Strona 1 z 1

Czy moje auto posiada przepływomierz? (626 GD 2.0D)

PostNapisane: 10 sie 2009, 14:03
przez tommyb
Witam


Pisze z zapytaniem czy w mojej Madzince jest przeplywomierz -jesli tak to gdzie sie znajduje i jak to mniejwiecej wyglad.
Na innych forach samochodowych doczytalem sie wlasnie ze to moze byc przyczyna moich dziwnych objawow,mianowicie:
-spalanie auta wzroslo z 6,2 l /100 w cyklu mieszanym do 6,9 l /100 km
-jak jade w okolicach 100 -120 km/h to czuc spaliny w srodku
-przy zmianie biegow szarpie -w szczegolnosci z 1 na 2 ,z 2 na 3 -reszta biegow ok
-spadla moc i predkosc -kiedys jechala bezproblemowo 150 a teraz z ledwoscia 120

Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc ?
Filtry paliwa ,powietrza wymienilem na nowe bo myslalem ze to moze tez byc przczyna
Wtryski chyba ok bo nie kopci -tylko przy wiekszych predkosciach widac niewielka czarna chmurke


<lol>


Jesli macie jakies pomysly to piszcie ,aha pompa wtryskowa byla robiona zimą bo ciekla iraczej tez odpada

PostNapisane: 10 sie 2009, 17:38
przez Jaksa
tommyb napisał(a):czy w mojej Madzince jest przeplywomierz
Wolnossący diesel nie ma przepływki.

PostNapisane: 10 sie 2009, 23:25
przez tommyb
No a co moze byc przyczyna takiego zachowania i spalania paliwa ? :| bo zdurnialem juz przy tym aucie <lol>

PostNapisane: 11 sie 2009, 00:07
przez Jaksa
tommyb napisał(a):jak jade w okolicach 100 -120 km/h to czuc spaliny w srodku
Miałem tak gdy był nieszczelny wydech ( nie wspomne o uszczelce pokrywy bagaznika )

PostNapisane: 11 sie 2009, 15:49
przez tommyb
:| bede musial zerknac pod Magde co tam z dolu slychac.Tlumik ostatnio wiosna kleilem Poxyliną hahaha bo byla mala dziura po zimie >takze to napewno zobacze .
A co z tym spalaniem i moca??? nie ma jakiegos wynalazku podobnego dzialaniem do przeplywomierza

PostNapisane: 11 sie 2009, 15:53
przez tommyb
teraz nawet niebardzo zeby gume dobrze przypalic tylko troche pisknie i to wszystko :|

PostNapisane: 11 sie 2009, 15:58
przez tommyb
A czy mozlie by bylo slabej jakosci paliwo ???
Bo od pewnego czasu tankuje w pracy z pewnego zrodla ,zadnych domieszek wody ,czy innych wynalazkow -wczesniej tankowalem na Lotosie i sporadzycznie Bp
Kolega tankuje Astre II 1.7 cdti i nic mu sie w mocy ,spalaniu ,predkosciach nie zmienilo

PostNapisane: 11 sie 2009, 22:09
przez Jaksa
Silniki z tych lat nie mają elektroniki ( jak obecne ) nie ma turba wiec szybko mozna znalezc przyczynę .

PostNapisane: 12 sie 2009, 09:08
przez marek63hd
Sprawdż zaciski hamulcowe, pewnie którys stoi :) albo ciężko chodzi. Te 0,7 litra na to wskazuje.

PostNapisane: 13 sie 2009, 20:35
przez tommyb
[/quote] Miałem tak gdy był nieszczelny wydech [/quote]


Dzieki Wielkie JAKSA -weszlem pod wozidelko i okazalo sie faktycznie ze minimalnie uciekaja spaliny przy spawie rury tlumika srodkowego.Sprawa zalatana Poxylina <lol> hahaha <lol> Tlumik srodkowy zaczyna sie kwalfikowac do wymiany bo wyglada na lekko zmeczony
A co moze byc z ta moca i spalaniem -chociaz tak teoretycznie ;) gdzie mam wsadzic rece ?
Od czego zaczac ?

PostNapisane: 13 sie 2009, 20:38
przez tommyb
Marek63hd ,Niestety zaciski wygladaja na sprawne ,kola sie nie nagrzewaja czyli problem hamulcowy chyba odpadnie
W przyszlym tygodniu jade na stacje diagnostyczna sie poznecac na szarpakach takze kaze sprawdzic jak tam hamulce dla pewnosci dzialaja

PostNapisane: 14 sie 2009, 21:52
przez marek63hd
Optycznie mogą wygladac na sprawne, ale czy faktycznie są? Z własnego doświadczenia wiem że Mazda i nie tylko, jest czuła na zaciski i zwiększa się spalanie.Ja spradwdzam i czyszczę zaciski dwa razy w roku.

PostNapisane: 14 sie 2009, 21:57
przez tommyb
Dzieki Wielkie twoje porady sobie wezme pod uwage Napewno :D

PostNapisane: 15 sie 2009, 10:12
przez tommyb
Problem z predkoscia znikl po wymianie oleju i filtra oleju .Zalalem Comma 15w40 semi i autko Dziala tak jak nalezy <jupi> Troszke dziwne :] ale najwazniejsze ze problem znikl