Strona 1 z 2

Kontrolka paska rozrządu (626 GD)

PostNapisane: 2 sty 2004, 01:52
przez Gość
:( JAK TU SKASOWAĆ KONTROLKĘ PASKA ROZRZĄDU NA DESCE ROZDŻIELCZEJ MAZDA 626 DIESEL 2.OL ROK 1989.CZY TEGO NIE MOŻNA ZROBIĆ SAMEMU?

PostNapisane: 2 sty 2004, 15:14
przez Globy
W ASO taka przyjemnosc kosztuje ok. 60 zl.

PostNapisane: 15 lip 2004, 16:30
przez JACU626
Wykopuje temat, ja przy 500 tkm wyjolem zarówkę ale bym ją wsadził jak kroś wie jak zrobić zeby sie nie świeciła?

PostNapisane: 15 lip 2004, 17:39
przez polnik@studio
hmm a czy przypadkiem nie jest ona potrzebna ?? przecież ona coś sygnalizuje :)

PostNapisane: 15 lip 2004, 18:36
przez Jaksa
Witam ! U mnie przepięcie kontrolki kosztuje 0 zl :D moim zdaniem to przesada brać kasę za 2 min. pracy ale mozesz sam to zrobic,mianowicie ....po lewej stronie ( siedząc za kierą) tam gdzie są bezpieczniki jest taka sporawa oslona na 2 spinkach ,po zdemontowaniu tej oslony widać kawalek instalacji elektrycznej , poszukaj kostki w kolorze niebieskim , jak juz znajdziesz to rozlącz ją i przewód z koncówką (męską ) wepnij obok w kostkę bialą ew. odwrotnie zależy która to setka się kreci .Impuls brany jest od licznika kilometrow heh... Wykasowanie kontrolki nie załatwia jednak wymiany rozrzadu PAMIETAJ O TYM !!!!! To diesel jak pasek walnie to są spore wydatki. Pozdrawiam.

PostNapisane: 15 lip 2004, 22:16
przez JACU626
Dzięki JAKSA pasek wymieniam w przedziale 90-100 tkm a aktualnie mam 79 tkm i zbieram sie do wymiany. Cieknie mi simering na walku rozrządu więć pewnie przy wymianie oleju wymienie i pasek, zrobie tez coś z simeringiem bo w wałku jest juz szczelina. Przebieg aktualny 810 tkm i 5 tyś do wymiany oleju.

PostNapisane: 15 lip 2004, 22:51
przez polnik@studio
Przebieg aktualny 810 tkm i 5 tyś do wymiany oleju.


wow 810 tysięcy to chyba rekord :)

PostNapisane: 15 lip 2004, 22:55
przez Jaksa
810 tkm
<jupi> BEZ REMONTU?

PostNapisane: 16 lip 2004, 00:12
przez JACU626
NIe tak całkiem bez remontu, pisałem już wał bez dotykania ale gora przy 700 tkm szlif i to od razu drugi ale np sprzęgło jeszcze orginał.

PostNapisane: 16 lip 2004, 09:03
przez polnik@studio
ale jak by nie było taki przebieg to chyba fenomen :) nie słyszałem jeszcze o takiej mazdzie ;) tylko POGRATULOWAĆ !!

PostNapisane: 16 lip 2004, 09:41
przez adam626
mój duży fiat 125p mniej więcej tyle zrobił
ale na 3 silnikach z czego dwa pierwsze miały po dwa remonty główne

PostNapisane: 16 lip 2004, 18:44
przez majsterm
noo nooo nie wiem ile mazdy wytrzymują ale moja ma ponad 500 kkm i była robiona tylko głowica duł był nie ruszany!!!!! co prawda nasza jedna cieżarówka ma przejechane ponad 1500000km. i nic nie było jeszcze robione oprucz pompy wtryskowej i kilku pierdół.

PostNapisane: 17 lip 2004, 01:42
przez Globy
Dzieki Jarku, wrzuce opis na strone :)

PostNapisane: 17 lip 2004, 09:26
przez Jaksa
Dzieki Jarku, wrzuce opis na strone
Heh....nie ma sprawy,staram się pomagać... Pozdrawiam

PostNapisane: 23 lip 2004, 20:14
przez Riki
KURCZE MOJA 626 GD 2.0 D 60KM MA "DOPIERO" PRZELATANE 200tkm. CIEKAWE CZY PRZEJEDZIE 800tkm??? hehehe ;)

pozdro :)

P.S
Slyszalem ze w mojej ,madzi jest mozliwosc wymiany pompy wtryskowej i wtedy ma lepsze osiagi czy to prawda??? Bo mi sie wierzyc nie chce. Moze ktos wie cos na ten temat

pozdr

PostNapisane: 23 lip 2004, 21:56
przez Jaksa
Bo mi sie wierzyc nie chce.
mnie tez....

Kontrolka paska rozrządu 626 Diesel – reset

PostNapisane: 31 gru 2004, 20:23
przez sensa
Witam,

Od niedawna jestem posiadaczem mazdy 626 2,0 D z 1991r.
Miesiąc po zakupie zapaliła mi się kontrolka od paska rozrządu.
Kuzyn wymienił mi ten pasek lecz kontrolka nadal się świeci.
Nigdzie na forum nie mogę znaleźć jak ją zresetować.

Proszę o pomoc!!!

PostNapisane: 31 gru 2004, 20:37
przez tomekrvf
Gdzieś na zegarach jest dziura w którą coś trzeba włożyć Coś takiego słyszałem.....

PostNapisane: 31 gru 2004, 20:40
przez sensa
Tez to wyczytalem gdzies na forum, ale u mnie nie ma sprawdzałem kilka razy.

PostNapisane: 31 gru 2004, 21:21
przez Riki
Witam :) Obok pelala sprzegla (na dole), obok skrzynki na bezpieczniki masz taka obudowe ktorej rog przykrywa uszczelka. Zdejmujesz uszczelke odkrecasz ja jescze (jest 1 srubka) i masz tam wiazke przewodow. Sa 3 kostki, 2 białe i 1 niebieska. Teraz masz podlaczone niebieka z biala i musisz wypiac ta biala z niebieskiej i zamienic, poprostu wpinasz ta 2 biala w ta niebieska. Wtedy wszystko sie resetuje i kontrolka gasnie. Tak musisz zrobic przy kazdej wymienia paska rozrzadu czyli co 100tys. km.
Kolega Jaksa :) mnie nauczyl wiec jush wiem jak to robic :D
Pozdrawiam :)