Coś mi stuka w układzie kierowniczym.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Firepoland » 5 maja 2008, 23:40

Zrobiłem ostatnio 2000km, dość intensywnie i to po kiepskiej nawierzchni. pojawiły się lekkie stuki. Gdy ruszam lekko kierownicą na wyłączonym silniku(stuka gdzieś po środku na dole). Nie są to końcówki drążka kierowniczego, bo sprawdzałem sam na kanale i trzymają się sztywno i mocno. Stukanie odchodzi gdzieś na łączeniu pionowego drążka kierowniczego z poziomymi częściami układu kierowniczego.
Dziękuję i pozdrawiam. <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Mieczyslaw » 5 maja 2008, 23:59

Ryba to Ty jednak zyjesz ;)
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez Silas » 6 maja 2008, 15:35

jak nie końcówki to może być magiel...
A W Czernobylu Wiosna: Trawka Się Czerwieni, A Ptaszki Wesoło Podszczekują...

Obrazek
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 29 paź 2007, 09:28
Posty: 16
Skąd: Zamość
Auto: 626 -94` GLE Special 2,0 FS

Postprzez STEffAN » 6 maja 2008, 15:40

też stawiam na maglownice
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2005, 12:02
Posty: 217
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE 2.5 V6 GT :)

Postprzez Firepoland » 6 maja 2008, 19:14

I to jest maglownica. Jutro na 16 jestem na przegląd. Regeneracja maglownicy to koszt około 400zł.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Soluks » 6 maja 2008, 21:53

u mnie też maglownica lekko stuka, ale narazie nic z tym nie robie jakoś w regeneracje nie wierze
Obrazek
http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 maja 2007, 21:30
Posty: 402 (0/1)
Skąd: NNM/Bydgoszcz/Gdynia
Auto: Xedos 6 2.0 V6 CA KF

Postprzez Firepoland » 7 maja 2008, 10:45

to uwierz, bo nowa kosztuje koło 1000zł. A używanej to chyba nie kupisz, jeżeli o regeneracji nie chcesz słyszeć. Od lekkiego stukania do teraz minęło mi 2000 tys.km. Więc zacznij myśleć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Firepoland » 8 maja 2008, 19:46

za remont, czyli: naprawienie cieknącej jednak maglownicy, zalanie jej płynem, ustawienie zbierzności, uszczelnienie jenego przegubu+robocizna: 600zł.
100 zł w tym za to że to V6, ponieważ więcej pracy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez luk_1313 » 15 sie 2008, 21:28

Witam. Mam pytanie:
Po przejechaniu 50-80 km zaczyna coś stukać w zawieszeniu mniej więcej na środku, stuki nasilają sie w trakcie jazdy. Amorki nowe, luzów nie ma, tuleje na wahaczach zmienione,stabilizator ok. Czy to umarł magiel? Następnego dnia rano znów cisza.
Może ktoś wie czy śrube i kontre na maglownicy uda się podkręcić z kanału bez żadnego demontażu?
Proszę o opinię. U mnie regeneracja magla to 1200. :(
Początkujący
 
Od: 15 sie 2008, 19:10
Posty: 6
Skąd: Halinów
Auto: 626 GE 2.0 115KM
VW Passat 3B afn

Postprzez jurgen9 » 18 paź 2010, 18:37

Witam wszystkich!
U mnnie tez stuka w ukladzie kierowniczym,czasem przy wyjezdzie z parkingu musze przygazowac bo trace calkiem wspomaganie Möglby ktos napisac co to moze byc?
Chcialbym takze Was spytac czy przekladnia z serii 2 bedzie pasowala do serii 1 ?
Niewiem czy nie bedzie konieczna wymiana pompy wspomagania ,prosze o pomoc!
Pozdrawiam!
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 09:28
Posty: 11
Skąd: Wieden
Auto: Mazda Xedos 6 V6 -S1

Postprzez lukkil » 18 paź 2010, 19:13

sprawdź poziom płynu i pasek od wspomagania.
Każdy, nawet najlepszy laptop lub komputer moze nas kiedyś zawieść. Wtedy, na szybko potrzebujemy kogoś kto się tym zajmie i naprawi potrzebny do pracy czy zabawy komputer. Wybierzmy dobry i zaufany serwis laptopów Grodzisk Mazowiecki Milanówek
https://www.instagram.com/lukkilx6/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2009, 16:37
Posty: 1066 (0/2)
Skąd: Grodzisk Mazowiecki
Auto: Xedos 2.0 V6 1996r

Postprzez jurgen9 » 18 paź 2010, 20:00

-No wlasnie ,plyn i pasek rok temu wymienione,zapomnialem dodac ze plynem wspomagania ukladu kierowniczego ochlapany jest troche kompresor klimy :)
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 09:28
Posty: 11
Skąd: Wieden
Auto: Mazda Xedos 6 V6 -S1

Postprzez Fedu » 23 paź 2010, 13:05

jurgen9 napisał(a):Chcialbym takze Was spytac czy przekladnia z serii 2 bedzie pasowala do serii 1 ?


Niema xedosa z serii drugiej. Po 94r jest różnica w mocy silnika. Powinno pasować bo konstrukcyjnie nic się nie zmieniło :P jest tylko różnica B6 vs KF i to nie wiem czy nie idzie to samo <co?>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 kwi 2009, 16:26
Posty: 704 (0/3)
Skąd: Zamość
Auto: Mazda 6 GY 2.0 141km 03r Kombi
Był:
Xedos 6 CA KF 2.0 V6 98r

Postprzez jurgen9 » 23 paź 2010, 20:38

Niema xedosa z serii drugiej. Po 94r jest różnica w mocy silnika. Powinno pasować bo konstrukcyjnie nic się nie zmieniło :P jest tylko różnica B6 vs KF i to nie wiem czy nie idzie to samo <co?>[/quote]

Hallo Fedu!
Dzieki za odpowiedz, seria 1 byla produkowana 1992-1994 a seria 2 1994-1999.(Mozesz sie upewnic na Xedos Commiunity.de)
Ruznice byly nieduze ale byly np: S1-144ps , S2-140ps.Przytrafilo mi sie juz ze pompa wody niepasowala z S2 do S1
Kurde , dalej niewiem co to moze byc a niechcialbym kupowac wszystkiego bo moze niebyc takiej potrzeby i wywale kase jak zwykle.Za tydzien w srode robie przeglad i napewno przez ten wyciek dostane negatywny :(
Fedu dzieki jeszcze raz !
Pozdro
Początkujący
 
Od: 13 maja 2010, 09:28
Posty: 11
Skąd: Wieden
Auto: Mazda Xedos 6 V6 -S1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6