Proszę o szybką POMOC !!! Wymiana klocków z ham. z tyłu.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Firepoland » 14 sie 2008, 20:52

Zabrałem się przed godziną za wymianę klocków z tyłu. Odciągnąłem obudowę, wymieniłem klocki, założyłem ten drucik i NIE MOGĘ ZA CHINY LUDOWE cofnąć cylinerka do tyłu by zmieścić nowe klocki. Już nawet odpiąłem ręczny, odkręcałem odpowietrznik delikatnie tak że zaczął kapać lekko płyn hamulcowy.
Jak to wcisnąć? Braliśmy to na prawdę mocno, aż łapka się zaczęła giąć.
Czekam przy kompie na ODP, a mazda rozebrana!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez orel11 » 14 sie 2008, 21:07

z tyły jak sa tarcze to tłoczek cofa sie poprzez wkrecanie go.Inaczej czyli przez samo wciskanie nie cofnie sie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 gru 2007, 16:52
Posty: 58
Skąd: Zbąszyń
Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI

Postprzez Hazu » 14 sie 2008, 21:33

można tez zamiast wkręcać tłoczek , wkręcać wkręt na amul znajdujący się pod korkiem(srubą) z tyłu zacisku.
A juz napewno do regulacji rećznego trzeba bedzie użyć tego regulatora.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez KANAL » 14 sie 2008, 22:47

A juz napewno do regulacji rećznego trzeba bedzie użyć tego regulatora.

Moglbys w wolnej chwili napisac cos o recznym... dzisiaj zblokowalo mi jedno kolo :D Puscil dopiero jak cos pociagnalem energicznie ale bylo ciemno wiec zabiore sie za to w sobote. Podejrzewam ze 'zrzucilem' linke z prawego zacisku... duzo roboty zeby 'odswiezyc' reczny w xedosie?
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6

Postprzez Firepoland » 14 sie 2008, 22:54

By założyć linkę na kole od ręcznego to jakieś 10sek.
Dzięki za pomoc, właśnie skończyłem. Wymieniłem i chodzi luks. W sobotę wieczorem jeszcze ręczny podciągne, bo słąbo trzyma po naprawie. Ale to podkręce kluczem amul.
Dzieki i pozdrawiam. <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Hazu » 14 sie 2008, 22:57

KANAL

Mógłbym napisać ale łatwiej było poszukać. To tylko częśc tematów o zaciskach i recznym z tyłu.



http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... zny+zacisk

PS.
A taka ta mazda miała być perfekcyjna, a nawet reczny padnięty nie wspominajac już o wydechu czy braku mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez KANAL » 14 sie 2008, 23:15

A taka ta mazda miała być perfekcyjna, a nawet reczny padnięty nie wspominajac już o wydechu czy braku mocy.

A kto wspomnial ze perfekcyjna bedzie? Pisalem tylko ze motor zdrowy, po remoncie. Z uzywanym samochodem nigdy nic nie wiadomo. Ze starego nowego nie zrobimy. A reczny... 3ma jak sie zaciagnie ale po tym co sie stalo trzeba go przejrzec.

nie wspominajac już o wydechu

a wydech to co... z kwasowki wkladali do xedosa ze takie dziwne ze po latach zjadla go ruda? Bosal tam siedzi ale swoje latka ma wiec w czym problem?

czy braku mocy.

Do 100km/h ma ok 9 sek wiec czy to az taki brak mocy? Idzie jak katalog do 100km/h. Chccce zeby jechal jak kolegi BA ktory ma w okolicach 8... wszystko w tym temaacie.

Najwazniejsze ze nie pali oleju, pracuje rowniotko, klima chlodzi jak powinna, nie sciaga, wszystko co w pradzie smiga jak powinno w miescie pali niecale 11l... o co chodzi? Szmelc? Bo dziura w wydechu a nie lubie pierdow? Bo objechal mnie BA?
Pod wzgledem samochodow jestem pedantem, nie lubie jezdzic brudnym, tak samo nie lubie jezdzic jak wiem ze cos mi kiedys sprawilo niespadzianke, trzeba to sprawdzic. Tyle.

Twoja byla taka perfekcyjna ze sam musiales sie za instalacje LPG wziasc bo zima madzia nie chciala jezzic po tym jak druciarz spieprzyl robote. Nie po to tutaj jestesmy zeby sobie docinac i wypominac. Nio chyba ze chcemy pokazywac wyzszosc. Mam urlop wiec postow moge klepac jeden za drugim.

PS. Dzieki za linki, powazniee szukalem ale az tyle tego nie znalazlem.
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6

Postprzez bazyl wspaniały » 15 sie 2008, 00:35

Hazu napisał(a):wkręcać wkręt na amul znajdujący się pod korkiem(srubą) z tyłu zacisku.

tylko i wyłącznie, wtedy dopiero tłoczek da się cofnąć. inaczej lipa. aha po zabiegu nie zapomnij wyregulować ręcznego.
ale o tym wszystkim było bardzo dużo na forum
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Hazu » 15 sie 2008, 08:13

KANALwszystko sie zgadza
tylko:
KANAL napisał(a):A kto wspomnial ze perfekcyjna bedzie?

sprzedający
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Grzyby » 15 sie 2008, 08:26

Kolejny temat o czymś co było na forum wielokrotnie wałkowane.

Ryba81 napisał(a):Czekam przy kompie na ODP

jakby nie można było użyć tego http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
Ryba81, rozumiem takie działanie u osoby która na forum zarejestrowała się wczoraj. Ale Ty? I na dodatek Kandydat?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez qbass » 15 sie 2008, 09:17

bazyl wspaniały napisał(a):
Hazu napisał(a):wkręcać wkręt na amul znajdujący się pod korkiem(srubą) z tyłu zacisku.


tylko i wyłącznie,

Raczej wykręcać.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Firepoland » 15 sie 2008, 10:11

Grzyby napisał(a):Kolejny temat o czymś co było na forum wielokrotnie wałkowane.

Ryba81 napisał(a):Czekam przy kompie na ODP

jakby nie można było użyć tego http://forum.mazdaspeed.pl/search.php
Ryba81, rozumiem takie działanie u osoby która na forum zarejestrowała się wczoraj. Ale Ty? I na dodatek Kandydat?


ok, rozumię, ale czas mnie gonił. Szukałem i nic mi nie wpadło więc szybko założyłem temat.
Już po sprawie, pomogło. Auto naprawione.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez chudy » 15 sie 2008, 11:22

Bedzie kosz :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez Hazu » 15 sie 2008, 19:10

jesteś pewien
qbass napisał(a):Raczej wykręcać

do wciągnięcia tłoczka?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez chudy » 15 sie 2008, 19:38

Hazu napisał(a):qbass napisał:
Raczej wykręcać

do wciągnięcia tłoczka?

Rany – ani się nie wkręca ani nie wykręca – bo tam nie ma żadnej śruby z gwintem tylko mała przekładnia z tego imbusa na mechanizm samoregulacji tłoczka, więc kręci się w lewo lub w prawo a tłoczek się chowa albo wysuwa... tyle.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez bazyl wspaniały » 15 sie 2008, 22:01

chudy napisał(a):Rany – ani się nie wkręca ani nie wykręca – bo tam nie ma żadnej śruby z gwintem tylko mała przekładnia z tego imbusa na mechanizm samoregulacji tłoczka, więc kręci się w lewo lub w prawo a tłoczek się chowa albo wysuwa... tyle.

od kręcenia się nie schowa, trzeba wcisnąć po wykręceniu śruby

qbass napisał(a):Raczej wykręcać.

zwracam honor, mój błąd :) niedoczytałem
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6