NIe można wrzucić zadnego biegu sprzegło nie reaguje
1, 2
Nie można wrzucić żadnego biegu jak ruszałem to sprzęgło zostało jak by w podłodze po chwili odskoczyło ale chodziło już lekko bez reakcji i nie mogę wrzucić żadnego biegu help
Sprawdź czy nie pekł Ci przewód od wysprzęglika.Poprowadzony jest od zbiorniczka do skrzyni biegów....wyglada tak samo jak gumowy przewód hamulcowy,bo w zasadzie jest
Ja założyłem hamulcowy jak mi pękł, i taki sam był objaw jak u Ciebie.
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
polecam szukajke na forum
Niedawno wymieniałem- zamieściłem nawet foto- może sprzyda ci się w lokalizacji
Chwila roboty
- Kod: Zaznacz cały
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=50184&highlight=
- Od: 22 gru 2007, 16:48
- Posty: 748
- Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
- Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)
dorwałem sie do tego wężyka i wszystko wygląda ok nie widać żadnych wycieków ani pęknięć trzeba szukac dalej czy w xedosie przy wyłączonym silniku można wrzucać biegi
Jeśli z przewodami i ze stanem płynu wszystko jest ok to powiem Ci jak u mnie pomogło choć jest to rozwiązanie na krótką metę, jeśli to to samo co było u mnie powodem.
Odpal auto na biegu (oczywiście po upewnieniu się że masz przed sobą trochę miejsca żeby w nic nie przywalić
) najlepiej na 2-ce, przyspiesz trochę, wciśnij mocniej gaz, odpuść i w momencie jak obroty będą spadać wrzuć 3, potem próbuj już wrzucać normalnie ze sprzęgłem. Ale jeśli pomoże to może oznaczać że okładzina jakimś dużym płatem się oderwała wiec radziłbym i tak rozebrać sprzęgło i sprawdzić jak to wygląda.

Odpal auto na biegu (oczywiście po upewnieniu się że masz przed sobą trochę miejsca żeby w nic nie przywalić

w poniedziałek będę miał rozebrane sprzęgło to bede wiedział ale czuje mirek ze masz racje
ps czy jak pójdzie tarcza to trzeba wymieniać cały komplet czy jak docisk jest ok to wystarczy sama tarcze i łożyska
ps czy jak pójdzie tarcza to trzeba wymieniać cały komplet czy jak docisk jest ok to wystarczy sama tarcze i łożyska
DymeK napisał(a):...jak pójdzie tarcza to trzeba wymieniać cały komplet czy jak docisk jest ok to wystarczy sama tarcze i łożyska
teoretycznie wystarczy wymienić tarczę, ale z racji tego że sprzęgło nie jest aż takie drogie radziłbym wymienić całość, dla świętego spokoju.. poza tym nie wiem czy będziesz robił to sam czy gdzieś w warsztacie gdzie będziesz musiał zapłacić za robotę, w takim wypadku tym bardziej byłbym zdania żeby wymienić całość żeby w razie czego nie płacić za tą samą robotę po raz drugi.
Soluks napisał(a):nie takie drogie powiadasz
hmm dobry komplet kosztuje ok. 600zł plus montaż także na moje to już troszke jest...
a robocizna minimum 200zł za jednorazowe wyciągnięcie sprzęgła. Tak jak mówię, pytanie czy będzie to robił sam czy będzie za to komuś płacił. Ja i tak wymieniłem całość dla świętego spokoju, teraz wiem że przez najbliższe lata nie będę musiał tam zaglądać.
600zł mi udało się znaleźć za 500zł. Zobacz ile kosztuje komplet do punto II. Porównaj auta i sam sobie odpowiedz czy to dużo. Cena umiarkowana
Posiadam wszystkie części do XEDOSA 6 jeśli czegoś potrzeba proszę o kontakt. Kontakt do kolegi proszę powołać się na forum mazdy tel 793 163 816.
- Od: 26 lut 2007, 12:53
- Posty: 130
- Skąd: Bełchatów
- Auto: XEDOS 6 2.0 V6
Mi ostatnio coś takiego PODOBNEGO stało sie w maździe 6
mianowicie sprzęgło wysprzegla al e nie do konca. Można zapalić samochód na jakimś biegu zacznie jechac z wciśniętym sprzęgłem ale jak nacisnie sie hamulec to silnik nie gasnie czyli lekko ciągnie. Biegów niestety nie da sie zmieniać ...
Rozkręciłem juz pompę sprzęgła jest ok regulacje przy pedale tez robielm i nicccc
wężyk cały
Czyli zostaje dobrać się do tarczy

mianowicie sprzęgło wysprzegla al e nie do konca. Można zapalić samochód na jakimś biegu zacznie jechac z wciśniętym sprzęgłem ale jak nacisnie sie hamulec to silnik nie gasnie czyli lekko ciągnie. Biegów niestety nie da sie zmieniać ...
Rozkręciłem juz pompę sprzęgła jest ok regulacje przy pedale tez robielm i nicccc
wężyk cały
Czyli zostaje dobrać się do tarczy

- Od: 31 paź 2008, 12:13
- Posty: 5
- Skąd: Pakość / Inowrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2,0 97r 115KM
Mazda 6
Witam -u mojej 626 też dzieje się coś ze sprzęgłem;czyli tak--pierwszy rozruch,jazda i jest ok,ale jak pojeżdżę po mieście tak z dwie godziny to sprzęgło łapie coraz niżej tuż przy samej podłodze.Podejrzewam że to może być zużycie płynu hamulcowego w wysprzęgniku lub sam wysprzęgnik.Płynu nie ubywa.Wydaje mi się że ten płyn po prostu przy dłuższej jeżdzie nagrzewa się i traci parametry.Postaram się pierw wymienić płyn i zobaczymy.
kompletne sprzeglo exedy (tarcza, docisk, lozysko) do xedosa 6 v6 kosztuje u smirnoffa 545zl (cena z przed dwoch dni), w Intercarsie po znizkach 532zl.
arek19 napisał(a):Witam -u mojej 626 też dzieje się coś ze sprzęgłem;czyli tak--pierwszy rozruch,jazda i jest ok,ale jak pojeżdżę po mieście tak z dwie godziny to sprzęgło łapie coraz niżej tuż przy samej podłodze.Podejrzewam że to może być zużycie płynu hamulcowego w wysprzęgniku lub sam wysprzęgnik.Płynu nie ubywa.Wydaje mi się że ten płyn po prostu przy dłuższej jeżdzie nagrzewa się i traci parametry.Postaram się pierw wymienić płyn i zobaczymy.
ja miałem to samo tylko radziłem sobie podpompowując ale tak nie da się jeździc a przyczyna syf w układzie. Wymieniłem pompkę sprzęgła( 45 pln) i gumki w wysprzęgliku (12pln )oraz płyn 2h roboty z
a to jak wyglądał płyn

- Od: 25 kwi 2008, 07:34
- Posty: 221
- Skąd: Nysa
- Auto: 626 1,8i '94 DOHC + LPG
No to myślę że u mnie będzie to samo- CZUPAN-rozumiem że u Ciebie po tym zabiegu problem zniknął.Więc biorę się do roboty.A jeszcze pytanko czy wymieniłeś też płyn w układzie hamulcowym czy tylko w układzie sprzęgła?
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6