbowałem to podejrzec i zauważyłem że drążek stabilizatora przesunął się w lewą stronę. Może te gumy przy mocowaniu drązka do podwozia...? ;)
Początkujący
 
Od: 7 maja 2006, 20:14
Posty: 4
Skąd: Lubawa

Postprzez havranek » 8 maja 2006, 07:35

Nie wiem czy 626 tez ma slizgi,,,ale mx6 to w 90% 626 (pomijam weyglad ;–) ) A co do stukania to najslabszym ogniwem sa ewidentnie laczniki stabilizatora .Wiec w pierwszej kolejnosci nalezy sprawdzac wlasnie to. Jak sie zuzyja to potrafia sie tak tluc ze sie wydaje ze to cos naprawde powaznego...Wymiana jest banalnie prosta ale jak nie masz specjalnego imbusa to lepiej jechac do mechanika ,nie powinien wziasc wiecej niz 20-30pln za wymiane (dwoch) Sam lacznik to kilkadziesiat zlotych.
havranek
 

Postprzez Grzyby » 9 maja 2006, 10:52

przemoluz – nazwij poprawnie temat
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6